نمایه نویسندگان

آ

  • آسمان دره، یاسر تعیین عوامل اثرگذار بر بازنشر پیام سازمان‌های غیرانتفاعی در رسانه‌های اجتماعی: جستاری بر بازاریابی ویروسی محتوای اطلاعات [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 72-90]

ا

  • ابراهیمی درچه، الهه مطالعه تطبیقی نظام‌های طبقه‌بندی علم و طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای-کتابشناختی [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 51-80]

ب

  • برید نیکپور، فاطمه سادات تعیین عوامل اثرگذار بر بازنشر پیام سازمان‌های غیرانتفاعی در رسانه‌های اجتماعی: جستاری بر بازاریابی ویروسی محتوای اطلاعات [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 72-90]
  • بهزادی، حسن بررسی نیازها و منابع اطلاع یابی بیماران سرطانی در مؤلفه های سواد اطلاعات درمان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 54-71]

ت

  • تائبی، محبوبه اولویت‌بندی روش‌ها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران کودک و نوجوان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 91-121]
  • تقی پناهی، فاطمه بررسی یافت‌پذیری اطلاعات در اینستاگرام با تحلیل رفتار برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 28-53]

ج

  • جعفری فر، نیره تحلیلی بر شاخص‌های توسعه کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 100-123]

چ

  • چشمه سهرابی، مظفر مطالعه تطبیقی نظام‌های طبقه‌بندی علم و طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای-کتابشناختی [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 51-80]

ح

  • حسن زاده، محمد بررسی وضعیت موجود و آرمانی تأثیر مؤلفه‌های فنی بر کاربست شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 122-147]
  • حمزه ای، روناک تعلیق اعتبار نشریات علمی: مطالعه موردی پایگاه گزارش استنادی نشریات طی سال‌های 2010 تا 2014 [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 124-143]

خ

  • خادمی، روح اله ارزیابی ناشران حوزه‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران بر اساس شاخص‌های ارزش ویژه‌ برند از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی این رشته [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 99-81]

د

  • دیانی، محمدحسین بررسی یافت‌پذیری اطلاعات در اینستاگرام با تحلیل رفتار برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 28-53]
  • درودی، فریبرز بررسی وضعیت موجود و آرمانی تأثیر مؤلفه‌های فنی بر کاربست شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 122-147]

ر

  • رجب زاده عصارها، امیرحسین تعلیق اعتبار نشریات علمی: مطالعه موردی پایگاه گزارش استنادی نشریات طی سال‌های 2010 تا 2014 [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 124-143]

ش

  • شهید ثالث، سودابه بررسی نیازها و منابع اطلاع یابی بیماران سرطانی در مؤلفه های سواد اطلاعات درمان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 54-71]

ص

  • صابری، سمیرا بررسی وضعیت موجود و آرمانی تأثیر مؤلفه‌های فنی بر کاربست شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 122-147]
  • صفریان، زینب تصویرگونگی خط در نسخه قرآنی 1200 محفوظ در موزه آستانه قم [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 30-50]
  • صنعت جو، اعظم بررسی نیازها و منابع اطلاع یابی بیماران سرطانی در مؤلفه های سواد اطلاعات درمان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 54-71]

ع

  • عرفان منش، محمد امین تعلیق اعتبار نشریات علمی: مطالعه موردی پایگاه گزارش استنادی نشریات طی سال‌های 2010 تا 2014 [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 124-143]
  • عظیمی، حبیب الله بررسی فهرست‌‌نویسی نسخ خطی و چاپ سنگی در ایران با استناد به 5 کتابخانه بزرگ و ارائه الگوی مشترک واحد [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 4-27]

غ

  • غلامی هوجقان، فاطمه مطالعه مفاهیم آرایه‌های تذهیب در عرفان ایرانی اسلامی و تناسب آن با محتوای قرآن [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 1-29]

ف

  • فرزین، محبوبه بررسی نیازها و منابع اطلاع یابی بیماران سرطانی در مؤلفه های سواد اطلاعات درمان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 54-71]
  • فهیمی فر، سپیده اولویت‌بندی روش‌ها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران کودک و نوجوان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 91-121]

ک

  • کفاشان، مجتبی تعیین عوامل اثرگذار بر بازنشر پیام سازمان‌های غیرانتفاعی در رسانه‌های اجتماعی: جستاری بر بازاریابی ویروسی محتوای اطلاعات [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 72-90]
  • کفشچیان مقدم، اصغر مطالعه مفاهیم آرایه‌های تذهیب در عرفان ایرانی اسلامی و تناسب آن با محتوای قرآن [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 1-29]

م

  • محمدزاده، مهدی تصویرگونگی خط در نسخه قرآنی 1200 محفوظ در موزه آستانه قم [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 30-50]
  • موسوی، زهره سادات بررسی فهرست‌‌نویسی نسخ خطی و چاپ سنگی در ایران با استناد به 5 کتابخانه بزرگ و ارائه الگوی مشترک واحد [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 4-27]

ن

  • نوروزی، یعقوب تحلیلی بر شاخص‌های توسعه کتابخانه‌های دیجیتالی ایران [دوره 22، شماره 2، 1398، صفحه 100-123]
  • نوروزی، علیرضا اولویت‌بندی روش‌ها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران کودک و نوجوان [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 91-121]
  • نوکاریزی، محسن بررسی یافت‌پذیری اطلاعات در اینستاگرام با تحلیل رفتار برچسب‌گذاری اجتماعی [دوره 22، شماره 1، 1398، صفحه 28-53]