انواری رستمی، علی اصغر؛ شهائی، بهنام (1388). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه. نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، 2، 3-18.
بصیریان جهرمی، رضا؛ دهقانی، لیلا (1390). بررسی چگونگی انتقال دانش ضمنی در میان کارشناسان پرستاری بیمارستانهای شهر بوشهر. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر، مدیریت پژوهشی، آمار و اطلاعرسانی پزشکی.
پورسلیمانیان، فریده (1390). اهمیت مستندسازی و رعایت حقوق مالکیت فکری جهت توسعه نوآوری و مدیریت فناوری در صنایع کشور. فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، (17)، 52-41.
تقویفرد، محمدتقی؛ رمضان پورخاکی، حسام؛ زارع رواسان، احد (1390). شناسایی و اولویتبندی موضوعات مهم مدیریت بیمارستانی جهت مستندسازی در نظام مدیریت دانش. مدیریت اطلاعات سلامت، 9(2)، 264-255.
تولایی، روحالله (1388). ارائه مدل بومی مستندسازی تجربیات خبرگان در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 2(5).
جعفری مقدم، سعید (1382). مستندسازی تجربیات مدیران: از دیدگاه مدیریت دانش. کرج: انتشارات مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
جمشیدی، گیتی؛ حیدری، غلامرضا (1394). شناسایی زیرساختها و سازوکارهای مستندسازی تجارب و دانش در کتابخانههای دانشگاهی ایران. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 49(2)، 211-191.
حسینی، مریم (1388). مستندسازی و ارائه الگویی برای تسهیم اطالعات و دانش حاصل از فرآیند تدوین برنامه پنجم توسعه بخش آموزش عالی. تحقیقات و فناوری: از طریق اقدام پژوهی. طرح پژوهشی درون سازمانی، مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی.
شفیعی، سلیمان؛ نوکاریزی، محسن؛ جعفرزاده کرمانی، زهرا (1394). مستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 6.
عـدلی، فریبـا (1384). مـدیریت دانـش: حرکـت بـه فراسـوی دانـش، چـاپ اول: نـشر فراشناختی اندیشه.
لطیفیان، احمد؛ مولوی، هما (2015). اهمّیت استراتژی مستندسازی در بهبود عملکرد سازمان. اولین همایش بینالمللی علوم مدیریت پیشرفتها، نوآوریها وچالشها. مؤسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی، شیراز، ایران-30 آبان.
نویدی، فاطمه؛ ریاحینیا، نصرت (1396). نقش مستندسازی در مدیریت دانش سازمانی: مطالعه موردی پژوهشکده سامانههای ماهواره. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 19، 20-3.
References
Adli, F. (2005). Knowledge Management: Moving Beyond Knowledge, First Edition: Metacognitive Publishing of Thought. Latifian, Ahmad and Molavi. (in Persian)
Anvari Rostami, A., & Shahaei, B. (2009). Knowledge Management and Learning Organization: Analyzing the Role of Knowledge and Experience Documentation. Journal of Information Technology Management, 1(2), 3-18. (in Persian)
Bailey, S. (2016). Technical Documentation & Service Delivery: A Study of the Efficiency of Documented Technical Knowledge and Its Effects on Incident Management Troubleshooting in a Healthcare Organization.
Basirian Jahromi, R., & Dehghani, L. (2011). Investigating the transfer of tacit knowledge among nursing experts in Bushehr hospitals. Bushehr University of Medical Sciences and Health Services, Research Management, Statistics and Medical Information. (in Persian)
Beijerse, R. U. (1999). Questions in knowledge management defining & conceptualizing a phenomenon. Journal of Knowledge Management, 3(2).
Chumg, H. F; Cooke, L., Fry, J., & Hung, I. H. (2015). Factors affecting knowledge sharing in the virtual organisation: Employees’ sense of well-being as a mediating effect. Computers in Human Behavior, 44, 70-80.
Davis, K., & Singh, S. (2015). Digital badges in afterschool learning: Documenting the perspectives and experiences of students and educators. Computers & Education, 88, 72-83.
Enting, J; Huirne, R. B. M; Dijkhuizen, A. A., & Tielen, M. J. M. (1999). A knowledge documentation methodology for knowledge-based system development: an example in animal health management. Computers and Electronics in Agriculture, 22(2), 117-129.
Haddadpoor, A., Taheri, B., Nasri, M., Heydari, K., & Bahrami, G. (2015). Process Documentation: a Model for Knowledge Management in Organizations. Materia socio-medica, 27(5), 347.
Homa (2015). The importance of documentation strategy in improving the performance of the organization. The First International Conference on Management Science, Advances, Innovations and Challenges. Kharazmi Higher Institute of Science and Technology, Shiraz, Iran - 30 November.
Hosseini, M. (2009). Documenting and providing a model for sharing information and knowledge gained from the process of developing the Fifth Development Plan for Higher Education, Research and Technology: through action research. In-house research project, Higher Education Research and Planning Institute. (in Persian)
Jafari Moghadam, S. (2003). Documenting managers' experiences: From the perspective of knowledge management. Karaj: Management Research and Training Institute Publications. (in Persian)
Jamshidi, G., & Heidari, G. (2015). Identification of The Infrastructures and Mechanisms of Documentation of Experiences and Knowledge in Iranian University Libraries. Journal of Academic Librarianship and Information Research, 49(2), 191-211. (in Persian)
Livingston, J. D. (2005). World-Wide Idea Registration in a Global Idea Bank Is a sine qua non to Protect Present Intellectual Property Ideas for Posterity. J. World Intell. Prop., 8, 499.
Navidi, F., Hassanzadeh, M., & Shojai, A. Z. (2017). Organizational knowledge documentation in project-based institutes: A case study at the satellite research institute. The Electronic Library.
Navidi, F., & Riyahiniya, N. (2017). The Role of Documentation in Organizational Knowledge Management: A Case Study at Satellite Research Institute. Studies in Library & Information Science, Journal of Education and Psychology, 1(19), 3-20. (in Persian)
Oboler, A., & Sommerville, I. (2007). Research Documentation Guidelines-Capturing knowledge, improving research. In Information Technology. ITNG'07. Fourth International Conference on. 679-684. IEEE.
Poursoleimanian, F. (2011). The importance of documentation and intellectual property rights for devloping innovation and technology management in the industries of Iran. Journal of Industrial Technology Development,17, 41-52. (in Persian)
Renzl, B. (2008). Trust in management and knowledge sharing: the mediating effects of fear and knowledge documentation. Omega, 36(2), 206-220.
Rossi, D., & Di Iorio, A. (2018). Supporting authors in documenting and sharing operative knowledge. Online Information Review.
Salleh, K. (2010). Tacit knowledge and accountants: Knowledge sharing model. In Computer Engineering and Applications (ICCEA), 2010 Second International Conference on. 2, 393-397. IEEE.
Shafee, S., Nowkarizi, M., & Jafarzade Kermani, Z. (2015). Documentation of Organizational Knowledge: The Analysis of the Theoretical Principles and Practical Strategies. Library and Information Science Research, 6(2), 5-23. (in Persian)
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. California: Sage.
Taghavifard, M., & Ramazanpour Khaki, H., & Zare Ravasan, A. (2012). Identifying and Prioritizing Hospital Management Issues to Be Documented in Knowledge Management Systems. Health Information Management, 9(2), 255-264. (in Persian)
Tavalaei, R. (2009). Presenting a local model for documenting the experiences of experts in the oil industry of the Islamic Republic of Iran. Human Resource Management in the Oil Industry, 2(5). (in Persian)
Zawaideh, F., Al-Zoubi, M., Abualoush, S., Kanaan, R., & Masa’deh, R. (2018). The impact of knowledge documentation process as an intermediary variable among knowledge acquisition process, organizational culture and human capital. Modern Applied Science, 12(11), 151-168.