ایمان پور، محمدتقی؛ ناظری، محمدرضا (1395). آسیبشناسی عنوان گزینی در پژوهشهای دانشگاهی، مطالعه موردی: پایاننامههای رشته تاریخ. دوفصلنامه علمی پژوهشی تاریخنگری و تاریخ نگاری دانشگاه الزهرا، 17، پیاپی 102، 5-32.
باد، جان (1372). کتابخانه، اطلاعات و معنا. ترجمه محبوبه مهاجر، فصلنامه کتاب، 4(2)، 133-178.
حاجی زینالعابدینی، محسن (1387). نقش مدیریت اینترنت در اقتصاد دانشمحور، مجموعه مقالات همایش کتابخانهها: مراکز مدیریت دانش (نخستین: 1387) همدان: سپهر دانش.
حسین قلی زاده، رضوان (1390). تناسب آموزش عالی با تأکید بر نقش اجتماعی دانشگاه در جامعه دانش محور. نامه آموزش عالی، (4)13، 121-142.
خسروی، مهوش؛ نیلی، محمدرضا؛ زمانی، بی بی عشرت (1394). آسیبشناسی عدم همخوانی موضوعات پایاننامههای دوره کارشناسی ارشد علومتربیتی با نیاز جامعه. سومین کنفرانس بینالمللی روانشناسی و علوم اجتماعی.
داور پناه، محمدرضا (1382). تحلیلی بر تبدیل داده به اطلاعات و دانش، فصلنامه کتاب، 14(1)، 73.
غلامی نژاد، محمدعلی؛ قبول، احسان (1386). آسیبشناسی پایاننامههای زبان و ادبیات فارسی. پژوهشنامه زبان و ادب فارسی (گوهر گویا)، 181-192.
کومبز، فیلیپ (1373). بحران جهانی تعلیم و تربیت، ترجمه فرید آل آقا. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چاپ دوم.
لطف آبادی، حسین؛ نوروزی، وحیده؛ حسینی، نرگس (1386). بررسی آموزش روششناسی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی در ایران». فصلنامه نوآوریهای آموزشی در ایران، 21(6)، 109-140.
مرجانی، عباس (1396). تحلیلی بر مقوله دانش و حکمت (خرد) از منظر علوم کتابداری و اطلاعرسانی و اسلام، نشریه الکترونیکی سازمان کتابخانهها موزهها و مراکز اسناد آستان قدس رضوی، 9 (34-35)، 1-22.
مطلبی، داریوش (1388). انتخاب موضوع: نیاز یا تفنن. کتاب ماه (کلیات)، 4، 26-27.
منصوریان، یزدان (1389). صد نکته در پایاننامه نویسی.کتاب ماه (کلیات)، 4، 78-93.
موسوی، یعقوب؛ ذائرثابت، فروغ (1390). بررسی جامعهشناختی موانع ساختاری و انسانی رشد پرورشهای اجتماعی کاربردی در ایران در سال 89-1388. مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 2، 7-34.
نوروزی، یعقوب؛ عبدالمجید، امیرحسین (1387). گامهای علمی پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانهها. مجموعه مقالات همایش کتابخانهها: مراکز مدیریت دانش (نخستین) همدان: سپهر دانش.
یمین فیروز، موسی (1382). دانش و مدیریت دانش در سازمانها.فصلنامه کتاب، 14، 97-108.
References
Amin, T. T., Kaliyadan, F., Al Qattan, E. A., ALMajed, M. H., Al Khanjaf, H.S ., & Mirza (2012). Knowledge, attitudes and barriers related to participation of medical students in research in three Arab Universities Posted. Med Education online, 4(1), 7-14.
Griffin, M. F., & Hindocha, S. (2011). Publication practices of medical students at British medical schools: Experiences, attitudes and barriers to publish. Jou Medical Teacher, 33(1), 1-8.
Bad, J. (1993). Library, Information and Meaning. translated by Mahboubeh Mohajer. Book Quarterly, 4(2), 133-178
Haji Zineh Al-Abedini, M. (2008). The Role of Internet Management in Knowledge-Based Economy, Proceedings of the Library Conference: Knowledge Management Centers (First: 2008: Hamedan) Hamedan: Sepehr Danesh. (in Persian)
Davarpanah, M. R. (2003). An Analysis on the Conversion of Data into Information and Knowledge, Book Quarterly, 14(1), 73. (in Persian)
Gholaminejad, M. A., & Qabul, E. (2007). Pathology of Persian language and literature Theses, Research Journal of Persian Language and Literature (Gohar Goya), 1, 181-192. (in Persian)
Coombs, P. (2015). The World Crisis of Education, translated by Farid Al-Agha. Tehran: Institute of Humanities and Cultural Studies, Second Edition. (in Persian)
Griffin, M. F., & Hindocha, S. (2011). Publication practices of medical students at British medical schools: Experiences, attitudes and barriers to publish. Jou Medical Teacher, 33(1), 1-8.
Hossein Gholizadeh, R. (2011). Proportion of higher education with emphasis on the social role of the university in a knowledge-based society. Letter of Higher Education, (4)13, 121-142. (in Persian)
Imanpour, M. T., & Nazeri, M. R. (2016). Pathology select of title in academic research, case study: Theses in history. Al-Zahra University Journal of Attitudes towards history and historiography, 17, 102 consecutive, 5-32. (in Persian)
Khosravi, M., Nili, M. R., & Zamani, B. E. (2015). Pathology of incompatibility of the topics of master's Theses in educational sciences with the needs of society. Third International Conference on Psychology and Social Sciences. (in Persian)
Lotfabadi, H., Norouzi, V., & Hosseini, N. (2007). Study of teaching research methodology in psychology and educational sciences in Iran. Quarterly Journal of Educational Innovations in Iran, 21(6), 109-140. (in Persian)
Marjani, A. (2017). An Analysis of Knowledge and Wisdom from the Perspective of Library, Information Science and Islam, Electronic Journal of Libraries, Museums and Archive Centers of Astan Quds Razavi, 9(34-35), 1-22. (in Persian)
Matlabi, D. (2009). Choice of topic: need or hobby. Book of the Month (Generalities), 4, 26-27. (in Persian)
Mansoorian, Y. (2010). Hundred points in Theses writing. Book of the month (generalities), 4, 78-93.
Mousavi, Y., & Zaer Sabet, F. (2011). Sociological study of structural and human barriers to the growth of applied social education in Iran in 2009-2010. Journal of Social Development Studies of Iran, 2, 7-34. (in Persian)
Nowruzi, Y., & Abdolmajid, A. H. (2008). Scientific Steps for Implementing Knowledge Management in Libraries. Proceedings of the Library Conference: Knowledge Management Centers (First) Hamedan: Sepehr Danesh. (in Persian)
Yamin Firooz, M. (2003). .Knowledge and knowledge management in organizations. Book Quarterly, 14, 97-108. (in Persian)