آ
-
آزاد، اسد الله
نظریه عمومی نظامها در کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 61-82]
ا
-
ارجمند، تاج الملوک
مدیریت مجلات الکترونیکی در کتابخانهها [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 69-81]
-
افشار، ابراهیم
از نگاه استفادهکننده: معرفی روششناسی کیفی ـ کمّی معنابخشی [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 81-102]
-
اکهان، رابرت
قدرت و وابستگی متقابل در عصر اطلاعات [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 121-136]
-
ایرانشاهی، محمد
بررسی میزان همخوانی کلیدواژههای عنوان و توصیفگرهای نمایهسازان در پایگاه اطلاعاتی «چکیدة پایاننامههای ایران» [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 107-129]
ب
-
باکلند، مایکل
میراث دانشگاهی علم کتابداری و اطلاعرسانی: منابع و فرصتها [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 97-118]
-
بنسمن، استفان جی
قانون برادفورد در مجموعههای نامعین/استنتاجهای آماری برای تحلیل کتابخانه [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 137-156]
پ
-
پرینسن، پولا
ارتباط حرفهای از طریق وبسایت کتابخانه مروری بر متون موجود [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 119-150]
ج
-
جعفر زاده کرمانی، زهرا
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی اعضای هیئت علمی رشته کتابداری و اطلاعرسانی در ایران [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 5-24]
-
جهانیان، محمد علی
میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه و مراکز اطلاعرسانی صنعت نفت تهران [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 95-100]
ح
-
حسن زاده، محمد
پست مدرنیته و علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 5-22]
-
حسن زاده، محمد
تعامل حرفة کتابداری و اطلاعرسانی با فرآیند جهانیشدن [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 79-94]
-
حسینی زاده، آنسه
قانون برادفورد در مجموعههای نامعین/استنتاجهای آماری برای تحلیل کتابخانه [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 137-156]
-
حسینی زاده، آنسه
کلیّات ارگونومی در کتابخانهها [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 103-118]
د
-
داور پناه، محمد رضا
پارادایم و بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 3-21]
-
داور پناه، محمد رضا
بررسی میزان همخوانی کلیدواژههای عنوان و توصیفگرهای نمایهسازان در پایگاه اطلاعاتی «چکیدة پایاننامههای ایران» [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 107-129]
-
داور پناه، محمد رضا
بررسی رفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از اینترنت [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 45-64]
-
دبلیو، ریچارد
کلیّات ارگونومی در کتابخانهها [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 103-118]
-
دروین، برندا
از نگاه استفادهکننده: معرفی روششناسی کیفی ـ کمّی معنابخشی [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 81-102]
-
دستغیب، محمد باقر
نمایه سازی سلسله مراتبی مدارک ساخت یافته [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 23-32]
-
دستغیب، محمد باقر
مروری بر نمایهسازی معانی پنهان: نظریه و کاربردها [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 53-62]
-
دشتی نیشابوری، محمد
دانشورزی [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 95-105]
ر
-
رامشک، محمد رضا
بررسی وضعیت کمّی تولید اطلاعات علمی بهوسیلة اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در سالهای 1379ـ1374 [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 73-80]
-
رداد، ایرج
میراث دانشگاهی علم کتابداری و اطلاعرسانی: منابع و فرصتها [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 97-118]
-
رداد، ایرج
ارتباط حرفهای از طریق وبسایت کتابخانه مروری بر متون موجود [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 119-150]
س
-
سوهانیان حقیقی، محمد
وجین: ضرورت پویایی کتابخانهها در مجموعهسازی [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 65-78]
-
سوهانیان حقیقی، محمد
کتابخانهها و فرآیند جهانیشدن [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 63-72]
ص
-
صفری، مهدی
سطح توصیف منابع شبکه ای [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 23-38]
ف
-
فتاحی، رحمت الله
تخصص گرایی در حرفه [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 3-4]
-
فتاحی، رحمت الله
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی اعضای هیئت علمی رشته کتابداری و اطلاعرسانی در ایران [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 5-24]
-
فکری، نادیا
بررسی و مقایسه پژوهشهای مربوط به واژگان نوشتاری، گفتاری یا خوانداری کودکان دبستانی ایران از ابتدا تاکنون [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 83-94]
-
فلاحتی، محمد رضا
انسان مترجم و ترجمة ماشینی: بررسی موردی مشکلات ماشین ترجمة انگلیسی به فارسی «پدیده» [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 101-120]
ق
-
قریشی، زهره
بررسی نظردانشجویان دانشکدة علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد دربارة خواندن به قصد یادگیری، خواندن به قصد لذّت، خواندن به قصد تصمیمگیری و دو اصل «معقولاندیشی» و «کمترین کوشش» [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 43-68]
ک
-
کلینی، سارا
پیادهسازی پایگاه نشریات الکترونیکی متن کامل فارسی در کتابخانة منطقهای علوم و تکنولوژی [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 83-96]
-
کوکبی، مرتضی
نگاهی نوین به تقسیم بندی داستان های واقعی در ادبیات کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 33-42]
-
کوکبی، مرتضی
شکلنوین پیشنهادی برای شناسههای کتابشناسی ملّی ایران [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 43-52]
م
-
محسنی، مهدی
قدرت و وابستگی متقابل در عصر اطلاعات [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 121-136]
-
مختاری، حیدر
قانون برادفورد در مجموعههای نامعین/استنتاجهای آماری برای تحلیل کتابخانه [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 137-156]
-
مختاری، حیدر
کلیّات ارگونومی در کتابخانهها [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 103-118]
-
منصوریان، یزدان
اینترنتپنهان و منابع اطلاعاتی نهفته در اعماق نامرئی شبکة جهانگستر وب [دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، 1383، صفحه 25-42]
-
مهراد، جعفر
پیادهسازی پایگاه نشریات الکترونیکی متن کامل فارسی در کتابخانة منطقهای علوم و تکنولوژی [دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، 1383، صفحه 83-96]
-
مهراد، جعفر
میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه و مراکز اطلاعرسانی صنعت نفت تهران [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 95-100]
ن
-
نعمتی، آزاد
انسان مترجم و ترجمة ماشینی: بررسی موردی مشکلات ماشین ترجمة انگلیسی به فارسی «پدیده» [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 101-120]
-
نوروزی چاکلی، عبدالرضا
نظریه عمومی نظامها در کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 61-82]
-
نوروزی چاکلی، عبدالرضا
تحصیل با اشک در داخل: ماجرای دانشجویان دکتری ایرانی [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 26-43]
-
نو کاریزی، محسن
جغرافیای فرار مغزها و تأثیر آن بر جریان اطلاعات [دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27)، 1383، صفحه 39-60]
-
نو کاریزی، محسن
بررسی برنامههای درسی کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 5-23]
ی
-
یمین فیروز، موسی
بررسی رفتار اطلاعیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از اینترنت [دوره 7، شماره 2 (پیاپی 26)، 1383، صفحه 45-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد