TY - JOUR ID - 47288 TI - بررسی و مقایسه پژوهشهای مربوط به واژگان نوشتاری، گفتاری یا خوانداری کودکان دبستانی ایران از ابتدا تاکنون JO - کتابداری و اطلاع‌رسانی JA - LIS LA - fa SN - 1680-9637 AU - فکری, نادیا AD - فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشدکتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز Y1 - 2004 PY - 2004 VL - 7 IS - شماره 3 (پیاپی 27) SP - 83 EP - 94 KW - واژگان نوشتاری KW - واژگان گفتاری KW - واژگان خوانداری KW - کودکان دبستانی KW - واژگان پایه DO - N2 - بررسی حاضر به منظور مقایسه بین پژوهش‌های انجام شده در حوزة واژگان کودکان (اعم از نوشتاری، گفتاری یا خوانداری) انجام شده است. در این بررسی میزان تفاوت‌ها و شباهت‌های پژوهش‌های فوق از نظر عملکرد پژوهشگران و معیارهای اعمال‌شده توسط آنان در زمینة نوع واژگان (نوشتاری، خوانداری یا گفتاری)، جامعة آماری، تعیین حدود واژه، و... نشان داده شده و در پایان نیز پیشنهادهایی برای هماهنگ‌کردن پژوهش‌های آتی و توسعه پژوهش‌های مشابه ارائه شده است. UR - https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47288.html L1 - https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47288_3bd352baf5bd0fa90a9ad3fb0522a285.pdf ER -