آر.اس.اسمیزان بهرهگیری از وب 2 در کتابخانههای دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
آگاهیبررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
آموزشآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
آموزش خدمات مرجعمیزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
آموزش کتابداریمیزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
آمیختة بازاریابیبررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
ا
اخلاق اسلامی کاربررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
اخلاق حرفهایبررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
اخلاق کاربررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
ارزیابی عملکردتحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
ارزیابی کارایی متقاطعتحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
ارزیابی مکاشفهایبررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (آر.دی.اِی.)تغییر قواعد فهرستنویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
استانداردهای فرادادهایتغییر قواعد فهرستنویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
اسکاسسازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
اطلاعاتقوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]
اطلاعرسانیمیزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
اطلاعسنجیبررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
الگوی ارتباطیشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
الگوی جستجومقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختیاستفاده از الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی در فهرستنویسی نسخههای خطی دیجیتال شده [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 171-192]
الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختیخانوادههای کتابشناختی در فهرستهای رایانهای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایرانتحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
ایدههاشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
ایرانآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
اینترنتمیزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
ب
بازاریابیبکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
بازاریابی اجتماعیبکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
بانک اطلاعاتی نمایهبررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
برنامة راهبردیپژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
برنامهریزی آموزشیآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
بلاگهامیزان بهرهگیری از وب 2 در کتابخانههای دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
پ
پایان نامهمروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
پایگاه اطلاعاتبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
پرسشهای پژوهشگرابررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخدهی به پرسشهای پژوهشگرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
پیامرسان فوریمیزان بهرهگیری از وب 2 در کتابخانههای دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
پیش دانشگاهیبررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاعرسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیشدانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
تبریزطبقهبندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحبالامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
تحلیل پوششی دادههاتحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
تحلیل عاملیتحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
تغییر نامآیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
ج
جستجوی اطلاعاتمقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
جستجوی اینترنتیمقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
جستجوی مروریبررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
جلدهای شاخصطبقهبندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحبالامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
ح
حافظه جهانینقش نسخههای خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
خ
خانوادههای کتابشناختیخانوادههای کتابشناختی در فهرستهای رایانهای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
خدمات الکترونیکعوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
خدمات کتابخانهایتحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
خدمات کتابخانههاپژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
خدمات مرجعمیزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
خروج از کشوربررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
خلاقیتشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیمقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیرابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
دانشگاه جندی شاپوراهوازشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
دانشگاه شاهدهم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
دانشگاه شهید چمرانمقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
دانشگاه فردوسی مشهدپژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
دسترسی به اطلاعاترابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
دوره متوسطهبررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاعرسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیشدانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
ذ
ذخیره و سازماندهیپژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
ر
راهکارهاآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
راههای پیشگیریبررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
راههای مقابلهبررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
رتبهبندیرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
رضایتمندی اطلاعاتی مشتریعوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
رضایتمندی مشتریعوامل موثر بر رضایتمندی اطلاعاتی کاربران سایتهای اینترنتی با بررسی نقش متغیر بوم شناختی در انتخاب سایتها [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 251-277]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی (مورد: کتابخانههای عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
رنگتأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانههای دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
س
سازماندهی دانشسازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
سرمایة اجتماعیبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
سرمایة اجتماعی رابطهایبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
سرمایة اجتماعی ساختاریبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
سرمایة اجتماعی شناختیبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
سرمایه فرایندیرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
سرمایه مشتریرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
سرمایه نوآوریرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
سرمایۀ انسانیرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
سرمایۀ فکریرتبه بندی شاخصهای سرمایه فکری (مطالعه چند موردی: کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاههای مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه جامع گلستان و علوم پزشکی گرگان [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 163-192]
سواد اطلاعاتیمروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
سواد اطلاعاتیرابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
سیستم اطلاعات مدیریتتوان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]
ش
شاهنامه فردوسیخانوادههای کتابشناختی در فهرستهای رایانهای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
شبکههای اجتماعیمیزان بهرهگیری از وب 2 در کتابخانههای دانشگاهی کشورهای خاورمیانه [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 107-130]
ط
طرحهای پژوهشیمروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
ع
علل خروجبررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
علمسنجیبررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
فاصلة مکانی تا کتابخانهبررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
فرامتنبررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
فرایندهای اطلاعاتیقوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]
فرمت کتابشناختیپژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
فضاهای داخلی کتابخانهتأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانههای دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
فناوری اطلاعاتمیزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
فهرستنگاری نسخههای خطیتحلیل فهرست نگاری نسخههای خطی در ایران از جنبة وجود یا نبود الگو در آن و ارائه راهکارهای بهبودی درجهت ایجاد قالب استاندارد ملی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 263-282]
فهرستنویسی نسخههای خطیاستفاده از الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی در فهرستنویسی نسخههای خطی دیجیتال شده [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 171-192]
فیزیک کوانتومقوانین کوانتومی در دنیا اطلاعات [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 189-212]
ق
قاجارطبقهبندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحبالامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
قرآننقش نسخههای خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
قواعد انگلو امریکنتغییر قواعد فهرستنویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
قواعد فهرستنویسیتغییر قواعد فهرستنویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
ک
کارآفرینیرابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
کاربرد اطلاعاترابطة بین سواد اطلاعاتی و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دورههای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 241-268]
کتابمروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
کتابخانههای آموزشگاهیبررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخدهی به پرسشهای پژوهشگرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
کتابخانه دانشگاهیتحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
کتابخانه عمومیبررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدبررسی جایگاه آموزشی و پژوهشی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش تاثیر دو عامل فاصله مکانی و آگاهی بر میزان استفاده دانشجویان ازآن کتابخانه [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 135-161]
کتابخانههای دانشگاهیمیزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
کتابخانههای دانشگاهیتوان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
کتابخانههای دانشگاهیپژوهشی پیرامون تدوین برنامه راهبردی برای توسعه و تحول در خدمات کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 295-324]
کتابخانههای دانشگاهی (اصفهان)تأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانههای دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
کتابخانههای دانشگاهی دانشگاه شهید چمرانشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
کتابخانههای دیجیتالسازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
کتابخانههای عمومیبررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی (مورد: کتابخانههای عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
کتابخانههای عمومیتحلیل و عارضه یابی کارایی استان های کشور در استفاده از ظرفیتهای موجود اطلاع رسانی با روش ارزیابی کارایی متقاطع [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 245-266]
کتابخانههای عمومیبکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 9-32]
کتابدار 0/2میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
کتابدارانبررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی (مورد: کتابخانههای عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
کتابدارانمیزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
کتابداری در ایرانمیزان انطباق مهارتهای خدمات مرجع و اطلاع رسانی و محتوای آموزشی سرفصلهای دانشگاهی(مطالعه موردی و مقایسه ای سر فصل دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 193-223]
کتابداری و اطلاعرسانیتحلیل محتوای کارگاه ها و همایش های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دوره سوم 1388-1386 [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 9-34]
کتابداری و اطلاعرسانیآیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
کتابداری و اطلاعرسانیبررسی مقایسه ای وضعیت سرمایه اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی(مطالعه موردی: کتابخانه های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 213-244]
کتابداری و اطلاع رسانیبررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاعرسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیشدانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
کتابداری و علم اطلاعاتآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
کتابسنجیبررسی بروندادهای علمی حوزه های کتاب سنجی، علم سنجی و اطلاع سنجی در نمایه استنادی علوم اجتماعی به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 141-162]
کتابهای چاپ سنگیپژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
کتابهای خطیبررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
کتابهای درسیبررسی میزان انعکاس موضوعات کتابداری واطلاعرسانی در کتابهای درسی دوره متوسطه و پیشدانشگاهی (شاخه نظری) در سال تحصیلی 90-1389 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 297-318]
کتابهای درسی مقطع راهنماییبررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخدهی به پرسشهای پژوهشگرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
کتابهای غیردرسیبررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخدهی به پرسشهای پژوهشگرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
گ
گفتگوی تمدنهانقش نسخههای خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
م
مارک ایرانپژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
مجلههای الکترونیکیبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مجلههای چاپیبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مجلههای علمی ـ پژوهشیبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مجلههای فارسیبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مجموعهسازیبررسی قابلیت کتابهای کمک درسی در پاسخدهی به پرسشهای پژوهشگرا در کتابهای درسی دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 97-124]
محیط رابطبررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
مداخلهمقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
مدل کولثاومقایسه فرایند جستجوی اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران با مدل « فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو به منظور ارائه الگوی جستجوی اینترنتی آنان و طرح مداخله کتابداران در هنگام جستجو [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 11-44]
مدل نیلسنبررسی رابط کاربر بانک اطلاعاتی نمایه از دیدگاه دانشجویان(کتابخانه مرکزی)دانشگاه فردوسی مشهد با روش مکاشفه ای [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 163-188]
مدیریت کتابخانهتوان نرم افزارهای موجود در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی شهر تهران در ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مدیران [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 91-114]
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوریبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مطالعه تطبیقیخانوادههای کتابشناختی در فهرستهای رایانهای: نگاه کاربران به خانواده شاهنامه فردوسی از رویکرد الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (FRBR) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 9-38]
معماری کتابخانهتأثیر رنگ در معماری داخلی فضای کتابخانههای دانشگاهی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 39-70]
مقالههامروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
مقالههای تمام متنبررسی میزان همپوشانی و امکان جایگزینی مجلههای چاپی فارسی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد با مجلههای الکترونیکی فارسی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 217-240]
مکانیابی کتابخانههای عمومیشناسایی و رتبهبندی معیارهای مؤثر بر مکانیابی کتابخانههای عمومی با استفاده از ANP فازی و TOPSIS فازی [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 319-345]
ملزومات کارکردی دادههای مستند (اف.آر.ای.دی.)تغییر قواعد فهرستنویسی: استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (RDA) جایگزین قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 269-296]
منشور اخلاقیبررسی میزان آشنایی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر تهران با معیارهای اخلاق حرفه ای کتابداری [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 35-70]
موانعآموزش کتابداری و علم اطلاعات در ایران: موانع و راهکارها [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 71-105]
ن
نام دانشکدهآیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
نام رشتهآیا لازم است نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی در ایران تغییر کند؟(یک بررسی تطبیقی) [دوره 14، شماره 4، 1390، صفحه 71-90]
نسخههای خطیبررسی علل و عوامل خروج کتابهای خطی از ایران و راههای مقابله با آن [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 219-262]
نسخههای خطینقش نسخههای خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
نسخههای خطی ایرانتحلیل فهرست نگاری نسخههای خطی در ایران از جنبة وجود یا نبود الگو در آن و ارائه راهکارهای بهبودی درجهت ایجاد قالب استاندارد ملی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 263-282]
نظامهای فراپیوندیبررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
نقشها و طرحهاطبقهبندی جلدهای روغنی تبریز عصر قاجار از حیث طرح و نقش به کار رفته با تأکید بر آثار موجود در موزة قرآن و کتابت مسجد صاحبالامر [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 299-320]
نقطه نظرهای دانشجویانتحلیل عاملی موانع استفادة مطلوب دانشجویان از خدمات کتابخانه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 131-153]
نمایههای غیر استنادیهم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
نوآوریشناسایی نحوه ارائه ایده ها، روشها، پیشنهادات نو و الگوی ارتباط در کتابخانه های دانشگاه هایی شهید چمران و جندی شاپور [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 225-250]
و
واژگان کنترل شدهسازماندهی محتوای کتابخانه های دیجیتالی با استفاده از نظام ساده سازماندهی دانش [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 83-109]
وببررسی چگونگی تعامل کاربران مختلف با محیط فرا پیوندی وب و مطالعه عملکرد آنها در جستجوی مروری [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 51-82]
وب 0/2میزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
همایشهامروری بر متون سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 183-216]
همدانمیزان آشنایی و استفاده کتابداران کتابخانههای دانشگاهی همدان از امکانات و قابلیتهای وب 0/2 [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 155-181]
همکاری علمیهم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
هم نویسندگیهم نویسندگی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد در نمایه های غیر استنادی [دوره 14، شماره 3، 1390، صفحه 32-50]
هنرنقش نسخههای خطی در گفتگوی تمدنها با محوریت برنامة حافظه جهانی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 283-298]
هوش هیجانیبررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی (مورد: کتابخانههای عمومی شهرستان یزد) [دوره 14، شماره 1، 1390، صفحه 125-153]
ی
یونی مارکپژوهشی پیرامون الگوی مناسب برای ذخیره و سازماندهی اطلاعات کتابشناختی و نسخهشناختی کتابهای چاپ سنگی [دوره 14، شماره 2، 1390، صفحه 193-217]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد