آستانه کمبود دانشرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
آگاهیبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
آموزش عالیبررسی روش تدریس منبع محور ازجنبه محقق نمودن اهداف آموزش عالی و هماهنگی و همراهی با اهداف وخدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 81-102]
آمیخته بازاریابی کتاب داستانیبررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 41-70]
ا
اثرمطالعه تطبیقی نسخه برداری از آثار ادبی و هنری توسط کتابخانه ها [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 239-261]
اثرگذاری اجتماعیبررسی همبستگی میان شاخصه های اثرگذاری علمی و اجتماعی پژوهشگران : مطالعه موردی حوزه علم سنجی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 145-171]
اثرگذاری علمیبررسی همبستگی میان شاخصه های اثرگذاری علمی و اجتماعی پژوهشگران : مطالعه موردی حوزه علم سنجی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 145-171]
احساساترویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
ارزشگذاری نتایج جستجوسامانه هوشمند ارزش گذاری مدارک بازیابی شده در پایگاه های فارسی به وسیله سیستم خبره [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 165-174]
ارزیابیاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
ارزیابیارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
ارزیابی موتورهای جستجومقایسه عملکرد موتورهای کاوش در هدایت کاربران به صفحات خانگی در پاسخ به پرسش های راهبری [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 59-79]
استادانبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
استاندارد ANSI/NISO z39.19 2005ارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
استاندارد آر.دی.اِیشناسایی عناصر هسته پیشینه های کتابشناختی کتابخانه های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 217-237]
استان لرستانتدوین مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی استان لرستان [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 15-35]
استفاده از اطلاعاترویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
استفادهپذیریاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
استفاده نکردن اجباریرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
استفاده نکردن از اطلاعاترویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
اشتراک سالیانهارائه یک مدل ترکیبی فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و برنامه ریزی صفر ویک جهت تعیین مجموعه ای از نشریات علمی ISI برای اشتراک سالیانه( مطالعه موردی :رشته مهندسی صنایع) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 43-57]
اصطلاحنامههاارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
اطلاعات و ارتباطاتفصل مشترک نظریه های علم ارتباطات با مسائل علوم کتابداری و اطلاع رسانی چیست؟ [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 119-142]
اعتباریابی و ساخت مقیاسساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
اعتماد اجتماعیبررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاهی با میزان اعتماد تعمیم یافته دانشجویان به کتابداران ( مورد مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد تهران) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 59-79]
اعتماد تعمیمیافتهبررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاهی با میزان اعتماد تعمیم یافته دانشجویان به کتابداران ( مورد مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد تهران) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 59-79]
اعضای هیئت علمیاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
اعضای هیئت علمیساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
انجمن کتابداری و اطلاعرسانی کرمانشاهپژوهشی پیرامون تدوین برنامه ریزی راهبردی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی کرمانشاه [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 241-265]
اولویتهااولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
ایرانسنجش کیفیت محتوایی (درونی و بیرونی) و پشتیبانی وب سایت کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران و ارائه پیشنهادهایی در جهت بهبود آنها [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 175-197]
ب
بازاریابیبررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
برنامهریزی راهبردیپژوهشی پیرامون تدوین برنامه ریزی راهبردی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی کرمانشاه [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 241-265]
برنامهریزی صفر و یکارائه یک مدل ترکیبی فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و برنامه ریزی صفر ویک جهت تعیین مجموعه ای از نشریات علمی ISI برای اشتراک سالیانه( مطالعه موردی :رشته مهندسی صنایع) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 43-57]
بستهبندیبررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب به قصد خرید کتاب های غیر درسی بانقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 173-195]
بستهبندی کتاببررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب به قصد خرید کتاب های غیر درسی بانقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 173-195]
بهرهوریبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
بومشناسی خریداران کتاببررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 41-70]
بیماران دیابتیسنجش تناسب سطح سواد سلامت و میزان خوانایی منابع آموزشی در دسترس بیماران دیابتی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 37-57]
بینیتترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
پ
پارادایم کاربرمداریاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
پارادایم نظاممداریاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
پالایش اطلاعاترویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
پذیرش مقالههایتحلیل عوامل موثر بر پذیرش مقالات در مجله جغرافیا و توسعه ناحیه ای با مدل کاپلان مایرو رگرسیون کاکس [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 221-240]
پرسشنامهساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
پرسشهای راهبریمقایسه عملکرد موتورهای کاوش در هدایت کاربران به صفحات خانگی در پاسخ به پرسش های راهبری [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 59-79]
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایرانارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم وتکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 103-122]
پژوهشگاه مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و تکنولوژی شیرازارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم وتکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 103-122]
پشتیبانی وبسایتسنجش کیفیت محتوایی (درونی و بیرونی) و پشتیبانی وب سایت کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران و ارائه پیشنهادهایی در جهت بهبود آنها [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 175-197]
پیش زمینهسازیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
پیشینههای کتابشناختیتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
پیشینۀ کتابشناختیشناسایی عناصر هسته پیشینه های کتابشناختی کتابخانه های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 217-237]
تحلیل پوششی دادههابررسی و مقایسه کارایی نسبی کتابخانه های نهادی و مشارکتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 71-87]
تحلیل شبکههای اجتماعیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
تحلیل شکافتبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان بااستفاده ازمدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 123-143]
تحلیل عواملتحلیل عوامل موثر بر پذیرش مقالات در مجله جغرافیا و توسعه ناحیه ای با مدل کاپلان مایرو رگرسیون کاکس [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 221-240]
تدریس منبع محوربررسی روش تدریس منبع محور ازجنبه محقق نمودن اهداف آموزش عالی و هماهنگی و همراهی با اهداف وخدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 81-102]
ترغیبسازی در کتابداری و اطلاعرسانیفناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی ؛کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 167-196]
تعامل بین فردیبررسی میزان رضایتمندی کاربران از تمایل با کتابداران و تعیین عوامل موثر برآن:مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 197-216]
ج
جذب شدگیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
جریان دانشتاثیر وقفه زمانی برجریان دانش: مطالعه موردی پروانه های ثبت اخترع [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 197-220]
جریان دانشجریان دانش میان شبکه مخترعان حوزه برق والکترونیک [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 143-167]
جستجو در سیستمهای بازیابی اطلاعاتسامانه هوشمند ارزش گذاری مدارک بازیابی شده در پایگاه های فارسی به وسیله سیستم خبره [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 165-174]
چ
چگالیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
ح
حواس پرتیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
خ
خواناییسنجش تناسب سطح سواد سلامت و میزان خوانایی منابع آموزشی در دسترس بیماران دیابتی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 37-57]
د
دانشجویانبررسی میزان رضایتمندی کاربران از تمایل با کتابداران و تعیین عوامل موثر برآن:مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 197-216]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
دانشگاه تبریزبررسی وضعیت آمادگی الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی مورد مطالعه: کتابخانه های دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 123-150]
دانشگاه زنجانطراحی مدل اندازه گیری رضایت دانشجویان از کتابخانه دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان بااستفاده از تحلیل عاملی تاییدی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 5-25]
دانشگاه شهید چمرانساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
دانشگاه شهید چمران اهوازبررسی میزان هم پوشانی و امکان جایگزینی مجله های چاپی فارسی کتابخانه های دانشگاه شهید چمران با مجله های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 151-165]
دانشگاه شیرازاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
درجه مرکزیتترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
درک ویژگیهای منابع اطلاعاتی الکترونیکیعوامل موثر بر پذیرش منابع اطلاعاتی الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های ایران براساس نظریه اشاعه نوآوری راجز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 123-144]
دورۀ آموزشیبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
ر
راهبردهای متقاعدسازیفناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی ؛کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 167-196]
رسانهفصل مشترک نظریه های علم ارتباطات با مسائل علوم کتابداری و اطلاع رسانی چیست؟ [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 119-142]
رضایتطراحی مدل اندازه گیری رضایت دانشجویان از کتابخانه دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان بااستفاده از تحلیل عاملی تاییدی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 5-25]
رضایتمندیبررسی میزان رضایتمندی کاربران از تمایل با کتابداران و تعیین عوامل موثر برآن:مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 197-216]
رگرسیون کاکستحلیل عوامل موثر بر پذیرش مقالات در مجله جغرافیا و توسعه ناحیه ای با مدل کاپلان مایرو رگرسیون کاکس [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 221-240]
روابط فضاییتحلیل طرح معماری کتابخانه ملی ایران از نقطه نظر مسیر حرکتی کاربران [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 167-188]
روابط معناییارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
روششناسی ایجاد هستیشناسیروش شناسی ایجاد هستی شناسی مبتنی بر نظام زبان واحد پزشکی: مطالعه موردی هستی شناسی گیاهان دارویی ایران [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 81-100]
روشهای تدریسبررسی روش تدریس منبع محور ازجنبه محقق نمودن اهداف آموزش عالی و هماهنگی و همراهی با اهداف وخدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 81-102]
رویکرد شناختیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
س
ساختار شکلیارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
سازمان کتابخانههابررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
سرمایۀ اجتماعیبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
سروکوالتبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان بااستفاده ازمدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 123-143]
سنجه مرکزیتجریان دانش میان شبکه مخترعان حوزه برق والکترونیک [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 143-167]
سواتپژوهشی پیرامون تدوین برنامه ریزی راهبردی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی کرمانشاه [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 241-265]
سواد سلامتسنجش تناسب سطح سواد سلامت و میزان خوانایی منابع آموزشی در دسترس بیماران دیابتی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 37-57]
سیستم خبرهسامانه هوشمند ارزش گذاری مدارک بازیابی شده در پایگاه های فارسی به وسیله سیستم خبره [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 165-174]
سیستم مدیریت اصطلاحنامهارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
سیستم هوشمند ارزشگذاریسامانه هوشمند ارزش گذاری مدارک بازیابی شده در پایگاه های فارسی به وسیله سیستم خبره [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 165-174]
سیمرغاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
ش
شبکه جهانی وبتحلیل وضعیت وب سایت های وزارتخانه های ایران بر اساس نرم افزارهای پیوسته کنسرسیوم جهانی وب [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 145-163]
شبکه همتألیفیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
شبکۀ اجتماعیجریان دانش میان شبکه مخترعان حوزه برق والکترونیک [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 143-167]
شبکۀ اجتماعیبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
شبکۀ همنویسندگیبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
شناخترویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
ض
ضریب خوشهبندیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
ع
علمسنجیبررسی همبستگی میان شاخصه های اثرگذاری علمی و اجتماعی پژوهشگران : مطالعه موردی حوزه علم سنجی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 145-171]
علوم اسلامیارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
عملکرد بازیابیمقایسه عملکرد موتورهای کاوش در هدایت کاربران به صفحات خانگی در پاسخ به پرسش های راهبری [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 59-79]
عناصر هستهشناسایی عناصر هسته پیشینه های کتابشناختی کتابخانه های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 217-237]
ف
فرایند تحلیل سلسله مراتبیارائه یک مدل ترکیبی فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و برنامه ریزی صفر ویک جهت تعیین مجموعه ای از نشریات علمی ISI برای اشتراک سالیانه( مطالعه موردی :رشته مهندسی صنایع) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 43-57]
فرهنگبررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
فرهنگ بازاریابیبررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
فرهنگ سازمانیبررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)ارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 49-76]
فناوری ترغیبیفناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی ؛کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 167-196]
فنون ترغیبسازیفناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی ؛کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 167-196]
ق
قانونمطالعه تطبیقی نسخه برداری از آثار ادبی و هنری توسط کتابخانه ها [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 239-261]
قصد خرید کتاب غیردرسیبررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب به قصد خرید کتاب های غیر درسی بانقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 173-195]
قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.)تحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
قواعد فهرستنویسیتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
قواعد فهرستنویسی انگلوامریکنتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
قیمت کتاببررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب به قصد خرید کتاب های غیر درسی بانقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 173-195]
کاپتولوژیفناوریهای ترغیبی و کاپتولوژی ؛کاربردها در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 167-196]
کاراییبررسی و مقایسه کارایی نسبی کتابخانه های نهادی و مشارکتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 71-87]
کاربردپذیریارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم وتکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 103-122]
کتابخانه دیجیتالاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
کتابخانه دیجیتالیشناسایی عناصر هسته پیشینه های کتابشناختی کتابخانه های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 217-237]
کتابخانه ملیتحلیل طرح معماری کتابخانه ملی ایران از نقطه نظر مسیر حرکتی کاربران [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 167-188]
کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاهی با میزان اعتماد تعمیم یافته دانشجویان به کتابداران ( مورد مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد تهران) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 59-79]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی روش تدریس منبع محور ازجنبه محقق نمودن اهداف آموزش عالی و هماهنگی و همراهی با اهداف وخدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 81-102]
کتابخانههای عمومیتدوین مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی استان لرستان [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 15-35]
کتابخانههای نهادی و مشارکتیبررسی و مقایسه کارایی نسبی کتابخانه های نهادی و مشارکتی کشور [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 71-87]
کتابخانه و جامعهفصل مشترک نظریه های علم ارتباطات با مسائل علوم کتابداری و اطلاع رسانی چیست؟ [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 119-142]
کتابدارفصل مشترک نظریه های علم ارتباطات با مسائل علوم کتابداری و اطلاع رسانی چیست؟ [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 119-142]
کتابدارانبررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاهی با میزان اعتماد تعمیم یافته دانشجویان به کتابداران ( مورد مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد تهران) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 59-79]
کتابدارانبررسی میزان رضایتمندی کاربران از تمایل با کتابداران و تعیین عوامل موثر برآن:مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 197-216]
کتاب داستانیبررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 41-70]
کتاب غیردرسیبررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 41-70]
کمترین تضادرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
کمترین تلاشرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
کم توجهیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
کنسرسیوم جهانی وبتحلیل وضعیت وب سایت های وزارتخانه های ایران بر اساس نرم افزارهای پیوسته کنسرسیوم جهانی وب [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 145-163]
کیفیت خدماتبررسی رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاهی با میزان اعتماد تعمیم یافته دانشجویان به کتابداران ( مورد مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد تهران) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 59-79]
کیفیت خدماتتبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان بااستفاده ازمدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 123-143]
گ
گروههای علم اطلاعات و دانششناسی ایرانعوامل موثر بر پذیرش منابع اطلاعاتی الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های ایران براساس نظریه اشاعه نوآوری راجز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 123-144]
گیاهان دارویی ایرانروش شناسی ایجاد هستی شناسی مبتنی بر نظام زبان واحد پزشکی: مطالعه موردی هستی شناسی گیاهان دارویی ایران [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 81-100]
ل
لیب کوالتبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان بااستفاده ازمدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 123-143]
م
ماتریس برنامهریزیپژوهشی پیرامون تدوین برنامه ریزی راهبردی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی کرمانشاه [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 241-265]
مارک ایرانتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
مجلة جغرافیا و توسعة ناحیهایتحلیل عوامل موثر بر پذیرش مقالات در مجله جغرافیا و توسعه ناحیه ای با مدل کاپلان مایرو رگرسیون کاکس [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 221-240]
مجله علمسنجیبررسی همبستگی میان شاخصه های اثرگذاری علمی و اجتماعی پژوهشگران : مطالعه موردی حوزه علم سنجی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 145-171]
مجلههای الکترونیکبررسی میزان هم پوشانی و امکان جایگزینی مجله های چاپی فارسی کتابخانه های دانشگاه شهید چمران با مجله های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 151-165]
مجلههای چاپیبررسی میزان هم پوشانی و امکان جایگزینی مجله های چاپی فارسی کتابخانه های دانشگاه شهید چمران با مجله های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 151-165]
مجلههای علمی ISIارائه یک مدل ترکیبی فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و برنامه ریزی صفر ویک جهت تعیین مجموعه ای از نشریات علمی ISI برای اشتراک سالیانه( مطالعه موردی :رشته مهندسی صنایع) [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 43-57]
مجموعهسازیاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
محتوای کتاببررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب به قصد خرید کتاب های غیر درسی بانقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 173-195]
محتوای وبسایتسنجش کیفیت محتوایی (درونی و بیرونی) و پشتیبانی وب سایت کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران و ارائه پیشنهادهایی در جهت بهبود آنها [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 175-197]
مدل اندازهگیریطراحی مدل اندازه گیری رضایت دانشجویان از کتابخانه دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان بااستفاده از تحلیل عاملی تاییدی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 5-25]
مدل کاپلان مایرتحلیل عوامل موثر بر پذیرش مقالات در مجله جغرافیا و توسعه ناحیه ای با مدل کاپلان مایرو رگرسیون کاکس [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 221-240]
مدل و ایرانارائه مدل سنجش آمادگی تجارت الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی ایران [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 49-76]
مدل وفاداری مشتریانتدوین مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی استان لرستان [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 15-35]
مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوریبررسی میزان هم پوشانی و امکان جایگزینی مجله های چاپی فارسی کتابخانه های دانشگاه شهید چمران با مجله های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 151-165]
مسیر حرکتیتحلیل طرح معماری کتابخانه ملی ایران از نقطه نظر مسیر حرکتی کاربران [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 167-188]
معماریتحلیل طرح معماری کتابخانه ملی ایران از نقطه نظر مسیر حرکتی کاربران [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 167-188]
منابعاولویت های مجموعه سازی در کتابخانه دیجیتال از دیدگاه اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 199-226]
منابع آموزش به بیمارسنجش تناسب سطح سواد سلامت و میزان خوانایی منابع آموزشی در دسترس بیماران دیابتی مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر شیراز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 37-57]
منابع اطلاعاتی الکترونیکیعوامل موثر بر پذیرش منابع اطلاعاتی الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های ایران براساس نظریه اشاعه نوآوری راجز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 123-144]
مهارتبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
مهارتهای ارتباطیبررسی میزان رضایتمندی کاربران از تمایل با کتابداران و تعیین عوامل موثر برآن:مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 197-216]
موانع شناختیرویکردی شناختی به عدم استفاده اجباری از اطلاعات مفهومی نو در ساختار کلاسیک [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 9-39]
موتورهای جستجومقایسه عملکرد موتورهای کاوش در هدایت کاربران به صفحات خانگی در پاسخ به پرسش های راهبری [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 59-79]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویبررسی رابطه بین نگرش نسبت به فعالیتهای بازاریابی و فرهنگ سازمانی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 27-42]
مولفةهای شبکهترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
میانگین فاصله شبکهترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
ن
نحوه ارائه اصطلاحنامهارزیابی اصطلاحنامه های علوم اسلامی براساس استاندارد Ansi/niso z39.192005 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 77-102]
نرمافزارهای تحلیل وبسایتتحلیل وضعیت وب سایت های وزارتخانه های ایران بر اساس نرم افزارهای پیوسته کنسرسیوم جهانی وب [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 145-163]
نرمافزارهای کتابخانهایاستفاده پذیری نرم افزار سیمرغ از دید کاربران:لزوم بازنگری در پارادیم طراحی نرم افزارهای کتابخانه ای [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 29-47]
نزدیکیترسیم شبکه هم تالیفی پژوهشگران حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی با استفاده از شاخص های تحلیل شبکه های اجتماعی: مطالعه موردی فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 101-121]
نسخهبرداریمطالعه تطبیقی نسخه برداری از آثار ادبی و هنری توسط کتابخانه ها [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 239-261]
نظام زبان واحد پزشکیروش شناسی ایجاد هستی شناسی مبتنی بر نظام زبان واحد پزشکی: مطالعه موردی هستی شناسی گیاهان دارویی ایران [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 81-100]
نظریه اشاعه نوآوری راجرزعوامل موثر بر پذیرش منابع اطلاعاتی الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های ایران براساس نظریه اشاعه نوآوری راجز [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 123-144]
نقدکتاببررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
نگرشبررسی تاثیر دوره آموزشی نقد کتاب برآگاهی ,نگرش و مهارت نقد کتاب اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1391 [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 103-117]
و
وبسایتارزشیابی کاربردپذیری وب سایت های پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم وتکنولوژی شیراز از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 16، شماره 4، 1392، صفحه 103-122]
وبسایتتحلیل وضعیت وب سایت های وزارتخانه های ایران بر اساس نرم افزارهای پیوسته کنسرسیوم جهانی وب [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 145-163]
وبسایت کتابخانههای دانشگاهیسنجش کیفیت محتوایی (درونی و بیرونی) و پشتیبانی وب سایت کتابخانه های دانشگاه های دولتی ایران و ارائه پیشنهادهایی در جهت بهبود آنها [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 175-197]
وفاداری مشتریانتدوین مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی استان لرستان [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 15-35]
هستیشناسیروش شناسی ایجاد هستی شناسی مبتنی بر نظام زبان واحد پزشکی: مطالعه موردی هستی شناسی گیاهان دارویی ایران [دوره 16، شماره 3، 1392، صفحه 81-100]
همپوشانی مجلههابررسی میزان هم پوشانی و امکان جایگزینی مجله های چاپی فارسی کتابخانه های دانشگاه شهید چمران با مجله های الکترونیکی فارسی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 151-165]
همکاری علمیساخت و اعتباریابی مقیاسی بهمنظور سنجش عوامل ترغیب کننده و بازدارندۀ همکاری علمی درمیان اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 16، شماره 2، 1392، صفحه 263-279]
همکاری علمیبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
همنویسندگیبررسی تاثیر راهبردهای هم نویسندگی بر بهره وری پژوهشگران علم اطلاعات [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 189-208]
ی
یونی مارکتحلیل وضعیت پیشینه های کتابشناختی فارسی موجود در کتابشناسی ملی ایران به منظور بررسی به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منبع(آر.دی.ای.) [دوره 16، شماره 1، 1392، صفحه 89-121]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد