نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آر.اس.اس‌ میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
  • آگاهی بررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
  • آموزش آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
  • آموزش خدمات مرجع میزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
  • آموزش کتابداری میزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
  • آمیختة بازاریابی بررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]

ا

  • اخلاق اسلامی کار بررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
  • اخلاق کار بررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
  • ارزیابی عملکرد تحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
  • ارزیابی کارایی متقاطع تحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
  • ارزیابی مکاشفه‌ای بررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
  • استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (آر.دی.اِی.) تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
  • استانداردهای فراداده‌ای تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
  • اسکاس سازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
  • اطلاعات قوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]
  • اطلاع‌رسانی میزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
  • اطلاع‌سنجی بررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
  • الگوی ارتباطی شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
  • الگوی جستجو مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی استفاده از الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی در فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی دیجیتال شده [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 171-192]
  • الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‏های کتابشناختی خانواده‌های کتابشناختی در فهرستهای رایانه‌ای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
  • انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران تحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
  • ایده‌ها شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
  • ایران آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
  • اینترنت میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]

ب

  • بازاریابی بکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
  • بازاریابی اجتماعی بکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
  • بانک اطلاعاتی نمایه بررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
  • برچسب فوکسونومی در کتابخانه‌های سنتی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 155-170]
  • برنامة راهبردی پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
  • برنامه‏ریزی آموزشی آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
  • بلاگها میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]

پ

  • پایان نامه مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
  • پایگاه اطلاعات بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • پرسشهای پژوهش‏‏گرا بررسی قابلیت کتابهای کمک ‏درسی در پاسخ‏دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
  • پیام‌رسان فوری میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
  • پیش دانشگاهی بررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاع‌رسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
  • پیش فرض پیش‌فرضهای معرفت‌شناختی علم‌سنجی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 71-96]

ت

  • تبریز طبقه‌بندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحب‌الامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
  • تحلیل پوششی داده‌ها تحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
  • تغییر نام آیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]

ج

  • جستجوی اطلاعات مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • جستجوی اطلاعات ساخت اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش اضطراب اطلاع یابی [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 115-140]
  • جستجوی اینترنتی مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • جستجوی مروری بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
  • جلدهای شاخص طبقه‌بندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحب‌الامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]

ح

  • حافظه جهانی نقش نسخه‌های خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]

خ

  • خانواده‏های کتابشناختی خانواده‌های کتابشناختی در فهرستهای رایانه‌ای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
  • خدمات الکترونیک عوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
  • خدمات کتابخانه‌ای تحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
  • خدمات کتابخانه‌ها پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
  • خدمات مرجع میزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
  • خروج از کشور بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • خلاقیت شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]

د

  • دانش نظامهای نوین سازماندهی دانش: وب معنایی، هستی‌شناسی و ابزارهای سازماندهی دانش عینی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 45-70]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی رابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
  • دانشگاه جندی شاپوراهواز شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
  • دانشگاه شاهد هم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
  • دانشگاه شهید چمران مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • دانشگاه فردوسی مشهد پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
  • دسترسی به اطلاعات رابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
  • دوره متوسطه بررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاع‌رسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]

ذ

  • ذخیره و سازماندهی پژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخه‌شناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]

ر

  • راهکارها آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
  • راه‌های پیشگیری بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • راه‌های مقابله بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • رتبه‌بندی رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • رده بندی کتابخانه‌ای فوکسونومی در کتابخانه‌های سنتی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 155-170]
  • رضایتمندی اطلاعاتی مشتری عوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
  • رضایتمندی مشتری عوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانه‌های عمومی (مورد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
  • رنگ تأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانه‏‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]

س

  • سازماندهی دانش سازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
  • سرمایة اجتماعی بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • سرمایة اجتماعی رابطه‌ای بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • سرمایة اجتماعی ساختاری بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • سرمایة اجتماعی شناختی بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • سرمایه فرایندی رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • سرمایه مشتری رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • سرمایه نوآوری رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • سرمایۀ انسانی رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • سرمایۀ فکری رتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
  • سواد اطلاعاتی مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
  • سواد اطلاعاتی رابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
  • سیستم اطلاعات مدیریت توان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]

ش

  • شاهنامه فردوسی خانواده‌های کتابشناختی در فهرستهای رایانه‌ای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
  • شبکه‌های اجتماعی میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]

ط

  • طرحهای پژوهشی مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]

ع

  • علل خروج بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • علم‌سنجی بررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
  • علم سنجی پیش‌فرضهای معرفت‌شناختی علم‌سنجی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 71-96]

ف

  • فاصلة مکانی تا کتابخانه بررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
  • فرامتن بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
  • فرانظریه پیش‌فرضهای معرفت‌شناختی علم‌سنجی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 71-96]
  • فرایندهای اطلاعاتی قوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]
  • فرمت کتابشناختی پژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخه‌شناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
  • فضاهای داخلی کتابخانه تأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانه‏‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
  • فناوری نظامهای نوین سازماندهی دانش: وب معنایی، هستی‌شناسی و ابزارهای سازماندهی دانش عینی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 45-70]
  • فناوری اطلاعات میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • فهرست‌نگاری نسخه‌های خطی تحلیل فهرست نگاری نسخه‌های خطی در ایران از جنبة وجود یا نبود الگو در آن و ارائه راهکارهای بهبودی درجهت ایجاد قالب استاندارد ملی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 263-282]
  • فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی استفاده از الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی در فهرست‌نویسی نسخه‌های خطی دیجیتال شده [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 171-192]
  • فوکسونومی فوکسونومی در کتابخانه‌های سنتی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 155-170]
  • فیزیک کوانتوم قوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]

ق

  • قاجار طبقه‌بندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحب‌الامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
  • قرآن نقش نسخه‌های خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
  • قواعد انگلو امریکن تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
  • قواعد فهرست‌نویسی تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]

ک

  • کارآفرینی رابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
  • کاربرد اطلاعات رابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
  • کتاب مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
  • کتابخانه2 فوکسونومی در کتابخانه‌های سنتی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 155-170]
  • کتابخانه‏های آموزشگاهی بررسی قابلیت کتابهای کمک ‏درسی در پاسخ‏دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
  • کتابخانه دانشگاهی تحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
  • کتابخانه عمومی بررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی توان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی پژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
  • کتابخانه‏های دانشگاهی (اصفهان) تأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانه‏‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی دانشگاه شهید چمران شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
  • کتابخانه‌های دیجیتال سازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانه‌های عمومی (مورد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
  • کتابخانه‌های عمومی تحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
  • کتابخانههای عمومی بکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
  • کتابدار 0/2 میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • کتابداران بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانه‌های عمومی (مورد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
  • کتابداران میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • کتابداری در ایران میزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی تحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی آیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
  • کتابداری و اطلاع رسانی بررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاع‌رسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
  • کتابداری و علم اطلاعات آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
  • کتاب‌سنجی بررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
  • کتابهای چاپ سنگی پژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخه‌شناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
  • کتابهای خطی بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • کتابهای درسی بررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاع‌رسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
  • کتابهای درسی مقطع راهنمایی بررسی قابلیت کتابهای کمک ‏درسی در پاسخ‏دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
  • کتابهای غیردرسی بررسی قابلیت کتابهای کمک ‏درسی در پاسخ‏دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]

گ

  • گفتگوی تمدنها نقش نسخه‌های خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]

م

  • مارک ایران پژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخه‌شناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
  • مجله‌های الکترونیکی بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مجله‌های چاپی بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مجله‌های علمی ـ پژوهشی بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مجله‌های فارسی بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مجموعه‏سازی بررسی قابلیت کتابهای کمک ‏درسی در پاسخ‏دهی به پرسشهای پژوهش‏‏گرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
  • محیط رابط بررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
  • مداخله مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • مدل کولثاو مقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
  • مدل نیلسن بررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
  • مدیریت کتابخانه توان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]
  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مطالعه تطبیقی خانواده‌های کتابشناختی در فهرستهای رایانه‌ای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
  • معرفت‌شناسی پیش‌فرضهای معرفت‌شناختی علم‌سنجی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 71-96]
  • معماری کتابخانه تأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانه‏‌های دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
  • مقاله‌ها مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
  • مقاله‌های تمام متن بررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجله‌های چاپی فارسی کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد با مجله‌های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
  • مقیاس اضطراب اطلاع‌یابی ساخت اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش اضطراب اطلاع یابی [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 115-140]
  • مکان‌یابی کتابخانه‌های عمومی شناسایی و رتبه‌بندی معیارهای مؤثر بر مکان‌یابی کتابخانه‌های عمومی با استفاده از ANP فازی و TOPSIS فازی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 319-345]
  • ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
  • ملزومات کارکردی داده‌های مستند (اف.آر.ای.دی.) تغییر قواعد فهرست‌نویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
  • منشور اخلاقی بررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
  • موانع آموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]

ن

  • نام دانشکده آیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
  • نام رشته آیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
  • نسخه‌های خطی بررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راه‌های مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
  • نسخه‌های خطی نقش نسخه‌های خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
  • نسخه‌های خطی ایران تحلیل فهرست نگاری نسخه‌های خطی در ایران از جنبة وجود یا نبود الگو در آن و ارائه راهکارهای بهبودی درجهت ایجاد قالب استاندارد ملی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 263-282]
  • نظام سازماندهی دانش نظامهای نوین سازماندهی دانش: وب معنایی، هستی‌شناسی و ابزارهای سازماندهی دانش عینی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 45-70]
  • نظامهای فراپیوندی بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
  • نقشها و طرحها طبقه‌بندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحب‌الامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
  • نقطه ‌نظرهای دانشجویان تحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
  • نمایه‌های غیر استنادی هم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
  • نوآوری شناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]

و

  • واژگان کنترل شده سازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
  • وب بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
  • وب 0/2 میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • وب2 فوکسونومی در کتابخانه‌های سنتی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 155-170]
  • وب۲ میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
  • وبلاگهای کتابداری ایران تحلیل محتوای وبلاگ های کتابداری ایران: 1386-1388 [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
  • وب معنایی نظامهای نوین سازماندهی دانش: وب معنایی، هستی‌شناسی و ابزارهای سازماندهی دانش عینی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 45-70]
  • ویژگیهای فردی بررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
  • ویکی‌ها و برچسب‌زنی اجتماعی میزان بهره‌گیری از وب 2 در کتابخانه‌های دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]

ه

  • هستی‌شناسی نظامهای نوین سازماندهی دانش: وب معنایی، هستی‌شناسی و ابزارهای سازماندهی دانش عینی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 45-70]
  • همایشها مروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
  • همدان میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
  • همکاری علمی هم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
  • هم نویسندگی هم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
  • هنر نقش نسخه‌های خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
  • هوش هیجانی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانه‌های عمومی (مورد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]

ی

  • یونی مارک پژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخه‌شناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]