برادران، مسعود؛ سواری، مسلم؛ مسعودی زاده، فاطمه (1400). واکاوی چالشهای موجود در نظام آموزش عالی استان خوزستان... . مجله پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، 14(1)، پیاپی 53، 49-63.
تاج الدینی، اورانوس؛ اعظمی، محمد؛ موسوی، علی سادات (1395). آیا تبدیل علم به محصول در علوم انسانی محقق میشود؟ فصلنامه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، دانشگاه شهید چمران اهواز، 18، 94-67.
حامدی نسب، صادق؛ آیتی، محسن؛ رستمی نژاد، محمدعلی؛ سراجی، فرهاد (1399). واکاوی نظریههای یادگیری در شبکههای اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی. نشریه علمی فناوری آموزش، 4(14)، 750-764.
ﺣﺠﺎزی، اسد؛ ﻧﻈﺮﭘﻮری، اﻣﻴﺮﻫﻮﺷﻨﮓ (1397). واﻛﺎوی ﻣﻮاﻧﻊ ﻛﺎرﺑﺴﺖ ﻣﻮﻓﻖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ در داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی: داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﻴﺎن). مدیریت بر آموزش سازمانها، 7(1)، 169-230.
حسن زاده، محمد (1384). مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش. اطلاعشناسی، 3(9 و 10)، 22-7.
حسینی، سید مسعود؛ امین خندقی، مقصود (1396). ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﺤلیل ﮐﺘﺎبﻫﺎی درﺳﯽ داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ اﻧﺘﺸﺎرات ﺳﻤﺖ رﺷﺘﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی. 37، 53-25.
رکنی جو، سیدمحمد؛ جعفری، سید محمد باقر؛ یزدانی، حمیدرضا؛ الوانی، سید محمد (1396). واکاوی موانع پیادهسازی موفق مدیریت دانش در دانشگاهها. مدیریت فرهنگ سازمانی، 15(2)، 464-445.
رضایینور، جلال؛ لک، بهزاد و جعفری، محمدجواد (1396). ارائه مدل ارزیابی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر عوامل اساسی موفقیت مدیریت دانش. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 5(4)، 144-121.
عبدی، حمید؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم؛ نیلی، محمدرضا؛ رجایی پور، سعید (1396). تبیین برنامه درسی آینده در راستای تحقق چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404. فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 8(61)، 88- 59.
فتحی واجارگاه، کورش؛ موسی پور، نعمت اله؛ یادگارزاده، غلامرضا (1393). برنامهریزی درسی آموزش عالی: مقدمهای بر مفاهیم، دیدگاهها و الگوها. چاپ اول، تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
غربا، مینا؛ رحیمی، حمید؛ دهباشی، اکرم (1397). گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده و کسب شده در نظام آموزش عالی ایران. دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 9(17)، 114-93.
محمدزاده روشتی، زیبا (1399). شناسایی مؤلفههای مدیریت دانش مؤثر بر استارتآپهای علم اطلاعات و دانششناسی و ارائه مدل. رساله دوره دکتری. دانشگاه آزاد اسلامی.
محمدی، لیلا؛ علیپور حافظی، مهدی (1394). مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران. مطالعات دانششناسی، 2(5)، 125-107.
References
Abdi, H., Mirshah Jafari, S. I., Nili, M. R., Rajayi poor, S. (2017). Explaining the future curriculum in order to realize the prospects and missions of higher education in Iran on the horizon of 1404. Quarterly Journal of Higher Education Curriculum Studies, 8(61), 59-88. (in Persian)
Alici, E. N., & Cengizoglu, E. (2018). The Effect of Knowledge Management in Start-ups: Exploring the Transition Process of a Start-up from Temporary to a Permanent Organization.
Al-Kurdi, O., El-Haddadeh, R., & Eldabi, T. (2018). Knowledge sharing in higher education institutions: a systematic review. Journal of Enterprise Information Management, 31(2), 226-246.
Allard, S. (2003). Knowledge Creation, Handbook on Knowledge Management. NewYork, Springer.
Amod Kajee, F. (2018). Knowledge and Knewers in Educational Leadership and Management (ELM) Master’s Programmes in South Africa. A thesis submitted in fulfilment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy of Rhodes University.
Baradaran, M., Savari, M., Masoudizadeh, F. (1400). Analysis of the challenges in the higher education system of Khuzestan province. Journal of Agricultural Extension and Education Research, 14(1), 53, 49-63. (in Persian)
Bukowitz, W., & Williams, R. (1999). The Knowledge Managment Field Book. London, Financial Times, Prentice Hall.
