تقی پناهی، فاطمه (1397). واکاوی عوامل موفقیت رؤیتپذیری اطلاعات در اینستاگرام با بهرهگیری از تحلیل تعامل انسان و اطلاعات، رساله دکتری، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی.
رستمی ماژین، مجتبی؛ اصنافی، امیررضا؛ حاجی زینالعابدینی، محسن (1397). ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانههای وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، ۲۴(۴)، ۵۶۹-۵۸۹.
سلیمی، زهرا (1396). بررسی تأثیر بازاریابی مبتنی بر شبکه اجتماعی تلگرام بر میزان استفاده از خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه خوارزمی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه خوارزمی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. گروه علم اطلاعات و دانششناسی.
قاضیزاده، حمید؛ جهانشاهی، زلیخا (1397). بهرهگیری از شبکههای اجتماعی توسط کاربران کتابخانههای عمومی مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی شهرستان تنکابن، تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، ۲۴(۱)، ۱۴۹-۱۶۷.
یاری، شیوا؛ ناخدا، مریم (1398). شناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه درشبکه های اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی. پژوهشنامه کتابداری واطلاع رسانی، 9(1)، 262 – 288.
References
Agosto, D. E., & Abbas, J. (2011). Teens, libraries, and social networking: What librarians need to know. ABC-CLIO.
Al-Daihani, S. M., & AlAwadhi, S. A. (2015). Exploring academic libraries’ use of Twitter: a content analysis. The Electronic Library, 33(6), 1002-1015.
AlKindi, S. S., & Al-Suqri, M. N. (2013). Social networking sites as marketing and outreach tools of library and information services. Global Journal of Human-Social Science Research.
Calder, B. J., & Malthouse, E. C. (2008). Media engagement and advertising effectiveness. Kellogg on advertising and media, 1-36.
Ghazi Zadeh, H., & Jahanshahi, Z. (2018). Utilization of social networks by public library users in the city of Tonekabon. Research on Information Science & Public Libraries. 2018; 24(1),149-167 URL: http://publij.ir/article-1-1582-fa.html. (in Persian)
Joo, S., Choi, N., & Baek, T. H. (2018). Library marketing via social media: The relationships between Facebook content and user engagement in public libraries, Online Information Review, 42(6), 940-955.
Joo, S., Lu, K., & Lee, T. (2020). Analysis of content topics, user engagement and library factors in public library social media based on text mining. Online Information Review.
Peñaflor, J. (2018). Beyond “Likes” An assessment of user engagement in Facebook among Philippine academic libraries. Library Management, 39(1/2), 59-65.
Rachman, Y. B., Mutiarani, H., & Putri, D. A. (2018). Content Analysis of Indonesian Academic Libraries' Use of Instagram. Webology, 15(2), 27-37.
Rostami mazhin, M., Asnafi, A. R. A., & Haji zinolabdini, M. (2019). Evaluating the Role of Advertising in Attracting Users to Iran Public Libraries Foundation in Tehran Based on the AIDA Model, Research on Information Science & Public Libraries. 24(4), 569-589. URL: http://publij.ir/article-1-1810-fa.html. (in Persian)
Salimi, Z. (2017). Examining effectiveness of mobile based social networks - based marketing on the use of Kharazmi University Central Library Services, Master`s thesis, Kharazmi University. (in Persian)
Shafawi, S., & Hassan, B. (2018). User Engagement with Social Media, Implication on the Library Usage: A Case of Selected Public and Academic Libraries in Malaysia. Library Philosophy & Practice.
Taghi Panahi, F. (2018). Investigating the Success Components of Information Visiblity on the Instagram using Analysis of Human Information Interaction, Ph.D thesis, Fedowsi University. (in Persian)
Vassilakaki, E., & Garoufallou, E. (2014). The impact of Facebook on libraries and librarians: a review of the literature, Program, 48(3), 226-245.
Yari, S., & Nakhoda, M. (2019). Determining the Tagging Behavior of Public Library Members of Kermanshah in Social Networks: a Qualitative Content Analysis. Journal of Library and Information Science Research, 9(1), 262-288. (in Persian)