نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایه‏ های ادبی تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
  • آرشیو رقمی بررسی سیاست‌های رقمی‌سازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمی‌سازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]

ا

  • ارتباط میان دانشگاه و صنعت مطالعۀ همکاری دانشگاه و صنعت در ایران بر اساس شاخص هم‌انتشاری و رده‏بندی این صنایع بر مبنای «رده‏بندی بین‏المللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیت‌های اقتصادی» [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 75-94]
  • استفاده از دانش بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
  • اسناد فرادستی آموزش عالی آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
  • اضطراب بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
  • اضطراب اطلاع‌یابی نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • اطلاعات الکترونیکی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
  • اطلاعات شخصی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
  • اطلاع‌سنجی تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاع‌سنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
  • اعتماد بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
  • اعضای هیئت علمی بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
  • افسردگی بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]

ب

  • بازیابی اطلاعات بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
  • بازیابی اطلاعات بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]
  • بانک ها تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت‌های بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
  • بهره‌وری پژوهشی رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهره‌وری و کارآیی در شبکه اجتماعی هم‌نویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]

پ

  • پایگاه تامسون رویترز بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
  • پروانه‏ های ثبت اختراع چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]

ت

  • تاریخ نگاری از کتابداری تا علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تاریخ‌نگاری، زمینه‌های شکل‌گیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
  • تبلیغات توصیه‌ای تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت‌های بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
  • تجربه بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
  • تحلیل محتوا آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
  • تذهیب‌های قرآنی جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیب‌های قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان‏ قدس‏ رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
  • تصحیح تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
  • تغییر نام از کتابداری تا علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تاریخ‌نگاری، زمینه‌های شکل‌گیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
  • تفسیر تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]

ج

  • جامی تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
  • جامعیت بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
  • جستجوی مروری بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
  • جوایز علمی تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاع‌سنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]

چ

  • چرخۀ حیات فناوری چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]

ح

  • حاشیه ‏نویسی تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
  • حاشیه‌ها تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
  • حوزه علوم قرآن و حدیث ایران رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهره‌وری و کارآیی در شبکه اجتماعی هم‌نویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]

خ

  • خدمات اطلاع‌رسانی نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • خدمات کتابخانهای بررسی نقش شبکه‌ اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]

د

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
  • دانشگاه رازی بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
  • دانشگاه فردوسی مشهد بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
  • دانشگاه فردوسی مشهد نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • دیدگاه مشترک بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
  • دورۀ تیموری بررسی و شناسایی آداب نشانه‌گذاری در نسخه‌های خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
  • دولت الکترونیک تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت‌های بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]

ر

  • راهکارهای کارآفرینی بررسی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
  • رتبه بندی دانشگاه ها آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
  • رده‏ بندی بین‏المللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیت‌های اقتصادی مطالعۀ همکاری دانشگاه و صنعت در ایران بر اساس شاخص هم‌انتشاری و رده‏بندی این صنایع بر مبنای «رده‏بندی بین‏المللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیت‌های اقتصادی» [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 75-94]
  • رفتار اشتراک دانش بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]

س

  • ساختارشناسی تذهیب جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیب‌های قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان‏ قدس‏ رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
  • سیاست‌های رقمی‌سازی اسناد بررسی سیاست‌های رقمی‌سازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمی‌سازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]
  • سرمایۀ اجتماعی تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
  • سطح کامل بودن مدل ذهنی بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
  • سلامت جسمانی بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
  • سلامت روانی بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
  • سلامت سازمانی تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
  • سواد اطلاعاتی نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]

ش

  • شاخص تعیین نوآوری چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
  • شبکه اجتماعی تلگرام بررسی نقش شبکه‌ اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]

ع

  • عدالت سازمانی تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
  • عصر تیموری جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیب‌های قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان‏ قدس‏ رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
  • علائم سجاوندی بررسی و شناسایی آداب نشانه‌گذاری در نسخه‌های خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
  • علم اطلاعات و دانش شناسی بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی از کتابداری تا علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تاریخ‌نگاری، زمینه‌های شکل‌گیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
  • عملکرد پژوهشی تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاع‌سنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]

ف

  • فناوری‏‎سنجی چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]

ق

  • قوّت رابطه بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]

ک

  • کارآیی پژوهشی رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهره‌وری و کارآیی در شبکه اجتماعی هم‌نویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
  • کارآفرینی بررسی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
  • کتابخانه آستان قدس رضوی تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
  • کتابخانه عمومی بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
  • کتابخانه های دانشگاهی ایران بررسی نقش شبکه‌ اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]
  • کتابخانه‌های عمومی پارادایم نظریه‌ای وفادارسازی کاربران کتابخانه‌های عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
  • کتابخانه و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی بررسی و شناسایی آداب نشانه‌گذاری در نسخه‌های خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
  • کتابداران نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • کتابداران استان آذربایجان غربی بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی از کتابداری تا علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تاریخ‌نگاری، زمینه‌های شکل‌گیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
  • کیفیت زندگی بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
  • کودکان بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]

گ

  • گسترش مشخصه های کیفی آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]

ل

  • لوامع تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]

م

  • مجموعه مقام معظم رهبری تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
  • مدال پرایس تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاع‌سنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
  • مدیریت اطلاعات بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
  • مدیریت اطلاعات شخصی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
  • مدل ذهنی بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
  • مدل مخفی مارکوف چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
  • مراکز آرشیوی ایران بررسی سیاست‌های رقمی‌سازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمی‌سازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]
  • مرکزیت رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهره‌وری و کارآیی در شبکه اجتماعی هم‌نویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
  • مهارت سواد اطلاعاتی نقش کتابداران، خدمات اطلاع‌رسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاع‌یابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
  • موتورهای جستجو بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]
  • موزه آستان قدس رضوی جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیب‌های قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان‏ قدس‏ رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]

ن

  • نسخه‌های خطی تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
  • نشانهگذاری در نسخههای خطّی بررسی و شناسایی آداب نشانه‌گذاری در نسخه‌های خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
  • نشانههای نگارشی بررسی و شناسایی آداب نشانه‌گذاری در نسخه‌های خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
  • نظریۀ زمینه‌ای پارادایم نظریه‌ای وفادارسازی کاربران کتابخانه‌های عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
  • نظم دهی هیجانی بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
  • نفوذ اجتماعی رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهره‌وری و کارآیی در شبکه اجتماعی هم‌نویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]

و

  • وابستگی سازمانی بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
  • واگرایی در نگارش بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
  • وب‌سایت فروش کالا بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
  • وب‌سایت‌ها تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت‌های بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
  • ویژگی‏های سبکی تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
  • وفاداری تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت‌های بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
  • وفادارسازی پارادایم نظریه‌ای وفادارسازی کاربران کتابخانه‌های عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]

ی

  • یادگیری مشارکتی بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]