آموزشگاه ابتداییبررسی وضعیت موجود کتابخانههای آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
آموزشگاه متوسطهبررسی وضعیت موجود کتابخانههای آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
آنتروپی شانونشناسایی وضعیت توسعهیافتگی و رتبهبندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانهای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]
ا
اتحاد و توافقسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
ادراکهاشبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
ارتباطهای علمینقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترسپذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
ارجاعهابررسی میزان درستی استنادهای مقالههای تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
ارزیابی پیامدرویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
ارزیابی دانشگاههای ایرانرتبهبندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاههای منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
ارزیابی کمّیارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
ارزیابی کیفیارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
ارزیابی مجلههاارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجلهها در پایگاه گزارش استنادی مجلههای مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
استرالیاکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
استفاده از اینترنتبررسی میزان و چگونگی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشگاه کابل و عوامل مؤثر و بازدارنده [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 179-204]
استنادبررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
استنادهابررسی میزان درستی استنادهای مقالههای تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
استنادها بر حسب مکانمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
استنادها برحسب نوعمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
استنادهای سودمندمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
اشتباه استنادیبررسی میزان درستی استنادهای مقالههای تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
اشتراک در مآخذشباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعهای در پایاننامههای حوزه کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
اشتراک مجلههای انگلیسیبررسی عملکرد کارگزاران نشریههای ادواری لاتین از دیدگاه کارشناسان سفارشهای خارجی کتابخانههای دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 173-191]
اطلاعات علمیبررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
اعضای هیئت علمیبررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
اقتصاد اطلاعاتبررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
الکسا اینترنتمطالعة عملکرد وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
الگوهای پیامدرویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
الگوی استناددهیمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
الگوی رابطه ـ موجودیتملزومات کارکردی دادههای مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینههای کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
امانتخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
انتشاراتبررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
انتظارهاشبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
ایرانبررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجلههای علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
ایران مدکسمقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
بازیابی اطلاعاتبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
بروندادرویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
برونگراییبررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
پ
پایگاه استنادی علوم جهان اسلاممطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریههای فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهیارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجلهها در پایگاه گزارش استنادی مجلههای مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس. آی. دی.)مقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
پایگاه اطلاعاتی سیدارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
پایگاه اطلاعاتی مگایرانارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
پایگاه اطلاعاتی نمامتنارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
پایگاه پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایرانبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
پایگاه جهاد دانشگاهیبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
پایگاه مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوریبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
پایگاههای اطلاعاتیمقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
پژوهشهای شناختیمبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
پیامدرویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
پی جی سی آرارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجلهها در پایگاه گزارش استنادی مجلههای مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
ت
تأخیر در نشر مجلهناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجلههای علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
تاپسیسمسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
تاکسونومی عددیشناسایی وضعیت توسعهیافتگی و رتبهبندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانهای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]
تجارت الکترونیکیکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
تجهیزات کتابخانهبررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
تحلیل استنادیشباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعهای در پایاننامههای حوزه کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
تحلیل افقیشباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعهای در پایاننامههای حوزه کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
تحلیل پیوندهاتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
تحلیل تناظرمطالعة عملکرد وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
تحلیل رگرسیون چندمتغیریمسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
ترجمههای فارسی متون کتابداریمطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
تعامل انسان با رایانهمبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
تکنیک کُپلَندبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
تلفن همراهخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
توسعة عادت مطالعهبررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
توسعهشناسایی وضعیت توسعهیافتگی و رتبهبندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانهای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]
تولید اطلاعاتبررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
تولید علمتولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاههای مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
ج
جامعیت نسبیمقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
جنبش دسترسی آزادنقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترسپذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
چ
چابکی کتابخانهمسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
چالشهای کتابخانه دیجیتالیچالشها و مسائل مدیریتی کتابخانهها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
چشمانداز استراتژیکسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
خ
خدماتخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
خدماتشبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
خدمات الکترونیکیکاربرد نظریههای پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانهها: رویکردی متن پژوهانه [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 193-218]
خطمشیشناسایی عوامل محوری در تدوین خطمشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
خط مشی منابع الکترونیکیشناسایی عوامل محوری در تدوین خطمشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
خواندنبررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
خود- استنادیمطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریههای فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
د
داده کاویکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
دانشگاه آزاد اسلامیتولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاههای مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
دانشگاه علوم پزشکی کرمانبررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
دانشگاه کابلبررسی میزان و چگونگی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشگاه کابل و عوامل مؤثر و بازدارنده [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 179-204]
دانشگاه یو تی اسکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
درستی استنادهابررسی میزان درستی استنادهای مقالههای تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
دستبرد علمینگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
دسترسی آزادبررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجلههای علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
دستهبندی خوشهایتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
دفتر کتابداریمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
دندانپزشکیمقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
ر
رؤیتپذیریتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
رابط کاربرمبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
راهکارهای عملیبررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
رتبهبندیمسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
رتبهبندی دانشگاههارتبهبندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاههای منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
رضایت کاربرانبررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
رفتار جستجوی اطلاعاتبررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
روحیهسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
ریختشناسیبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
ز
زابلبررسی وضعیت موجود کتابخانههای آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
زاهدانبررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
زبان فارسیبررسی مشکلات ریختشناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
زمینهرویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
زنان خانهداربررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
زنان شاغلبررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
زیرساختهاخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
س
ساختار پایگاههای اطلاعاتیارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
سرقت ادبینگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
سرقت علمینگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
سرنوشت مشترکسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
سیاستهای اطلاعاتمفاهیم و چارچوب سیاست ملی اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]
ش
شاخصهای وبومتریکرتبهبندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاههای منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
شباهتهای استنادیشباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعهای در پایاننامههای حوزه کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
شباهتهای موضوعیشباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعهای در پایاننامههای حوزه کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
شیرازبررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
ض
ضریب تأثیرگذاری وبتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
ع
علمسنجیبررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
علمسنجیتولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاههای مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
ف
فشار عملکردسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
فصلنامه کتابمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
فصلنامه کتابمطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریههای فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانیمطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریههای فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضویبررسی میزان درستی استنادهای مقالههای تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
فعال شدن کتابخانههابررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و بهینهسازی مدیریت دانش: ابزارها و چالشها [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 59-95]
فهرست پیوستهخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
ق
قوانین وابستگیکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
قیمتبررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
قیمت کتاببررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
ک
کاربرد دانشسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
کارگزاران مجلههای انگلیسیبررسی عملکرد کارگزاران نشریههای ادواری لاتین از دیدگاه کارشناسان سفارشهای خارجی کتابخانههای دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 173-191]
کاوش کاربردی وبکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
کتاب به منزلة یک کالابررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
کتابخانهکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
کتابخانه آموزشگاهیبررسی وضعیت موجود کتابخانههای آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
کتابخانه دیجیتالیچالشها و مسائل مدیریتی کتابخانهها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
کتابخانههاخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
کتابخانههای آموزش عالیبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
کتابخانههای عمومی اصفهاننیازسنجی نشریههای فارسی کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
کتابخانههای مدارسبررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
کتابخانههای مرکزی دانشگاههای ایرانشناسایی عوامل محوری در تدوین خطمشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
کتابخوانیبررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
کتابداری و اطلاعرسانیمطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
کتابداری و اطلاعرسانیمطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقالههای کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
کتابداری و اطلاعرسانیبررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
کتابداری و اطلاعرسانی (مجله)ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
کتابسنجیتولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاههای مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
کتابهای ترجمه شدهمطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
کفایت مجموعهبررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
کیفیتبررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
کیفیت خدماتبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
کیفیت کتاببررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
گ
گردش موادخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
گزارش استنادی مجلههاارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجلهها در پایگاه گزارش استنادی مجلههای مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
ل
لایبکوآلشبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
م
مؤسسه اطلاعات علمی (ISI)تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاههای مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
مجله کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضویارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
مجلههای پیوستهبررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجلههای علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
مجلههای علمیناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجلههای علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
مجموعهخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
مجموعهسازیشناسایی عوامل محوری در تدوین خطمشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
مجموعهسازی در کتابخانههای عمومینیازسنجی نشریههای فارسی کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
محتوانظریه معناشناختی اطلاعات [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 101-129]
محتوای پایگاههای اطلاعاتیارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
مخازن سازمانینقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترسپذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
مدلهای تعامل انسان با رایانهمبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
مدیریت دانشفناوری اطلاعات و بهینهسازی مدیریت دانش: ابزارها و چالشها [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 59-95]
مدیریت دانشبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
مدیریت کتابخانههای دیجیتالیچالشها و مسائل مدیریتی کتابخانهها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
مدیریت کیفیت فراگیر کتابخانهمسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
مدیریت منابع الکترونیکیشناسایی عوامل محوری در تدوین خطمشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
مرجعخدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوریارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجلهها در پایگاه گزارش استنادی مجلههای مرکز منطقهای اطّلاعرسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
مطالعهبررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانهدار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
مطالعه کتابسنجیمطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
مقررات کتابخانهبررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
مگ ایرانمقایسه جامعیت نسبی پایگاههای فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایرانمدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
ملزومات کارکردی داده های مستند (فراد ""FRAD)ملزومات کارکردی دادههای مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینههای کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
منابع انسانیبررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
مواد آموزشیبررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانههای مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
میل به تغییرسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
ن
ناروزآمدی محتوای مجلههاناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجلههای علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
ناشرانبررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجلههای علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
ناشران تخصصی غیر دولتیبررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاعرسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
نرم افزارهای منبع بازنقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترسپذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
نشریههای ادوارینیازسنجی نشریههای فارسی کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
نشریههای ایرانیارزیابی ساختار و محتوای پایگاههای اطلاعاتی الکترونیکی نشریههای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
نوآوریبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
نیازسنجی در حوزة نشریههای ادوارینیازسنجی نشریههای فارسی کتابخانههای عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
و
وبسایتکشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وبسایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
وبسایت دانشگاههای علوم پزشکی ایرانمطالعة عملکرد وبسایتهای دانشگاههای علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
وبسایتهای دانشگاهیتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
وب سایت ویژه نوجوانانالگوی بهینه برای طراحی وبسایتی مخصوص نوجوانان 12-14 ساله ایرانی کدام است؟ [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 219-232]
وبسنجیتحلیل پیوند وبسایتهای دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دستهبندی خوشهای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
وبومتریکرتبهبندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاههای منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
وظیفهمداریبررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
ه
همبستگیبررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
هوش سازمانیسنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
ی
یزدبررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در بهکارگیری مدیریت دانش و نوآوری بهمنظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحلهای مطالعة موردی: کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد