آ
-
آمیختة بازاریابی کتابهای مذهبی
بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
-
آنلاین گفتگو
بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
ا
-
اُ.اس.آی
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
ارزیابی درونی
چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
-
استاندارد
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
الگوی بومی
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
الگوی مفهومی
تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
-
ایران
چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
-
اینترنت
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
ب
-
بازیابی اطلاعات
بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
-
بحران برونسازمانی
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
بحران درونسازمانی
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
بحران محیط عملیات برونسازمانی
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
برنامهریزی راهبردی
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
بهرهوری
نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی ISI
بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
پایگاه مرجع متخصصان ایران
بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
-
پدیدآورنده
ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
-
پژوهشگران
واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
-
پیایندها
تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
-
پیکرة همشهری
بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
ت
-
تألیف مشترک
بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
تحلیل گزارشهای تراکنش
شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
-
ترجمان دانش
صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
-
ترسیم دانش
ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
-
تصویریابی الکترونیکی
ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
-
توزیعجغرافیایی کتابخانههای عمومی مشهد
ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
-
تولیدات علمی
واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
ج
-
جریان اطلاعات
واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
چ
-
چالش
بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
خ
-
خدمات مرجع
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
-
خرید کتابهای مذهبی
بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
-
خلاقیتپروری
توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
-
خودکارآمدی
نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]
د
-
دانشگاه اصفهان
ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
-
دانشگاه تهران
بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
دانشگاههای دولتی
چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
-
دسترسی طبقات اجتماعی- اقتصادی به کتابخانهها
ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
-
دهدهی دیویی
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
ر
-
راهبرد تهاجمی
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
راهنماهای جستجو
بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
ردهبندیهای کتابخانۀ کنگره
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
-
رفتار اطلاعیابی
شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
-
رفتار اطلاعیابی
بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
س
-
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
-
سازمان کتابخانهها
شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
-
سامانه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی
شناخت راهبردهای اطلاع یابی کاربران سامانه مجلات براساس تحلیل تراکنش های سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 81-107]
-
سرعنوانهای موضوعی فارسی
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
-
سرمایه اجتماعی
توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
-
سنجش خوانایی
بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
سنجه های مرکزیت
مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
ش
-
شبکههای اجتماعی
توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
-
شیوه های پژوهش در علم اطلاعات و دانش شناسی
پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
ط
-
طراحی کتابخانة دیجیتالی
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
طرح «کتاب من»
بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
ع
-
علم اطلاعات و دانششناسی
چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
-
عملکرد
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
ف
-
فراوانی مقالات
مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
-
فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
-
فهرستنویسی پیش از انتشار
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
-
فهرستهای رایانهای
بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
ق
-
قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.)
تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
-
قواعد فهرستنویسی
تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
-
قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن
بررسی میزان انطباق فهرستبرگه های فیپای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلو امریکن، فهرست مستند اسامی مشاهیر و مؤلفان، سرعنوانهای موضوعی فارسی، و رده بندیهای کتابخانه کنگره و دهدهی و دیویی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 5-18]
ک
-
کاربرد پژوهش
صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
-
کاربرد دانش
صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
-
کپیرایت
ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
-
کتاب
بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
-
کتاب
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
-
کتابخانة دیجیتالی
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
کتابخانه
واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
-
کتابخانههای عمومی خراسان رضوی
بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
-
کتابخانه دانشگاهی
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
کتابخانه دیجیتال
ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
-
کتابخانه کودکان و نوجوانان
بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
-
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
کتابخانههای اقماری و منطقهای
ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
-
کتابخانههای پژوهشگاهها
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
کتابخانههای دولتی تبریز
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
-
کتابخانههای عمومی
ارزیابی دسترسی فضایی به کتابخانه های اقماری و منطقه ایی ( مطالعه موردی : کلانشهر مشهد ) [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 115-133]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
-
کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران
نقش خودکارآمدی در بهره وری عملکرد کتابداران کتابخانه های مرکزی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری مستقر در شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 5-24]
-
کتابخوانی
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
-
کتابداران
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
-
کتابداران
ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
-
کتابدرمانی
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
-
کودک
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
گ
-
گردش اطلاعات
توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
-
گروههای آموزشی
چالشهای موجود در ارزیابی درونی (مورد گروه های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های دولتی ایران ) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 51-74]
م
-
ماتریس QSPM
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
ماتریس SWOT
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
مدل دیوید
تدوین برنامه راهبردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از مدل دیوید [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 5-30]
-
مدلهای معماری
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
مدیریت بحران
الگوی بومی مدیریت بحران در کتابخانه های پژوهشگاه های ایران ( پژوهش ترکیبی) [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 75-97]
-
مدیریت دانش
توان بالقوه شبکه ها و رسانه های اجتماعی در تقویت مدیریت دانش [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 109-134]
-
مدیریت دانش
شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
-
مدیریت دانش
ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
-
مراجعه پسندی
بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
-
مشهد
بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
-
معماری اطلاعات
معماری استانداردهای کتابخانه دیجیتالی, مبتنی بر مدل O.S.I [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 25-53]
-
ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.)
تحلیلی بر سازماندهی پیایندها با تکیه بر قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) و الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 35-56]
-
مهارتهای اجتماعی
تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 12-7 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 135-154]
-
موانع همکاریهای علمی
بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
موتورهای جستجوی عمومی
ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
-
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مهم موفقیت مدیریت دانش در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 5-21]
-
موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
واکاوی جریان اطلاعات در فعالیت های پژوهشی پژوهشگران کتابخانه, موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 81-105]
-
میزان استفاده
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
ن
-
ناشر
ماده 8 قانون حمایت از مؤلفان و مصنفان و هنرمردان 1348 : پاسخی به نگرانی حقوقی مؤسسان کتابخانه های دیجیتال عمومی- آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 123-143]
-
نشریات علم اطلاعات و دانش شناسی
پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
-
نشریات کتابداری و اطلاع رسانی
پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
-
نشریه های علم اطلاعات و دانش شناسی
پژوهش سنجی نشریات علم اطلاعات ودانش شناسی:رویکردی روش شناسانه به مقالات پژوهشی منتشر شده در10نشریه علم اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 135-161]
-
نظریة زمینهای
صاحب نظران علوم انسانی ایران درباره ترجمان دانش چه می گویند؟ یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 23-43]
-
نظریه یادگیریشناختی
بررسی راهنماهای جستجوی فهرستهای رایانه ای از دو منظر زبانی و نظریه یادگیری شناختی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
نقشه دانش
ترسیم نقشه دانش کتابداران دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 45-63]
-
نگارش فارسی
بررسی تنوع الگوهای نگارش فارسی و تاثیر آن بر جامعیت بازیابی اطلاعات : مطالعه موردی : پیکره همشهری [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 31-49]
-
نگرش
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
-
نمایهسازی تصاویر
ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
-
نمایهسازی متنی
ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
-
نمایهسازی محتوا
ارزیابی موتورهای جستجو در بازیابی تصاویر بر اساس نمایه سازی مبتنی بر متن و محتوا [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 183-205]
-
نهاد کتابخانههای عمومی خراسان رضوی
بررسی جایگاه موجود و مورد انتظار بخش کودکان و نوجوانان در کتابخانه های خراسان رضوی [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 19-34]
-
نهاد کتابخانههای عمومی
بررسی تاثیر اجرای طرح "کتاب من" بر میزان مراجعه پسندی اعضای کتابخانه های عمومی منتخب شهر مشهد [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 163-182]
و
-
واسطههای اطلاعاتی
بررسی جایگاه واسطه های اجتماعی آنلاین در اطلاع یابی : مطالعه موردی"پایگاه مرجع متخصصین ایران" [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 91-114]
-
وب 2.0
بررسی میزان استفاده نگرش و عملکرد کتابداران دانشگاهی در بکارگیری وب 2.0 در خدمات مرجع [دوره 17، شماره 4، 1393، صفحه 57-79]
-
ویژگی جمعیتشناختی خریداران
بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی [دوره 17، شماره 3، 1393، صفحه 107-134]
ه
-
همکاری علمی
مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
-
همکاریهای علمی بینالمللی
بررسی موانع باز دارنده همکاری های علمی بین المللی(مطالعه موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در تالیف مشترک مدارک علمی پایگاه اطلاعاتی [دوره 17، شماره 1، 1393، صفحه 65-90]
-
همنویسندگی
مطالعه ارتباط بین سنجه های هم نویسندگی و فراوانی مشارکت اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران در مقالات مجلات علمی فارسی [دوره 17، شماره 2، 1393، صفحه 99-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد