@article { author = {احمدی نسب, فاطمه and سیامک, مرضیه}, title = {}, journal = {Library and Information Sciences}, volume = {15}, number = {4}, pages = {233-255}, year = {2012}, publisher = {Central Library of Astan Quds Razavi}, issn = {1680-9637}, eissn = {2676-5977}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی}, abstract_fa = {متن حاضر بر آن است تا با توجه به نتایج طرح «ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی در مرکز منطقه‎ای اطلاع‎رسانی علوم و فناوری» و استانداردهای سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی، عنوانهای سلسله جلسات پیشنهادی مجری را برای آموزش سواد اطلاعاتی به شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی برای تشکیل سلسله کارگاه‎های آموزشی ارائه دهد و سپس به سنجش اثربخشی این عنوانها بپردازد. به طور نمونه، در سلسله کارگاه‎های آموزشی برگزار شده در مرکز منطقه‎ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوی.}, keywords_fa = {سواد اطلاعاتی,شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی,کارگاه آموزشی,سنجش اثربخشی,مرکز منطقه‎ای اطلاع‎رسانی علوم و فناوری}, url = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47788.html}, eprint = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47788_986f382cd400454106c7ccfaccaf5184.pdf} }