@article { author = {حکیمی, رضا and صمدزاده, غلامرضا}, title = {}, journal = {Library and Information Sciences}, volume = {8}, number = {شماره 1 (پیاپی 29)}, pages = {89-99}, year = {2005}, publisher = {Central Library of Astan Quds Razavi}, issn = {1680-9637}, eissn = {2676-5977}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {بررسی کیفی‍ّت خدمات ارائه‌شده درکتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان}, abstract_fa = {این مطالعه با استفاده از نرم‌‍‌افزار «سروکوال» و با هدف بررسی کیفیت خدمات انجام شده در کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول سال 83 از دیدگاه کاربران انجام شد و نشان داد که کتابخانه‌های مورد مطالعه در هیچ یک از ابعاد «سروکوال» نتوانسته‌اند انتظاراتی را که مراجعه‌کنندگان دارند برآورده کنند؛ اما در ابعاد فیزیکی و محیط، خدمات کیفی قابل قبولی داشته‌اند. مؤلفه‌های «مسئولیت‌پذیری» و «ضمانت و تضمین» به ترتیب پرمسئله‌دارترین مؤلفه‌های کیفی خدمات بودند. مشکلات کاربران در هنگام استفاده از کتابخانه و ترتیب اولویت مسائل آن‌ها نیز مشخص شد.}, keywords_fa = {کیفی‍ّت خدمات,دانشگاه سیستان و بلوچستان؛ کتابخانه‌های دانشگاهی,خدمات کتابخانه‌ای}, url = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47223.html}, eprint = {} }