آموزش از راه دوربررسی زیرساخت خدمات کتابخانهای آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در پیوند با ساختار آموزشی آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 121-156]
آموزش الکترونیکیسیستم مدیریت اطلاعات پایاننامهها و رسالههای الکترونیکی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 159-180]
آموزش شغلیبررسی نیازهای آموزشی کارکنان کتابخانههای عمومی کشور [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 189-210]
آموزش عالیسیستم مدیریت اطلاعات پایاننامهها و رسالههای الکترونیکی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 159-180]
آیندهنگاری علمتحلیلی بر آیندهنگاری علم و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مطالعة تطبیقی ژاپن و چین) [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 205-224]
ا
ابزار لایبکوآلمقایسة سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایبکوآل [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 255-274]
ابژهنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
اثربخشی تولیدات و خدماتارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
اثرسنجیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
ادبیات انگلوساکسونبازخوانی فرانمای زیر رده PR ... ادبیات انگلیسی ـ ادبیات دوره انگلوساکسون ـ در ردهبندی کتابخانه کنگره [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 7-48]
ارتباطتعیین و تبیین عناصر و ساختار ارتباط در نظام کتابخانه و پیشنهاد مدل ارتباط برای آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 259-278]
ارتباطات و اطلاعاتمفهوم اطلاعات و ارتباطات و میانکنش بین آنها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 7-24]
ارتباطهای علمیارتباطهای الکترونیک کتابداران ایران: تحلیل محتوایی گروه بحث الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد (LIS) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 91-114]
ارتقای علمیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
ارزشهای کتابخانهارزش و ارزشهای کتابخانه: سخنرانی ارائه شده در جشن کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 225-244]
ارزشیابی توصیفیارزشیابی تحصیلی، نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران و جایگاه کتابخانههای مدارس در آن: گزارشی از یک پژوهش [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 155-188]
ارزیابی اثربخشیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
ارزیابی بازده علمیh index، شاخصی نوین برای ارزیابی بازده علمی یک محقق [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 253-261]
ارزیابی خدماتمقایسة سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایبکوآل [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 255-274]
ارزیابی ربطارزیابی ربط در نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات ... از رهیافت شناختی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 53-70]
ارزیابی کتابخانهارزش و ارزشهای کتابخانه: سخنرانی ارائه شده در جشن کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 225-244]
استان یزدتجزیه و تحلیل و بررسی وضعیت توسعهیافتگی شهرستانهای استان یزد از نظر مؤلفههای اطلاعرسانی درسالهای84-1380 [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 65-80]
اصطلاحنامهفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
اصطلاحنامه سه بُعدیفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
اطلاعات علمیبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
اطلاعات و ارتباطاتمفهوم اطلاعات و ارتباطات و میانکنش بین آنها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 7-24]
اطلاعرسانیتجزیه و تحلیل و بررسی وضعیت توسعهیافتگی شهرستانهای استان یزد از نظر مؤلفههای اطلاعرسانی درسالهای84-1380 [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 65-80]
اطلاعرسانیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
اطلاعسنجیبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
اقتصاد اطلاعاتقیمتگذاری منابع و خدمات اطلاعاتی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 279-308]
اقتصاد نشرمروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
اگزیستانسنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
الگومقدمهای بر فرا نظریهها، نظریهها و الگوها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 275-297]
الگوهای رفتار اطلاعیابیواکنشها و تأثیرها: الگوی کاربرد اطلاعات پیوسته برای یادگیری [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 245-264]
الگوهای مکاندرآمدی بر مفهوم مکان [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 239-254]
امنیت شبکههامدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
انگیزههای خواندنبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
انگیزههای مطالعهبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
اینترنتبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
ب
بازار نشریههای ادواری خارجیاثرهای مضاعف نظریه عدم تقارن اطلاعاتی و بازار انحصاری بر روند اشتراک مجلههای لاتین و پایگاههای اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 71-94]
بازارهای انحصاریاثرهای مضاعف نظریه عدم تقارن اطلاعاتی و بازار انحصاری بر روند اشتراک مجلههای لاتین و پایگاههای اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 71-94]
بازاریابی در کتابخانههابازاریابی1 در کتابخانهها [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 157-184]
بازاریابی کتابمروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
بازاریابی کتاب ـ روشهامروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
بازخوردپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
پایگاه Web of Scienceبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
پذیرش فناوری اطلاعاتموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایرانارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
پژوهشگرنقش کتابداران و اطلاعرسانان پزشکی در تحقیقات پزشکی: مقایسه نظرهای پژوهشگران و کتابداران [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 57-70]
پژوهشگرانبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
پوزیستیویسمنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
ت
تألیف مشترکبررسی وضعیت همکاری علمی اعضای هیئت علمی در چهار حوزه موضوعی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 95-120]
تاکسونومی عددیتجزیه و تحلیل و بررسی وضعیت توسعهیافتگی شهرستانهای استان یزد از نظر مؤلفههای اطلاعرسانی درسالهای84-1380 [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 65-80]
تجارت کتابمروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
تحقیقنقش کتابداران و اطلاعرسانان پزشکی در تحقیقات پزشکی: مقایسه نظرهای پژوهشگران و کتابداران [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 57-70]
تحلیل اقتصادیگرفتن هزینة استفاده از کتابخانهها: چرا و چگونه؟ [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 241-252]
تحلیل پیوندتحلیل پیوندهای وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 121-142]
تحلیل شکاف خدماتبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 25-52]
تحولات آموزشیارزشیابی تحصیلی، نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران و جایگاه کتابخانههای مدارس در آن: گزارشی از یک پژوهش [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 155-188]
تعامل انسان با رایانهمبانی نظری و عوامل مؤثر بر فرایند راهنمایابی و استفاده کاربران از امکانات کمکی در نرمافزارهای پایگاههای اطلاعاتی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 71-96]
تکنیک TOPSISسنجش درجة هوش هیجانی کتابداران و رتبهبندی مؤلفههای آن (مطالعة موردی: کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی شهرستان یزد) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 7-28]
توسعه منابع انسانیبررسی نیازهای آموزشی کارکنان کتابخانههای عمومی کشور [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 189-210]
توسعهیافتگیتجزیه و تحلیل و بررسی وضعیت توسعهیافتگی شهرستانهای استان یزد از نظر مؤلفههای اطلاعرسانی درسالهای84-1380 [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 65-80]
ج
جنسیتبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
جهان کوچکدرآمدی بر مفهوم مکان [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 239-254]
چ
چینتحلیلی بر آیندهنگاری علم و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مطالعة تطبیقی ژاپن و چین) [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 205-224]
خ
خدمات اطلاعاتیقیمتگذاری منابع و خدمات اطلاعاتی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 279-308]
خدمات کاربرانمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
خدمات کتابخانهایبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 25-52]
خدمات مرجعمقایسة استفاده از منابع الکترونیکی خریداری شده در ... در بخش مرجع کتابخانههای دانشگاه تهران و تبریز [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 49-64]
خدمات مرجع الکترونیکیارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی در وبسایت کتابخانههای دانشگاهی دولتی شهر تهران (گزارشی از پیشرفت کار یک طرح پژوهشی) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 117-138]
د
دانشآموزان پنجم ابتداییبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
دانشآموزان سوم راهنماییبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
دانش روزبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
دانشگاه پیام نوربررسی زیرساخت خدمات کتابخانهای آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در پیوند با ساختار آموزشی آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 121-156]
دانشگاه فردوسیبررسی وضعیت همکاری علمی اعضای هیئت علمی در چهار حوزه موضوعی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 95-120]
دستهبندیموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
دفتر فناوری اطلاعات و شبکه علمی کشورارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
ذ
ذخیره و بازیابیمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
ر
راسیونالیسمنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
راهنمایابیمبانی نظری و عوامل مؤثر بر فرایند راهنمایابی و استفاده کاربران از امکانات کمکی در نرمافزارهای پایگاههای اطلاعاتی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 71-96]
راهنمای راهبردیمبانی نظری و عوامل مؤثر بر فرایند راهنمایابی و استفاده کاربران از امکانات کمکی در نرمافزارهای پایگاههای اطلاعاتی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 71-96]
ربطارزیابی ربط در نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات ... از رهیافت شناختی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 53-70]
ربط شناختیارزیابی ربط در نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات ... از رهیافت شناختی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 53-70]
ردة ادبیات انگلیسیبازخوانی فرانمای زیر رده PR ... ادبیات انگلیسی ـ ادبیات دوره انگلوساکسون ـ در ردهبندی کتابخانه کنگره [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 7-48]
ردهبندی کتابخانه کنگرهبازخوانی فرانمای زیر رده PR ... ادبیات انگلیسی ـ ادبیات دوره انگلوساکسون ـ در ردهبندی کتابخانه کنگره [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 7-48]
روابط معناییفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
روانشناسی شناختیارزیابی ربط در نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات ... از رهیافت شناختی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 53-70]
رویکردهای فرانظریمقدمهای بر فرا نظریهها، نظریهها و الگوها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 275-297]
ز
زبان نمایهسازیفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
زیرساخت خدمات کتابخانهایبررسی زیرساخت خدمات کتابخانهای آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در پیوند با ساختار آموزشی آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 121-156]
ژ
ژاپنتحلیلی بر آیندهنگاری علم و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مطالعة تطبیقی ژاپن و چین) [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 205-224]
س
ساختار علمبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
سازماندهیمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
سازماندهی اطلاعاتمقایسة کارایی طرح فرادادهای هستة دوبلین و قالب فرادادهای مارک 21 در سازماندهی منابع اطلاعاتی شبکة جهانی وب [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 139-158]
سواد اطلاعاتیواکنشها و تأثیرها: الگوی کاربرد اطلاعات پیوسته برای یادگیری [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 245-264]
سوژهنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
سیبرنتیکپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
ش
شبکة جهانی وبمقایسة کارایی طرح فرادادهای هستة دوبلین و قالب فرادادهای مارک 21 در سازماندهی منابع اطلاعاتی شبکة جهانی وب [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 139-158]
شیوة کنترلپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
طرح فرادادهای هستة دوبلین[1]مقایسة کارایی طرح فرادادهای هستة دوبلین و قالب فرادادهای مارک 21 در سازماندهی منابع اطلاعاتی شبکة جهانی وب [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 139-158]
ع
عامل تأثیرگذار وبتحلیل پیوندهای وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 121-142]
عدم تقارن اطلاعاتیاثرهای مضاعف نظریه عدم تقارن اطلاعاتی و بازار انحصاری بر روند اشتراک مجلههای لاتین و پایگاههای اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 71-94]
علمسنجیبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
ف
فرانظریهمقدمهای بر فرا نظریهها، نظریهها و الگوها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 275-297]
فراهمآوریمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
فضادرآمدی بر مفهوم مکان [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 239-254]
فضای مفهومی واژگانفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت اطلاعات پایاننامهها و رسالههای الکترونیکی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 159-180]
فناوری اطلاعاتموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
فنّاوری اطلاعاتبررسی زیرساخت خدمات کتابخانهای آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در پیوند با ساختار آموزشی آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 121-156]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتتحلیلی بر آیندهنگاری علم و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مطالعة تطبیقی ژاپن و چین) [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 205-224]
فناوری در کتابخانهارزش و ارزشهای کتابخانه: سخنرانی ارائه شده در جشن کتابخانهها [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 225-244]
فن بلاغتنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
کاربرد فناوری اطلاعاتموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
کتابخانة عمومیسنجش درجة هوش هیجانی کتابداران و رتبهبندی مؤلفههای آن (مطالعة موردی: کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی شهرستان یزد) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 7-28]
کتابخانهبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
کتابخانهتعیین و تبیین عناصر و ساختار ارتباط در نظام کتابخانه و پیشنهاد مدل ارتباط برای آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 259-278]
کتابخانه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهرانبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 25-52]
کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی ایرانبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 25-52]
کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 25-52]
کتابخانه عمومیبررسی نیازهای آموزشی کارکنان کتابخانههای عمومی کشور [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 189-210]
کتابخانه منطقهای علوم و تکنولوژی شیرازارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
کتابخانههاگرفتن هزینة استفاده از کتابخانهها: چرا و چگونه؟ [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 241-252]
کتابخانههابررسی زیرساخت خدمات کتابخانهای آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در پیوند با ساختار آموزشی آن [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 121-156]
کتابخانههای دانشگاه تبریزمقایسة استفاده از منابع الکترونیکی خریداری شده در ... در بخش مرجع کتابخانههای دانشگاه تهران و تبریز [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 49-64]
کتابخانههای دانشگاه تهرانمقایسة استفاده از منابع الکترونیکی خریداری شده در ... در بخش مرجع کتابخانههای دانشگاه تهران و تبریز [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 49-64]
کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدمقایسة سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایبکوآل [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 255-274]
کتابخانههای دانشگاهی یزدشناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاه یزد) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 211-238]
کتابخانههای دبیرستانی: شهر کرمانشاهارزیابی کتابخانههای دبیرستانی شهر کرمانشاه و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 115-132]
کتابخانههای مدارسارزشیابی تحصیلی، نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران و جایگاه کتابخانههای مدارس در آن: گزارشی از یک پژوهش [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 155-188]
کتابداربررسی نیازهای آموزشی کارکنان کتابخانههای عمومی کشور [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 189-210]
کتابدارسنجش درجة هوش هیجانی کتابداران و رتبهبندی مؤلفههای آن (مطالعة موردی: کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی شهرستان یزد) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 7-28]
کتابدارنقش کتابداران و اطلاعرسانان پزشکی در تحقیقات پزشکی: مقایسه نظرهای پژوهشگران و کتابداران [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 57-70]
کتابداران و اطلاعرسانان ایرانیارتباطهای الکترونیک کتابداران ایران: تحلیل محتوایی گروه بحث الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد (LIS) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 91-114]
کتابداری و اطلاعرسانیمقدمهای بر فرا نظریهها، نظریهها و الگوها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 275-297]
کتابداری و اطلاعرسانینگاهی به وبلاگهای کتابداری ایران ... پیمایشی با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 7-28]
کتابسنجیبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
کمک در نرمافزارهامبانی نظری و عوامل مؤثر بر فرایند راهنمایابی و استفاده کاربران از امکانات کمکی در نرمافزارهای پایگاههای اطلاعاتی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 71-96]
کنترلپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
کیفیت خدماتمقایسة سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایبکوآل [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 255-274]
کیفیت خدمات کتابخانهشناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاه یزد) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 211-238]
گ
گادامرنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
گروه بحث الکترونیکارتباطهای الکترونیک کتابداران ایران: تحلیل محتوایی گروه بحث الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد (LIS) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 91-114]
ل
لایب کوآلشناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاه یزد) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 211-238]
م
مؤسسات تحقیقاتیبررسی شیوههای ارتقای سطح علمی نیروها و دستیابی به دانش روز [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 103-120]
مؤسسة عالی بانکداریپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
مدیریت اطلاعاتسیستم مدیریت اطلاعات پایاننامهها و رسالههای الکترونیکی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 159-180]
مدیریت اطلاعاتمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
مدیریت تغییرموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
مراکز ملّی اطلاعات ایرانارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
مرکز منطقهای علوم و تکنولوژیارزیابی تطبیقی اثربخشی تولیدات و خدمات ... در مراکز ملّی اطلاعات علمی ایران [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 29-64]
مشهدبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
معدل درسیبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
معرفتشناسینظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
معیارهای زودیابی منابع مرجعبررسی میزان رعایت معیارهای ساختاری منابع مرجع چاپی فارسی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 81-102]
معیارهای ساختاری منابع مرجعبررسی میزان رعایت معیارهای ساختاری منابع مرجع چاپی فارسی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 81-102]
مقطع تحصیلیبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
مکاندرآمدی بر مفهوم مکان [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 239-254]
مکان سومدرآمدی بر مفهوم مکان [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 239-254]
منابع اطلاعاتیقیمتگذاری منابع و خدمات اطلاعاتی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 279-308]
منابع اطلاعاتی اینترنتیمقایسة استفاده از منابع الکترونیکی خریداری شده در ... در بخش مرجع کتابخانههای دانشگاه تهران و تبریز [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 49-64]
منابع مرجع چاپی فارسیبررسی میزان رعایت معیارهای ساختاری منابع مرجع چاپی فارسی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 81-102]
منطق فازیشناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی (مطالعه موردی: کتابخانههای دانشگاه یزد) [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 211-238]
منطق فازیمدیریت اطلاعات با رویکرد فازی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 183-204]
موانعموانع کاربرد فناوری اطلاعات از نگاه مدیریت تغییر [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 215-242]
میز امانتپیشنهاد شیوة کنترلی در میز امانت کتابخانه با استفاده از بازخورد مراجعان به منظور ایجاد تعادل در فرایند امانت (مورد: کتابخانة مؤسسة عالی بانکداری) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 181-206]
میزان برخورداریبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
میزان رؤیتتحلیل پیوندهای وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 121-142]
ن
ناشرانمروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
ناشران کودک و نوجوانمروری بر بازاریابی کتاب در ایران و جهان با تأکید بر بازاریابی کتاب کودک [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 185-214]
نرمافزار HistCiteبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
نمرة املابررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
نمرة فارسیبررسی عوامل مؤثر بر انگیزههای مطالعه در دانشآموزان ابتدایی و راهنمایی [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 28-56]
نیازسنجیبررسی نیازهای آموزشی کارکنان کتابخانههای عمومی کشور [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 189-210]
و
وبسایت کتابخانة دانشگاهیارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی در وبسایت کتابخانههای دانشگاهی دولتی شهر تهران (گزارشی از پیشرفت کار یک طرح پژوهشی) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 117-138]
وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایرانتحلیل پیوندهای وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 121-142]
وبسنجیتحلیل پیوندهای وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 121-142]
وبسنجیبررسی تحلیلی و ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتاب سنجی، علم سنجی، اطلاعسنجی و وب سنجی در پایگاه Web of Science طی سالهای 1990ـ 2005 [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 161-182]
وبسنجینگاهی به وبلاگهای کتابداری ایران ... پیمایشی با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 7-28]
وبلاگنگاهی به وبلاگهای کتابداری ایران ... پیمایشی با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 7-28]
وبلاگهای ایرانینگاهی به وبلاگهای کتابداری ایران ... پیمایشی با استفاده از روش وبسنجی [دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، 1387، صفحه 7-28]
وب معناییکاربرد هستیشناسیها در نظام مدیریت دانش [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 97-116]
وجودشناسینظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
ه
هایدگرنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
هرمنوتیکنظریة «هرمنوتیکی ـ اگزیستانسیال» رافائل کاپورو دربارة اطلاعات [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 133-154]
هزینة استفادهگرفتن هزینة استفاده از کتابخانهها: چرا و چگونه؟ [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 241-252]
هستیشناسیفضای سه بعدی اطلاعات و ضرورت بهینهسازی ساختار... اصطلاحنامهها از طریق افزودن خصیصههای معنایی به آنها [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 65-90]
هستیشناسیکاربرد هستیشناسیها در نظام مدیریت دانش [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 97-116]
همکاری علمیبررسی وضعیت همکاری علمی اعضای هیئت علمی در چهار حوزه موضوعی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 95-120]
هوش هیجانیسنجش درجة هوش هیجانی کتابداران و رتبهبندی مؤلفههای آن (مطالعة موردی: کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی شهرستان یزد) [دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، 1387، صفحه 7-28]
ی
یادگیریواکنشها و تأثیرها: الگوی کاربرد اطلاعات پیوسته برای یادگیری [دوره 11، شماره 2 (پیاپی 42)، 1387، صفحه 245-264]
یادگیری مادامالعمرارزشیابی تحصیلی، نظام نوین آموزش ابتدایی در ایران و جایگاه کتابخانههای مدارس در آن: گزارشی از یک پژوهش [دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، 1387، صفحه 155-188]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد