نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرشیو شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد جمع‌سپاری در کتابخانه‌ها، آرشیوها، موزه‌ها و گالری‌ها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
  • آموزش ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
  • آموزش آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • آینده آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]

ا

  • ابزارهای معنایی کاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
  • ادراک دیداری تشریح رویکرد روان‌شناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
  • ادوارد فریمن شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کتابخانه‌های عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
  • ارتباط علمی کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • ارزیابی انتشارات بررسی کارنامه و چالش‌های 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعال‌ترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
  • استاندارد ISO18925 بررسی میزان رعایت معیار‌های مرتبط با حفاظت از محمل‌های اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانه‌‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم ‌پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
  • استفاده مجدد از داده‌ها وضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از داده‌های پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
  • اسطوره آفرینش سرمایه نمادین از گنجینه‌های نسخ خطی با ایجاد موزه‌های روایت‌مند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
  • اشتراک‌گذاری داده وضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از داده‌های پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
  • اشتراک‌گذاری دانش نقش اشتراک‌گذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
  • اطلاعات علمی اولویت‌بندی شاخص‌های نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
  • اعضای هیأت علمی پیشکسوت کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
  • اعضای هیئت علمی بررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
  • انتشارات دولتی بررسی کارنامه و چالش‌های 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعال‌ترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
  • انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران بررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
  • ایده‌های پژوهشی کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
  • ایران نیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانه‌های عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]

ب

  • بازیابی اطلاعات کاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
  • بازیابی اطلاعات چالش‌های بازیابی نام‌های پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
  • بازیابی اطلاعات اولویت‌بندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
  • برچسب همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
  • برنامه درسی ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
  • برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی طراحی مدل تعامل کاربران با برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
  • بیبسونومی همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]

پ

  • پژوهش آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • پژوهش کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • پیاده‌سازی مدیریت دانش ارائه و ارزیابی مدل پیاده‌سازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]
  • پیشنهاد پرسش اولویت‌بندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]

ت

  • تالیف و کتابت آثار فقهی نقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانه‌های ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
  • تحلیل ذی‌نفعان شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کتابخانه‌های عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
  • تحلیل محتوا بازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده‌ سال‌های 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
  • تذهیب تشریح رویکرد روان‌شناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
  • تذهیب قرآنی مصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
  • ترس‌های دوران کودکی بررسی میزان اثر بخشی قصه‌گویی بر کاهش ترس‌ها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
  • ترکی آذری بررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
  • ترویج علم کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • تعامل انسان اطلاعات مؤلفه‌های رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
  • تعامل انسان رایانه مؤلفه‌های رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
  • تعامل انسان و رایانه طراحی مدل تعامل کاربران با برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
  • تعامل کاربران طراحی مدل تعامل کاربران با برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
  • تمایل به وحدت نقش اشتراک‌گذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]

ج

  • جامعه شبکه‌ای نقش جامعه شبکه‌ای در هویت حرفه‌ای کتابداران آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 5-28]
  • جمع‌سپاری شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد جمع‌سپاری در کتابخانه‌ها، آرشیوها، موزه‌ها و گالری‌ها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]

چ

  • چالش‌‏ها تحلیل مسائل و چالش‌های حق ‏‌مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]

ح

  • حفاظت بررسی میزان رعایت معیار‌های مرتبط با حفاظت از محمل‌های اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانه‌‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم ‌پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
  • حق‌مؤلف تحلیل مسائل و چالش‌های حق ‏‌مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
  • حقوق ایران ماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]

خ

  • خانواده مطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
  • خدمات عمومی شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
  • خدمات فنی شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
  • خدمات مدیریتی شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
  • خلاصه‌نویسی کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • خلاقیت بررسی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پیاده‌سازی فضاهای سازنده در کتابخانه‌های عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
  • خواندن بازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده‌ سال‌های 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]

د

  • داده‌های پژوهشی وضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از داده‌های پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
  • داستان تألیفی بازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده‌ سال‌های 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
  • داستان ترجمه شده بازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده‌ سال‌های 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
  • داوطلبی آفلاین مقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
  • داوطلبی آنلاین مقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
  • دوره صفوی اول نقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانه‌های ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]

ر

  • رابط کاربر وب سایت مؤلفه‌های رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
  • رتبه‌بندی معیارهای ارزیابی و رتبه‌بندی محتوایی کتاب‌های تخصصی در حوزه‌ علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
  • ردیاب چشمی مؤلفه‌های رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
  • روانشناسی گشتالت تشریح رویکرد روان‌شناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
  • روایت آفرینش سرمایه نمادین از گنجینه‌های نسخ خطی با ایجاد موزه‌های روایت‌مند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
  • رویکرد چشم-ذهن مؤلفه‌های رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]

ز

  • زبان ترکی آذری بررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
  • زنان مطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بررسی کارنامه و چالش‌های 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعال‌ترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
  • سالمندان نیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانه‌های عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
  • سامانه‌های اطلاعات علمی چالش‌های بازیابی نام‌های پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
  • ساینتومتریکس همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
  • سرعنوان ‌موضوعی کنگره همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
  • سرمایه‌های نمادین آفرینش سرمایه نمادین از گنجینه‌های نسخ خطی با ایجاد موزه‌های روایت‌مند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
  • سواد سلامت بررسی رابطه سواد سلامت و شیو‌ه‌های کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]

ش

  • شرکت بیمه دانا ارائه و ارزیابی مدل پیاده‌سازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]

ع

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند نقش اشتراک‌گذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • علم اطلاعات و دانش شناسی ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
  • علوم انسانی و رفتاری معیارهای ارزیابی و رتبه‌بندی محتوایی کتاب‌های تخصصی در حوزه‌ علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
  • علوم پایه وضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از داده‌های پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
  • عملکرد انتشارات بررسی کارنامه و چالش‌های 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعال‌ترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
  • عوامل بازدارنده بررسی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پیاده‌سازی فضاهای سازنده در کتابخانه‌های عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
  • عوامل تسهیل‌گر بررسی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پیاده‌سازی فضاهای سازنده در کتابخانه‌های عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
  • عوامل مؤثر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی (اف ای اچ پی) اولویت‌بندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
  • فرمول‌بندی پرسش اولویت‌بندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
  • فضای‌سازنده بررسی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پیاده‌سازی فضاهای سازنده در کتابخانه‌های عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
  • فعالیت داوطلبانه مقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
  • فعالیت داوطلبانه ماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
  • فعالیت‌های داوطلبانه بررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی کارنامه و چالش‌های 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعال‌ترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
  • فناوری معنایی کاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
  • فهرست نویسی اجتماعی نگرش کاربران نسبت به پیاده‌سازی فهرست‌نویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
  • فوکسونومی همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
  • فولکسونومی همپوشانی کلیدواژه‌های مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسب‌های بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوان‌های موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]

ق

  • قرآن کریم مطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
  • قرآن‌های دوره‬ ایلخانی مصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
  • قرارداد کار داوطلبانه ماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
  • قصه‌گویی بررسی میزان اثر بخشی قصه‌گویی بر کاهش ترس‌ها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
  • قوانین پرگنانز تشریح رویکرد روان‌شناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
  • قیمت‌گذاری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]

ک

  • کاربران کتابخانه ملی نگرش کاربران نسبت به پیاده‌سازی فهرست‌نویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
  • کالاهای اطلاعاتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
  • کاوش تجربیات کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
  • کتاب بررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
  • کتاب تخصصی معیارهای ارزیابی و رتبه‌بندی محتوایی کتاب‌های تخصصی در حوزه‌ علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
  • کتابخانه آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • کتابخانه شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
  • کتابخانه شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد جمع‌سپاری در کتابخانه‌ها، آرشیوها، موزه‌ها و گالری‌ها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
  • کتابخانه‏ دیجیتالی تحلیل مسائل و چالش‌های حق ‏‌مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
  • کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بررسی رابطه سواد سلامت و شیو‌ه‌های کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
  • کتابخانه مرکزی تبریز تشریح رویکرد روان‌شناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
  • کتابخانه ملی ایران نگرش کاربران نسبت به پیاده‌سازی فهرست‌نویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
  • کتابخانه‌ها مقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
  • کتابخانه ها ماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
  • کتابخانه‌‏های دانشگاهی تحلیل مسائل و چالش‌های حق ‏‌مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی کاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
  • کتابخانه‌های عمومی نیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانه‌های عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی عوامل تسهیل‌گر و بازدارنده پیاده‌سازی فضاهای سازنده در کتابخانه‌های عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
  • کتابخانه‌های عمومی ایران شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کتابخانه‌های عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
  • کتابخوان‌های الکترونیکی طراحی مدل تعامل کاربران با برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
  • کتابدار آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • کتابداران بررسی رابطه سواد سلامت و شیو‌ه‌های کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
  • کتابداران آستان قدس رضوی نقش جامعه شبکه‌ای در هویت حرفه‌ای کتابداران آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 5-28]
  • کتابداری ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
  • کتاب‌سنجی بررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
  • کرونا بررسی رابطه سواد سلامت و شیو‌ه‌های کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
  • کمرویی بررسی میزان اثر بخشی قصه‌گویی بر کاهش ترس‌ها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
  • کنترل مستند چالش‌های بازیابی نام‌های پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
  • کودکان بررسی میزان اثر بخشی قصه‌گویی بر کاهش ترس‌ها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
  • کیفیت منابع معیارهای ارزیابی و رتبه‌بندی محتوایی کتاب‌های تخصصی در حوزه‌ علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]

گ

  • گالری شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد جمع‌سپاری در کتابخانه‌ها، آرشیوها، موزه‌ها و گالری‌ها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]

م

  • ماتریس علاقه/قدرت شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کتابخانه‌های عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
  • ماده 10 قانون مدنی ماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانه‌ها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
  • محمل‌های اطلاعاتی غیرچاپی بررسی میزان رعایت معیار‌های مرتبط با حفاظت از محمل‌های اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانه‌‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم ‌پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
  • مخازن سازمانی چالش‌های بازیابی نام‌های پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
  • مدارس شیعی نقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانه‌های ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
  • مدرسان حوزه علمیه نقش اشتراک‌گذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
  • مدل‌سازی طراحی مدل تعامل کاربران با برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
  • مدل مدیریت دانش ارائه و ارزیابی مدل پیاده‌سازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]
  • مدیریت دانش شناسایی مولفه های ممیزی دانش از دیدگاه خبرگان؛ یک پژوهش دلفی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 161-187]
  • مراکز اطلاع‌رسانی ایران شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
  • مرور نظام‌مند آینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
  • مستندسازی کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
  • مشارکت علمی بررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
  • مشوق‌ها کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • مطالعه ضمنی مطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
  • مطالعه لفظی مطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
  • ممیزی دانش شناسایی مولفه های ممیزی دانش از دیدگاه خبرگان؛ یک پژوهش دلفی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 161-187]
  • منابع کسب اطلاعات سلامت بررسی رابطه سواد سلامت و شیو‌ه‌های کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
  • منابع متنی تحلیل مسائل و چالش‌های حق ‏‌مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
  • موانع کنکاشی در بازدارنده‌ها و پیشران‌های نگارش خلاصه همگان‌فهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
  • موزه آفرینش سرمایه نمادین از گنجینه‌های نسخ خطی با ایجاد موزه‌های روایت‌مند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
  • موزه شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد جمع‌سپاری در کتابخانه‌ها، آرشیوها، موزه‌ها و گالری‌ها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
  • مولفه های ممیزی دانش شناسایی مولفه های ممیزی دانش از دیدگاه خبرگان؛ یک پژوهش دلفی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 161-187]

ن

  • نام‌ها چالش‌های بازیابی نام‌های پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
  • نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی کاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرم‌افزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
  • نسخ خطی آفرینش سرمایه نمادین از گنجینه‌های نسخ خطی با ایجاد موزه‌های روایت‌مند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
  • نسخ خطی مصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
  • نسخ خطی فقهی نقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانه‌های ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
  • نشر بررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
  • نشر تخصصی اولویت‌بندی شاخص‌های نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
  • نشر دانشگاهی اولویت‌بندی شاخص‌های نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
  • نشر علمی اولویت‌بندی شاخص‌های نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
  • نظام نشر علمی اولویت‌بندی شاخص‌های نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
  • نظریه داده‌بنیاد کاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
  • نظریه ذی‌نفعان شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کتابخانه‌های عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
  • نگهداری بررسی میزان رعایت معیار‌های مرتبط با حفاظت از محمل‌های اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانه‌‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم ‌پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
  • نیازها و انتظارات نیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانه‌های عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]

ه

  • هوش مصنوعی شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
  • هوشمندی رقابتی ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
  • هویت حرفه‌ای نقش جامعه شبکه‌ای در هویت حرفه‌ای کتابداران آستان قدس رضوی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 5-28]