نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختة بازاریابی کتاب‌های مذهبی بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
  • آنلاین گفتگو بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]

ا

  • اُ.اس.آی معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • ارزیابی درونی چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
  • استاندارد معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • الگوی بومی الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • الگوی مفهومی تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
  • ایران چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
  • اینترنت بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]

ب

  • بازیابی اطلاعات بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
  • بحران برون‌سازمانی الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • بحران درون‌سازمانی الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • بحران محیط عملیات برون‌سازمانی الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • بهره‌وری نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]

پ

  • پایگاه اطلاعاتی ISI بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
  • پایگاه مرجع متخصصان ایران بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
  • پدیدآورنده ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
  • پژوهشگران واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
  • پیایندها تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
  • پیکرة همشهری بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]

ت

  • تألیف مشترک بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
  • تحلیل گزارش‌های تراکنش شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
  • ترجمان دانش صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
  • ترسیم دانش ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
  • تصویریابی الکترونیکی ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
  • توزیع‌جغرافیایی کتابخانه‌های عمومی مشهد ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
  • تولیدات علمی واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]

ج

  • جریان اطلاعات واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]

چ

  • چالش بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]

خ

  • خدمات مرجع بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
  • خرید کتاب‌های مذهبی بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
  • خلاقیت‌پروری توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
  • خودکارآمدی نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]

د

  • دانشگاه اصفهان ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
  • دانشگاه تهران بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
  • دانشگاه‌های دولتی چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
  • دسترسی طبقات اجتماعی- اقتصادی به کتابخانه‌ها ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
  • دهدهی دیویی بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]

ر

  • راهبرد تهاجمی تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • راهنماهای جستجو بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • رده‌بندی‌های کتابخانۀ کنگره بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
  • رفتار اطلاع‌یابی شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
  • رفتار اطلاع‌یابی بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
  • سازمان کتابخانه‌ها شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
  • سامانه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
  • سرعنوان‌های موضوعی فارسی بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
  • سرمایه اجتماعی توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
  • سنجش خوانایی بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • سنجه­ های مرکزیت مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]

ش

ط

  • طراحی کتابخانة دیجیتالی معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • طرح «کتاب من» بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
  • عملکرد بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]

ف

  • فراوانی مقالات مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
  • فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
  • فهرست‌نویسی پیش از انتشار بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
  • فهرست‏های رایانه‏ای بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]

ق

  • قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
  • قواعد فهرست‌نویسی تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
  • قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]

ک

  • کاربرد پژوهش صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
  • کاربرد دانش صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
  • کپی‌رایت ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
  • کتاب بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
  • کتاب تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
  • کتابخانة دیجیتالی معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • کتابخانه واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
  • کتابخانه‎های ‎عمومی خراسان رضوی بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
  • کتابخانه دانشگاهی تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • کتابخانه دیجیتال ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
  • کتابخانه کودکان و نوجوانان بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • کتابخانه‌های اقماری و منطقه‌ای ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
  • کتابخانه‌های پژوهشگاه‌ها الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • کتابخانه‌های دولتی تبریز بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
  • کتابخانه‌های عمومی ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
  • کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]
  • کتاب‌خوانی تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
  • کتابداران بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
  • کتابداران ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
  • کتاب‌درمانی تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
  • کودک تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]

گ

  • گردش اطلاعات توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
  • گروه‌های آموزشی چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]

م

  • ماتریس QSPM تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • ماتریس SWOT تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • مدل دیوید تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
  • مدل‌های معماری معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • مدیریت بحران الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
  • مدیریت دانش توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
  • مدیریت دانش شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
  • مدیریت دانش ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
  • مراجعه پسندی بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
  • مشهد بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
  • معماری اطلاعات معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
  • ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتاب‌شناختی (اف.آر.بی.آر.) تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
  • مهارت‌های اجتماعی تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
  • موانع همکاریهای علمی بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
  • موتورهای جستجوی عمومی ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
  • موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
  • میزان استفاده بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]

ن

  • ناشر ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
  • نشریات علم اطلاعات و دانش ‏شناسی پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
  • نشریات کتابداری و اطلاع ‏رسانی پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
  • نشریه‏ های علم اطلاعات و دانش ‏شناسی پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
  • نظریة زمینه‌ای صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
  • نظریه یادگیری‌شناختی بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • نقشه دانش ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
  • نگارش فارسی بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
  • نگرش بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
  • نمایه‌سازی تصاویر ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
  • نمایه‌سازی متنی ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
  • نمایه‌سازی محتوا ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
  • نهاد کتابخانه‎های ‎عمومی خراسان رضوی بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]

و

  • واسطه‌های اطلاعاتی بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
  • وب 2.0 بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
  • ویژگی جمعیت‌شناختی خریداران بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]

ه

  • همکاری علمی مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
  • همکاریهای علمی بین‏المللی بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
  • هم‌نویسندگی مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]