نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایه‌ها و تذهیب قرآن بررسی ویژگی‌های آرایه‌ها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]

ا

  • اخلاق اطلاعات جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
  • اخلاق کتابداری و اطلاع‎رسانی جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
  • ارائه الگو قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
  • اشتراک دانش بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌‌منظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
  • اصفهان بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
  • اطلاعات درون­شهری مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
  • اطلاعات فراشهری مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
  • اعضای کتابخانه‌ها بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانه‏های عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]

ب

  • بازار کار تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
  • بازاریابی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • برنامه‌ریزی راهبردی بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]

پ

  • پژوهشگاه صنعت نفت ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
  • پوشش ظاهری بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
  • پیچیدگی وظیفه بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]

ت

  • تاریخ اجتماعی کتابداری جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
  • تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
  • تجارت الکترونیکی بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
  • تجلید بررسی ویژگی‌های آرایه‌ها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
  • تحلیل سرفصل‌ها تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
  • تحلیل عامل تأییدی بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
  • تحلیل محتوا تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای چکیدۀ رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
  • تحلیل هم‌استنادی بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]

ج

  • جذب مخاطب شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • جریان اطلاعات مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
  • جریان اطلاعات ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
  • جستجوی مروری بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
  • جوّ سازمانی بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]

چ

  • چکیده تحلیل محتوای چکیدۀ رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]

خ

  • خودکارسازی بخش سفارشات قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]

د

  • دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
  • دانش و مهارت تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
  • دورۀ تیموری بررسی ویژگی‌های آرایه‌ها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]

ر

  • راهبرد مدیریت دانش هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
  • رساله­ دکتری تحلیل محتوای چکیدۀ رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
  • رضایت الکترونیکی مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
  • رضایت شغلی بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
  • رفتار اطلاعاتی بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
  • روان‌شناسی رنگ بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]

ز

  • زیر نظام‌های مدیریت دانش هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]

س

  • سازمان کتابخانه‏ها واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • سازمان کتابخانه­ها بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
  • سازمان کتابخانه‌ها بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
  • سانسور جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
  • سرمایه انسانی واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • سرمایه ساختاری واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • سرمایه مشتری واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • سرمایۀ فکری واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • سلامت روان بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
  • سنندج(شهر) بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانه‏های عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی "ساج" عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]

ش

  • شایستگی تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌‌منظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
  • شرایط اقتصادی‌‌اجتماعی مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
  • شهرستان جغتای مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
  • شهرستان کاشمر مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]

ص

  • صدور دانش بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]

ع

  • علم اطلاعات و دانش­شناسی تحلیل محتوای چکیدۀ رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
  • عملکرد جستجو بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
  • عملکرد زمینه‌ای بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
  • عملکرد سازمانی واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • عملکرد شغلی بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
  • عملکرد وظیفه‌ای بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
  • عناصر آمیخته بازاریابی بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانه‏های عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]

ف

  • فنّاوری اطلاعاتی و ارتباطی مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]

ق

  • قابلیت‌های فنی بخش سفارشات قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
  • قابلیت‌های کلی بخش سفارشات قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
  • قابلیت‌های مالی بخش سفارشات قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]

ک

  • کارکنان مراکز اطلاع‌رسانی بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
  • کتابخانه دانشگاهی بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
  • کتابخانه عمومی بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانه‏های عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
  • کتابخانه مرکزی آستان‌‌قدس‌رضوی بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
  • کتابخانه‌های آستان‌قدس‌رضوی عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
  • کتابخانه‏‌های آستان‌‌ قدس ‌رضوی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • کتابخانه‎های عمومی جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
  • کتابخانه و مرکز اسناد آستان‌ قدس رضوی ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
  • کتابخانه و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی بررسی ویژگی‌های آرایه‌ها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
  • کتابداران ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
  • کتابداران قابلیت‌های بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانه‌ای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
  • کتابداران شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • کتابداران بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
  • کتابداران کتابخانه‌های عمومی بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانه‌های عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌‌منظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
  • کیفیت ساختاری و محتوایی سایت مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]

گ

  • گرایش موضوعی تحلیل محتوای چکیدۀ رساله‌های دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]

م

  • ماهیت میان‌رشته‌ای بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
  • محققان ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
  • مدلSWOT بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
  • مدل «چهار سی» شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • مدل سیرز ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
  • مدل هنزل ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
  • مدیران شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
  • مدیریت اطلاعات ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
  • مدیریت دانش واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • مدیریت کتابخانه بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانه‌های دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانه‌های دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
  • مشارکت مردمی بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
  • مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
  • مکان‌یابی کتابخانه ها عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
  • مکتب هرات بررسی ویژگی‌های آرایه‌ها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
  • ملاک­های انتخاب کتاب مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
  • ممیزی اطلاعات ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
  • موزه‏ها و مرکز اسناد آستان‌‌قدس‌رضوی واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
  • موزه­ها و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
  • موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌‌‌‌قدس‌رضوی بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]

ن

  • نقاط مرجع راهبردی هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
  • نوجوانان روستایی مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
  • نوجوانان شهری مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]

و

  • وب‌سایت‌های کتابخانه‌ای مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
  • ورود دانش بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
  • وظیفه پیچیده بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
  • وظیفه ساده بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
  • وفاداری الکترونیکی مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
  • وقف فرهنگی بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
  • وقف کتاب بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]

ه

  • هماهنگی راهبردی هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
  • هوش اجتماعی بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]