آ
-
آرایهها و تذهیب قرآن
بررسی ویژگیهای آرایهها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
ا
-
اخلاق اطلاعات
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
-
اخلاق کتابداری و اطلاعرسانی
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
-
ارائه الگو
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
-
اشتراک دانش
بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانههای عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکههای اجتماعی بهمنظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
-
اصفهان
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
-
اطلاعات درونشهری
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
-
اطلاعات فراشهری
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
-
اعضای کتابخانهها
بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانههای عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
ب
-
بازار کار
تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
-
بازاریابی
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
برنامهریزی راهبردی
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
پ
-
پژوهشگاه صنعت نفت
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
-
پوشش ظاهری
بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
-
پیچیدگی وظیفه
بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
ت
-
تاریخ اجتماعی کتابداری
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
-
تبلیغات توصیهای الکترونیکی
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
-
تجارت الکترونیکی
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
-
تجلید
بررسی ویژگیهای آرایهها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
-
تحلیل سرفصلها
تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
-
تحلیل عامل تأییدی
بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاههای استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
-
تحلیل محتوا
تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای چکیدۀ رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
-
تحلیل هماستنادی
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
ج
-
جذب مخاطب
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
جریان اطلاعات
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
-
جریان اطلاعات
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
-
جستجوی مروری
بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
-
جوّ سازمانی
بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
چ
-
چکیده
تحلیل محتوای چکیدۀ رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
خ
-
خودکارسازی بخش سفارشات
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
د
-
دانشگاهها و کتابخانههای مرکزی دانشگاهی
هماهنگی راهبردی در دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
-
دانش و مهارت
تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
-
دورۀ تیموری
بررسی ویژگیهای آرایهها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
ر
-
راهبرد مدیریت دانش
هماهنگی راهبردی در دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
-
رساله دکتری
تحلیل محتوای چکیدۀ رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
-
رضایت الکترونیکی
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
-
رفتار اطلاعاتی
بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاههای استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
-
روانشناسی رنگ
بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
ز
-
زیر نظامهای مدیریت دانش
هماهنگی راهبردی در دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
س
-
سازمان کتابخانهها
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
سازمان کتابخانهها
بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
-
سازمان کتابخانهها
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
-
سانسور
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
-
سرمایه انسانی
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
سرمایه ساختاری
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
سرمایه مشتری
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
سرمایۀ فکری
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
سلامت روان
بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
-
سنندج(شهر)
بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانههای عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
-
سیستم اطلاعات جغرافیایی "ساج"
عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
ش
-
شایستگی
تحلیل سرفصلهای برنامه های درسی کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی بر اساس فرصتهای شغلی نوظهور مبتنی بر فناوری اطلاعات در بازار کار جهانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 103-140]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانههای عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکههای اجتماعی بهمنظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
-
شرایط اقتصادیاجتماعی
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
-
شهرستان جغتای
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
-
شهرستان کاشمر
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
ص
-
صدور دانش
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
ع
-
علم اطلاعات و دانششناسی
تحلیل محتوای چکیدۀ رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
-
عملکرد جستجو
بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
-
عملکرد زمینهای
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
-
عملکرد سازمانی
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
عملکرد شغلی
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
-
عملکرد وظیفهای
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
-
عناصر آمیخته بازاریابی
بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانههای عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
ف
-
فنّاوری اطلاعاتی و ارتباطی
مقایسه جریان اطلاعات درون شهری و فراشهری به عنوان شاخص های توسعه یافتگی شهر جغتای [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 41-68]
ق
-
قابلیتهای فنی بخش سفارشات
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
-
قابلیتهای کلی بخش سفارشات
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
-
قابلیتهای مالی بخش سفارشات
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
ک
-
کارکنان مراکز اطلاعرسانی
بررسی تأثیر روانیِ رنگِ پوشش ظاهری کارکنان مراکزاطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی بر سلامت روان آنان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 113-134]
-
کتابخانه دانشگاهی
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
-
کتابخانه عمومی
بررسی عوامل مؤثر بر جذب کاربران با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی مدل p4 در کتابخانههای عمومی شهر سنندج [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 91-114]
-
کتابخانه مرکزی آستانقدسرضوی
بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
-
کتابخانههای آستانقدسرضوی
عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
-
کتابخانههای آستان قدس رضوی
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
کتابخانههای عمومی
جست و جوی ریشه های تاریخی"اخلاق اطلاعات" در علوم کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 69-102]
-
کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
-
کتابخانه و مرکز اسناد آستانقدسرضوی
بررسی ویژگیهای آرایهها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
-
کتابداران
ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
-
کتابداران
قابلیتهای بخش سفارش نرم افزارهای کتابخانهای ازدیدگاه کارکنان بخش سفارشات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 115-141]
-
کتابداران
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
کتابداران
بررسی رابطه میان جوّ سازمانیِ کتابخانه و رضایت شغلی کتابداران (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 21-52]
-
کتابداران کتابخانههای عمومی
بررسی کیفیِ رویکرد کتابداران کتابخانههای عمومی کرمان نسبت به استفاده از شبکههای اجتماعی بهمنظور اشتراک دانش [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 135-156]
-
کیفیت ساختاری و محتوایی سایت
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
گ
-
گرایش موضوعی
تحلیل محتوای چکیدۀ رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی از سال ۱۳۷۶- ۱۳۹۳ [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 81-112]
م
-
ماهیت میانرشتهای
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
-
محققان
ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
-
مدلSWOT
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
-
مدل «چهار سی»
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
مدل سیرز
ارزیابی عملکرد خدمات به محققان کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با استفاده از مدل سیرز [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 143-171]
-
مدل هنزل
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
-
مدیران
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 31-54]
-
مدیریت اطلاعات
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
-
مدیریت دانش
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
مدیریت کتابخانه
بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در کتابخانههای دانشگاهی و ارائه راهبردهای مناسب بر اساس مدل (SWOT): مورد پژوهی کتابخانههای دانشگاه اصفهان [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 55-89]
-
مشارکت مردمی
بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
-
مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی
بررسیِ تحلیل عامل تأییدیِ مقیاسِ سنجش رفتار اطلاعاتی دانشجویان دوره دکتری دانشگاههای استان خوزستان [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 53-80]
-
مکانیابی کتابخانه ها
عوامل موثر در مکان یابی کتابخانه های آستان قدس رضوی در مشهد [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
-
مکتب هرات
بررسی ویژگیهای آرایهها و تذهیب مکتب هرات در مصاحف قرآنی آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 3، 1394، صفحه 3-20]
-
ملاکهای انتخاب کتاب
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
-
ممیزی اطلاعات
ممیزی اطلاعات در طرح ها و پروژه ها بر اساس مدل هنزل (مطالعه موردی: یکی از طرح های پژوهشکده گاز پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 141-166]
-
موزهها و مرکز اسناد آستانقدسرضوی
واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 55-74]
-
موزهها و مرکز اسناد آستانقدسرضوی
بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
-
موزهها و مرکز اسناد آستانقدسرضوی
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
ن
-
نقاط مرجع راهبردی
هماهنگی راهبردی در دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
-
نوجوانان روستایی
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
-
نوجوانان شهری
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر) [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 123-150]
و
-
وبسایتهای کتابخانهای
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
-
ورود دانش
بررسی میزان ورود و صدور دانش در "علم اطلاعات و دانش شناسی" از طریق تحلیل هم استنادی حوزه های موضوعی مجلات: فرضیه کوه یخ شناور [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 5-40]
-
وظیفه پیچیده
بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
-
وظیفه ساده
بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 99-122]
-
وفاداری الکترونیکی
مطالعه تاثیر کیفیت ساختاری و محتوایی وب سایت کتابخانه های عمومی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی کاربران [دوره 18، شماره 2، 1394، صفحه 167-185]
-
وقف فرهنگی
بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
-
وقف کتاب
بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 75-98]
ه
-
هماهنگی راهبردی
هماهنگی راهبردی در دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 18، شماره 1، 1394، صفحه 5-31]
-
هوش اجتماعی
بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی [دوره 18، شماره 4، 1394، صفحه 3-30]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد