آرشیوشناسایی و اولویتبندی ابعاد جمعسپاری در کتابخانهها، آرشیوها، موزهها و گالریها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
آموزشارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
آموزشآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
آیندهآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
ا
ابزارهای معناییکاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
ادراک دیداریتشریح رویکرد روانشناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
ادوارد فریمنشناسایی و اولویتبندی ذینفعان کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
ارتباط علمیکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
ارزیابی انتشاراتبررسی کارنامه و چالشهای 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعالترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
استاندارد ISO18925بررسی میزان رعایت معیارهای مرتبط با حفاظت از محملهای اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانههای دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
استفاده مجدد از دادههاوضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراکگذاری و استفاده مجدد از دادههای پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
اسطورهآفرینش سرمایه نمادین از گنجینههای نسخ خطی با ایجاد موزههای روایتمند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
اشتراکگذاری دادهوضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراکگذاری و استفاده مجدد از دادههای پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
اشتراکگذاری دانشنقش اشتراکگذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
اطلاعات علمیاولویتبندی شاخصهای نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
اعضای هیأت علمی پیشکسوتکاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
اعضای هیئت علمیبررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیتهای داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
انتشارات دولتیبررسی کارنامه و چالشهای 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعالترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایرانبررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیتهای داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
ایدههای پژوهشیکاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
ایراننیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
ب
بازیابی اطلاعاتکاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
بازیابی اطلاعاتچالشهای بازیابی نامهای پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
بازیابی اطلاعاتاولویتبندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
برچسبهمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
برنامه درسیارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
بیبسونومیهمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
پ
پژوهشآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
پژوهشکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
پیادهسازی مدیریت دانشارائه و ارزیابی مدل پیادهسازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]
پیشنهاد پرسشاولویتبندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
ت
تالیف و کتابت آثار فقهینقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانههای ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
تحلیل ذینفعانشناسایی و اولویتبندی ذینفعان کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
تحلیل محتوابازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده سالهای 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
تذهیبتشریح رویکرد روانشناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
تذهیب قرآنیمصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
ترسهای دوران کودکیبررسی میزان اثر بخشی قصهگویی بر کاهش ترسها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
ترکی آذریبررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
ترویج علمکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
تعامل انسان اطلاعاتمؤلفههای رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
تعامل انسان رایانهمؤلفههای رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
تعامل انسان و رایانهطراحی مدل تعامل کاربران با برنامههای کتابخوان الکترونیکی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 34-61]
جمعسپاریشناسایی و اولویتبندی ابعاد جمعسپاری در کتابخانهها، آرشیوها، موزهها و گالریها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
چ
چالشهاتحلیل مسائل و چالشهای حق مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
ح
حفاظتبررسی میزان رعایت معیارهای مرتبط با حفاظت از محملهای اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانههای دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
حقمؤلفتحلیل مسائل و چالشهای حق مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
حقوق ایرانماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
خ
خانوادهمطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
خدمات عمومیشناسایی و طبقهبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانهها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
خدمات فنیشناسایی و طبقهبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانهها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
خدمات مدیریتیشناسایی و طبقهبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانهها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
خلاصهنویسیکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
خلاقیتبررسی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پیادهسازی فضاهای سازنده در کتابخانههای عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
خواندنبازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده سالهای 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
د
دادههای پژوهشیوضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراکگذاری و استفاده مجدد از دادههای پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
داستان تألیفیبازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده سالهای 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
داستان ترجمه شدهبازنمایی عناصر مرتبط با خواندن در ادبیات داستانی تالیفی در مقایسه با آثار ترجمه شده سالهای 95-1390 [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 60-92]
داوطلبی آفلاینمقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
داوطلبی آنلاینمقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
دوره صفوی اولنقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانههای ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
ر
رابط کاربر وب سایتمؤلفههای رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
رتبهبندیمعیارهای ارزیابی و رتبهبندی محتوایی کتابهای تخصصی در حوزه علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
ردیاب چشمیمؤلفههای رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
روانشناسی گشتالتتشریح رویکرد روانشناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
روایتآفرینش سرمایه نمادین از گنجینههای نسخ خطی با ایجاد موزههای روایتمند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
رویکرد چشم-ذهنمؤلفههای رابط کاربر و اثر آن بر استفاده کاربران از وبگاه [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 86-114]
ز
زبان ترکی آذریبررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
زنانمطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
س
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانبررسی کارنامه و چالشهای 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعالترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
سالمنداننیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
سامانههای اطلاعات علمیچالشهای بازیابی نامهای پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
ساینتومتریکسهمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
سرعنوان موضوعی کنگرههمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
سرمایههای نمادینآفرینش سرمایه نمادین از گنجینههای نسخ خطی با ایجاد موزههای روایتمند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
سواد سلامتبررسی رابطه سواد سلامت و شیوههای کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
ش
شرکت بیمه داناارائه و ارزیابی مدل پیادهسازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]
ع
عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجندنقش اشتراکگذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
علم اطلاعات و دانششناسیآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
علم اطلاعات و دانش شناسیارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
علوم انسانی و رفتاریمعیارهای ارزیابی و رتبهبندی محتوایی کتابهای تخصصی در حوزه علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
علوم پایهوضعیت پژوهشگران حوزه علوم پایه در اشتراکگذاری و استفاده مجدد از دادههای پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 189-216]
عملکرد انتشاراتبررسی کارنامه و چالشهای 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعالترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
عوامل بازدارندهبررسی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پیادهسازی فضاهای سازنده در کتابخانههای عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
عوامل تسهیلگربررسی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پیادهسازی فضاهای سازنده در کتابخانههای عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
عوامل مؤثرشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
ف
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی (اف ای اچ پی)اولویتبندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
فرمولبندی پرسشاولویتبندی معیارهای مؤثر بر استفاده از پیشنهادهای پرسش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 160-185]
فضایسازندهبررسی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پیادهسازی فضاهای سازنده در کتابخانههای عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
فعالیت داوطلبانهمقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
فعالیت داوطلبانهماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
فعالیتهای داوطلبانهبررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیتهای داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتبررسی کارنامه و چالشهای 80 ساله انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (1316- 1398)، به عنوان فعالترین ناشر دولتی در حوزه علوم کتابداری و آرشیوی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 115-142]
فناوری معناییکاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
فهرست نویسی اجتماعینگرش کاربران نسبت به پیادهسازی فهرستنویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
فوکسونومیهمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
فولکسونومیهمپوشانی کلیدواژههای مقالات مجله ساینتومتریکس با برچسبهای بیبسونومی و توصیفگرهای پذیرفته شده در سرعنوانهای موضوعی کنگره [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 93-114]
ق
قرآن کریممطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
قرآنهای دوره ایلخانیمصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
قرارداد کار داوطلبانهماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
قصهگوییبررسی میزان اثر بخشی قصهگویی بر کاهش ترسها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
قوانین پرگنانزتشریح رویکرد روانشناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
قیمتگذاریشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
ک
کاربران کتابخانه ملینگرش کاربران نسبت به پیادهسازی فهرستنویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
کالاهای اطلاعاتیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
کاوش تجربیاتکاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
کتاببررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
کتاب تخصصیمعیارهای ارزیابی و رتبهبندی محتوایی کتابهای تخصصی در حوزه علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
کتابخانهآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
کتابخانهشناسایی و طبقهبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانهها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
کتابخانهشناسایی و اولویتبندی ابعاد جمعسپاری در کتابخانهها، آرشیوها، موزهها و گالریها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
کتابخانه دیجیتالیتحلیل مسائل و چالشهای حق مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضویبررسی رابطه سواد سلامت و شیوههای کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
کتابخانه مرکزی تبریزتشریح رویکرد روانشناسانه ادراک دیداری در نسخه قرآنی مذهب قاجاری کتابخانه مرکزی تبریز به شماره ثبت 3089 (مطالعه موردی: واکاوی چهار قانون پرگنانز گشتالت) [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 258-294]
کتابخانه ملی ایراننگرش کاربران نسبت به پیادهسازی فهرستنویسی اجتماعی پویا در اپک کتابخانه ملی ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
کتابخانههامقایسه داوطلبی آنلاین و آفلاین در میان دانشجویان: با تأکید بر کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 73-94]
کتابخانه هاماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
کتابخانههای دانشگاهیتحلیل مسائل و چالشهای حق مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
کتابخانههای دیجیتالیکاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
کتابخانههای عمومینیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
کتابخانههای عمومیبررسی عوامل تسهیلگر و بازدارنده پیادهسازی فضاهای سازنده در کتابخانههای عمومی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 217-243]
کتابخانههای عمومی ایرانشناسایی و اولویتبندی ذینفعان کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
کتابداریارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]
کتابسنجیبررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
کرونابررسی رابطه سواد سلامت و شیوههای کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
کمروییبررسی میزان اثر بخشی قصهگویی بر کاهش ترسها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
کنترل مستندچالشهای بازیابی نامهای پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
کودکانبررسی میزان اثر بخشی قصهگویی بر کاهش ترسها و کمرویی در کودکان 3-8 ساله [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 140-159]
کیفیت منابعمعیارهای ارزیابی و رتبهبندی محتوایی کتابهای تخصصی در حوزه علوم انسانی از نظر متخصصان [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 143-165]
گ
گالریشناسایی و اولویتبندی ابعاد جمعسپاری در کتابخانهها، آرشیوها، موزهها و گالریها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
م
ماتریس علاقه/قدرتشناسایی و اولویتبندی ذینفعان کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
ماده 10 قانون مدنیماهیت حقوقی فعالیت داوطلبانه در کتابخانهها [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 95-115]
محملهای اطلاعاتی غیرچاپیبررسی میزان رعایت معیارهای مرتبط با حفاظت از محملهای اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانههای دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
مخازن سازمانیچالشهای بازیابی نامهای پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
مدارس شیعینقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانههای ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
مدرسان حوزه علمیهنقش اشتراکگذاری دانش در تمایل به وحدت بین اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدرسان حوزه علمیه [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 139-159]
مدل مدیریت دانشارائه و ارزیابی مدل پیادهسازی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 116-139]
مدیریت دانششناسایی مولفه های ممیزی دانش از دیدگاه خبرگان؛ یک پژوهش دلفی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 161-187]
مراکز اطلاعرسانی ایرانشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری کالاهای اطلاعاتی در مراکز اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 145-168]
مرور نظاممندآینده علم اطلاعات و دانش شناسی: مروری نظام مند بر مطالعات انجام شده در ایران و جهان [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 186-225]
مستندسازیکاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
مشارکت علمیبررسی عوامل اثرگذار بر تقویت مشارکت اعضای هیئت علمی برای فعالیتهای داوطلبانه در انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 31-48]
مشوقهاکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
مطالعه ضمنیمطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
مطالعه لفظیمطالعه لفظی و ضمنی مفاهیم مرتبط با زنان و خانواده در قرآن کریم [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 115-144]
ممیزی دانششناسایی مولفه های ممیزی دانش از دیدگاه خبرگان؛ یک پژوهش دلفی [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 161-187]
منابع کسب اطلاعات سلامتبررسی رابطه سواد سلامت و شیوههای کسب اطلاعات سلامت کتابداران کتابخانه آستان قدس رضوی در دوران همه گیری کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 117-138]
منابع متنیتحلیل مسائل و چالشهای حق مؤلف منابع دیجیتالی متنی از دیدگاه مدیران کتابخانههای دیجیتالی دانشگاهی شهر تهران [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 29-59]
موانعکنکاشی در بازدارندهها و پیشرانهای نگارش خلاصه همگانفهم [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 226-257]
موزهآفرینش سرمایه نمادین از گنجینههای نسخ خطی با ایجاد موزههای روایتمند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
موزهشناسایی و اولویتبندی ابعاد جمعسپاری در کتابخانهها، آرشیوها، موزهها و گالریها با استفاده از دیدگاه خبرگان [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 5-30]
نامهاچالشهای بازیابی نامهای پژوهشگران در مخازن اطلاعاتی: مطالعه موردی (سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 221-243]
نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالیکاربرد فناوری معنایی در بازیابی اطلاعات در نرمافزارهای کتابخانه دیجیتالی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
نسخ خطیآفرینش سرمایه نمادین از گنجینههای نسخ خطی با ایجاد موزههای روایتمند [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 214-235]
نسخ خطیمصداق یابی الگوهای تذهیب دوره ایلخانی در نسخ قرآنی [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 236-268]
نسخ خطی فقهینقش مدارس در تألیف و کتابت آثار فقهی در دوره صفویه اول با استناد به نسخ خطی کتابخانههای ایران [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 166-188]
نشربررسی وضعیت نشر کتاب به زبان ترکی آذری از سال 1358 تا 1397 [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 189-213]
نشر تخصصیاولویتبندی شاخصهای نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
نشر دانشگاهیاولویتبندی شاخصهای نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
نشر علمیاولویتبندی شاخصهای نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
نظام نشر علمیاولویتبندی شاخصهای نظام نشر علمی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1401، صفحه 49-72]
نظریه دادهبنیادکاوش تجربیات اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شیراز درباره مستندسازی ایده های پژوهشی: مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
نظریه ذینفعانشناسایی و اولویتبندی ذینفعان کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ماتریس علاقه/قدرت [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 244-268]
نگهداریبررسی میزان رعایت معیارهای مرتبط با حفاظت از محملهای اطلاعاتی غیرچاپی در کتابخانههای دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس استاندارد [E] ۱۸۹۲۵ ISO [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 5-33]
نیازها و انتظاراتنیازها و انتظارات سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران: یک پیمایش ملی [دوره 25، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
ه
هوش مصنوعیشناسایی و طبقهبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش ها و خدمات کتابخانهها با استفاده از روش فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1401، صفحه 5-35]
هوشمندی رقابتیارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 25، شماره 2، 1401، صفحه 62-94]