@article { author = {دروین, برندا and افشار, ابراهیم}, title = {}, journal = {Library and Information Sciences}, volume = {7}, number = {شماره 1 (پیاپی 25)}, pages = {81-102}, year = {2004}, publisher = {Central Library of Astan Quds Razavi}, issn = {1680-9637}, eissn = {2676-5977}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {از نگاه استفاده‌کننده: معرفی روش‌شناسی کیفی ـ کم‍ّی معنابخشی}, abstract_fa = {مقاله حاضر ترجمه فصلی از کتاب «پژوهش کیفی در مدیریت اطلاعات»[1] است که به معرفی یک رویکرد روش‌شناختی برای مطالعه کاربرد اطلاعات و نظام‌های اطلاعاتی ایجادشده پس از سال 1972 به بعد می‌پردازد. این رویکرد (یعنی معنابخشی‌) برای مطالعة نیازها، انگاره‌ها، و رضایتمندی کاربران بالفعل و بالقوه نظام‌های اطلاعاتی و ارتباطی به کار می‌رود. در بخش نخست، مفروضات و بنیادهای نظری این روش مطرح می‌شود. پس از آن، توصیف خود روش و روش‌های برآمده از آن آمده است.}, keywords_fa = {پژوهش کیفی,معنابخشی,مدیریت اطلاعات,مطالعات کاربردگرا}, url = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47329.html}, eprint = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47329_b8156d2177b5d29c70296b3a122ce39a.pdf} }