کلیدواژه‌ها = ناشران
تعداد مقالات: 6
4. تاثیر فناوری های اطلاعاتی بر چاپ و نشر کتاب در ایران از نگاه ناشران

دوره 19، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 85-109

عبدالحسین فرج پهلو؛ داریوش مطلبی؛ حسین اصغرنژاد


5. بررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجله‌های علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران

دوره 13، شماره 1 (پیاپی 49)، بهار 1389، صفحه 35-52

محمد حسن زاده؛ فرزانه کنعانی هوجقان


6. مروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک

دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، بهار 1387، صفحه 185-214

لیلا مکتبی فرد