Chitra, K.; Senjith, S (2020). Knowledge Management through Social Media – An Empirical Study on Students in Chennai. Our Heritage, 68(10), 60-64.
Fathi Vajargah, K., Musapur, N., & Yadegarzadeh, G. (2014). Higher Education Curriculum Planning: An Introduction to Concepts, Perspectives, and Patterns. First Edition, Tehran: Mehraban Book Publishing Institute. (in Persian)
Gharba, M., Rahimi, H., & Dehbashi, A. (2017). Educational break: The distance between the intended and acquired curriculum in the Iranian higher education system. Bi-Quarterly Journal of Higher Education Curriculum Studies, 9(17), 93-114. (in Persian)
Haav, K. (2018). Implementation of Curriculum Theory in Formation of Specialists in Higher Education. Springer International Publishing AG, 305-309.
Hamedi Nasab, S., Ayati, M., Rostami Nezhad, M. A., & Seraji, F. (2020). Analysis of learning theories in social networks; Theoretical basis for curriculum design. Scientific Journal of Education Technology, 4(14), 750-764. (in Persian)
Hansen, M. T., Nohria, N., & Tierney, T. (1999).What’s your strategy for managing knowledge? Harvard Business Review, 106-116.
Hassanzadeh, M. (2005). Information management and knowledge management. Informatics, 3(9-10), 7-22. (in Persian)
Heisig, P., Mertins, K., & Vorbeck, J. (2009). Concepts and best practices in Europe. 2nd ed., Springer-Verlog, Berlin Heidelberg.
Hejazi, A., & Nazari Pouri, H. (2018). Analysis of Barriers to Successful Application of Knowledge Management in Universities (Case Study: Farhangian University). Management of Organizations. 7(1), 169-230. (in Persian)
Holsapple, C. W., & Joshi D. (2003). A Knowledge Management Ontology, in Handbook on Knowledge Management. Germany, Springer-Verlay.
Hosseini, S. M., Amin Khandaghi, M. (2017). Review and analysis of university textbooks for the bachelor's degree in educational sciences. Research and Writing of Academic Books. 37, 25-53. (in Persian)
Inkinen, H. (2017). Review of empirical research on knowledge management practices and firm performance. Journal of Knowledge Management, 20(2), 230-257.
Lawson, S. (2003). Examining the Relationship between Organizational Culture and Knowledg Management. Doctoral Dissertatation, Nava Southeastern.
Liebowitz, J. (Ed.). (2011). beyond knowledge management: What every leader should know. CRC Press.
Marginson, S., Wan Der Wend, M. (2007). To Rank or to be ranked: the impact of Global Rankings in Higher Education, Journal of Studies in international Education, 306-329
Mohammadi, L., & Alipour Hafezi, M. (2015). Knowledge audit model for Iranian scientific centers. Scientific Studies, 2(5), 107-125. (in Persian)
Mohammadzadeh Roshti, Z. (2021). Identify the components of knowledge management affecting information science and science startups and present a model. Doctoral dissertation. Islamic Azad University. (in Persian)
Newman, B. D. & Conrad, K. W. (2000). A Framework for Characterizing Knowledge Management Methods, Practices and Technologies. In PAKM.
Nonaka, I., & Hirotaka, T. (1995). The Knowledge-Creating Company: How Japanies Companies Creat the Dyhamics of Ihhovation. London, Oxford University Press.
Ramjeawon, P. V., & Rowley, J. (2017). Knowledge Management in Higher Education Institutions in Mauritius. International Journal of Educational Management, 32(7), 1319-1332.
Ransome, J., & Newton, P. M. (2017). Are we educating educators about academic integrity? A study of UK higher education textbooks. Assessment & Evaluation in Higher education, 43(1), 126-137
Rezaei Noor, J., Lak, B., & Jafari, M. J. (2017). Presenting a knowledge management maturity assessment model based on the key factors of knowledge management success. Resource Management in Law Enforcement, 5(4), 121-144. (in Persian)
Rokni Joo, S. M., Jafari, S. M. B., Yazdani, H. R., & Alwani, S. M. (2017). Analysis of obstacles to successful implementation of knowledge management in universities. Organizational culture management, 15(2), 445-464. (in Persian)
Taj al-Dini, U., Azami, M., & Mousavi, A. S. (2015). Is the transformation of science into a product achieved in the humanities? Journal of Library and Information Science Studies. Shahid Chamran University of Ahvaz, 18, 67-94. (in Persian)
Toro, U., & Joshi, M. J. (2013) A Review of Literature on Knowledge Management using ICT in Higher Education. Computer Technology & Applications, 4(1), 62-67