آ
-
آرشیو دیجیتال
تعیین و دستهبندی معیارهای قابلیت اطمینان در حفاظت رقمی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 107-130]
ا
-
ارزش
مطالعه دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی دربارۀ ارزشمندی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای لاتین و عوامل اثرگذار بر آنها با تأکید بر پایگاههای «ساینس دایرکت، اشپرینگر، ابسکو، وب. آو. ساینس، امرالد و آی. تریپل. ایی»* [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 100-122]
-
ارزشمندی
مطالعه دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی دربارۀ ارزشمندی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای لاتین و عوامل اثرگذار بر آنها با تأکید بر پایگاههای «ساینس دایرکت، اشپرینگر، ابسکو، وب. آو. ساینس، امرالد و آی. تریپل. ایی»* [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 100-122]
-
استخراج دانش
بررسی و تبیین چگونگی استخراج و مستندسازی دانش ضمنی مدیران و کارکنان شرکتهای تولیدی منطقۀ آزاد اروند بر اساس روش نظریۀ دادهبنیاد [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 162-200]
-
اشتراک دانش
فهمگذار از قدرتآفرینی دانش به قدرتآفرینی اشتراک دانش (یک روش کیفی) [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 79-106]
-
اصلاحیه
خطاهای منتشر شده و اصلاحیه مقاله های حوزه علم اطلاعات و کتابداری [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 3-24]
-
اصول بازاریابی
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
اعتماد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 153-179]
-
اعتماد سازمانی
تحلیل نقش رهبری خدمتگزار در سکوت سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی، اعتماد سازمانی و عدالت سازمانی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 125-153]
-
اعضای هیئتعلمی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی (سیماپ) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز: کاربست نظریه رسانش نوآوریها [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 131-164]
-
اعضای هیئتعلمی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
-
ایران
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
-
ایران
استفاده از مفاهیم بازاریابی در ارائه خدمات کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 91-124]
-
ایران
واکاوی نقش اشتراکات نسخههای خطّی اسلامی در تقویت و تحکیم روابط ایران و عراق بهعنوان تمدن و میراث مکتوب مشترک دینی، فرهنگی، علمی و هنری [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 37-66]
ب
-
بازاریابی
استفاده از مفاهیم بازاریابی در ارائه خدمات کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 91-124]
-
بازیابی اطلاعات
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
-
بازیابی اطلاعات
تأثیر خودکارآمدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر هیجانهای آنان بعد از بازیابی اطلاعات [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 154-174]
-
برچسبدهی
استخراج اطلاعات از پیکره زبانی: معرفی پیکرۀ مقالههای علمیپژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 3-25]
پ
-
پایگاههای اطلاعات علمی
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
-
پایگاههای اطلاعاتی لاتین
مطالعه دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی دربارۀ ارزشمندی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای لاتین و عوامل اثرگذار بر آنها با تأکید بر پایگاههای «ساینس دایرکت، اشپرینگر، ابسکو، وب. آو. ساینس، امرالد و آی. تریپل. ایی»* [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 100-122]
-
پدیدارشناسی
تأثیر فناوریهای نوین اطلاعات بر فرایند نشر کتاب (یک مطالعۀ پدیدارشناختی ) [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 91-123]
-
پذیرش
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی (سیماپ) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز: کاربست نظریه رسانش نوآوریها [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 131-164]
-
پیچیدگی اقتصادی
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاریسازی تولیدات علمی و فناورانه [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 124-161]
-
پیکرۀ زبانی
استخراج اطلاعات از پیکره زبانی: معرفی پیکرۀ مقالههای علمیپژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 3-25]
-
پیوستهنویسی
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
ت
-
تجاریسازی
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاریسازی تولیدات علمی و فناورانه [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 124-161]
-
تحقیقات و فنّاوری
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
تصویر شرکت
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 153-179]
-
تمدّن
واکاوی نقش اشتراکات نسخههای خطّی اسلامی در تقویت و تحکیم روابط ایران و عراق بهعنوان تمدن و میراث مکتوب مشترک دینی، فرهنگی، علمی و هنری [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 37-66]
-
تولیدات علمی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
تولیدات علمی
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاریسازی تولیدات علمی و فناورانه [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 124-161]
-
تولیدات فناورانه
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاریسازی تولیدات علمی و فناورانه [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 124-161]
ج
-
جدانویسی
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
ح
-
حبر
روش ساخت و کاربرد حبر اسود در نسخههای خطی با تأکید بر رسالۀ عمدةالکتاب مضبوط در کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 3-27]
-
حفاظت رقمی
تعیین و دستهبندی معیارهای قابلیت اطمینان در حفاظت رقمی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 107-130]
خ
-
خط فارسی
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
-
خودکارآمدی
تأثیر خودکارآمدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر هیجانهای آنان بعد از بازیابی اطلاعات [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 154-174]
د
-
دانش
فهمگذار از قدرتآفرینی دانش به قدرتآفرینی اشتراک دانش (یک روش کیفی) [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 79-106]
-
دانشآموزان
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 25-54]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
مطالعه دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی دربارۀ ارزشمندی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای لاتین و عوامل اثرگذار بر آنها با تأکید بر پایگاههای «ساینس دایرکت، اشپرینگر، ابسکو، وب. آو. ساینس، امرالد و آی. تریپل. ایی»* [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 100-122]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تأثیر خودکارآمدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر هیجانهای آنان بعد از بازیابی اطلاعات [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 154-174]
-
دانش ضمنی مدیران و کارکنان
بررسی و تبیین چگونگی استخراج و مستندسازی دانش ضمنی مدیران و کارکنان شرکتهای تولیدی منطقۀ آزاد اروند بر اساس روش نظریۀ دادهبنیاد [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 162-200]
-
دانشگاه رازی
مطالعه دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی دربارۀ ارزشمندی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای لاتین و عوامل اثرگذار بر آنها با تأکید بر پایگاههای «ساینس دایرکت، اشپرینگر، ابسکو، وب. آو. ساینس، امرالد و آی. تریپل. ایی»* [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 100-122]
-
دانشگاه رازی کرمانشاه
تأثیر خودکارآمدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر هیجانهای آنان بعد از بازیابی اطلاعات [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 154-174]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
استخراج اطلاعات از پیکره زبانی: معرفی پیکرۀ مقالههای علمیپژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 3-25]
-
دینداری
فهمگذار از قدرتآفرینی دانش به قدرتآفرینی اشتراک دانش (یک روش کیفی) [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 79-106]
ر
-
ردهبندی تایمز
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
رسانه های اجتماعی
مطالعۀ وضعیت استفاده از رسانه های اجتماعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 28-56]
-
رهبری خدمتگزار
تحلیل نقش رهبری خدمتگزار در سکوت سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی، اعتماد سازمانی و عدالت سازمانی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 125-153]
س
-
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
مطالعۀ وضعیت استفاده از رسانه های اجتماعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 28-56]
-
سامانه پژوهش و فناوری
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی (سیماپ) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز: کاربست نظریه رسانش نوآوریها [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 131-164]
-
سرمایه اجتماعی دانشگاهی
فهمگذار از قدرتآفرینی دانش به قدرتآفرینی اشتراک دانش (یک روش کیفی) [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 79-106]
-
سرمایۀ اجتماعی
تحلیل نقش رهبری خدمتگزار در سکوت سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی، اعتماد سازمانی و عدالت سازمانی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 125-153]
-
سکوت سازمانی
تحلیل نقش رهبری خدمتگزار در سکوت سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی، اعتماد سازمانی و عدالت سازمانی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 125-153]
-
سلب اعتبار مقالهها
خطاهای منتشر شده و اصلاحیه مقاله های حوزه علم اطلاعات و کتابداری [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 3-24]
-
سیماپ
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی (سیماپ) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز: کاربست نظریه رسانش نوآوریها [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 131-164]
ش
-
شبکه همتألیفی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
شبکۀ همکاری علمی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
شرکتهای منطقۀ آزاد
بررسی و تبیین چگونگی استخراج و مستندسازی دانش ضمنی مدیران و کارکنان شرکتهای تولیدی منطقۀ آزاد اروند بر اساس روش نظریۀ دادهبنیاد [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 162-200]
ط
-
طراحی درونسازمانی
مطالعه وضعیت عملکرد درونسازمانی نرمافزارهای کتابخانهای در ایران [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 67-90]
ع
-
عدالت سازمانی
تحلیل نقش رهبری خدمتگزار در سکوت سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی، اعتماد سازمانی و عدالت سازمانی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 125-153]
-
عراق
واکاوی نقش اشتراکات نسخههای خطّی اسلامی در تقویت و تحکیم روابط ایران و عراق بهعنوان تمدن و میراث مکتوب مشترک دینی، فرهنگی، علمی و هنری [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 37-66]
-
عصر قاجار
بررسی مؤلفههای ساختاری و عناصر بصری نسخ قرآنهای مذهّب عصر قاجار در کتابخانه مرکزی تبریز [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 3-36]
-
علمسنجی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
عمدةالکتاب
روش ساخت و کاربرد حبر اسود در نسخههای خطی با تأکید بر رسالۀ عمدةالکتاب مضبوط در کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 3-27]
-
عناصر و آرایههای تزئینی
بررسی مؤلفههای ساختاری و عناصر بصری نسخ قرآنهای مذهّب عصر قاجار در کتابخانه مرکزی تبریز [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 3-36]
-
عوامل انگیزشی
فهمگذار از قدرتآفرینی دانش به قدرتآفرینی اشتراک دانش (یک روش کیفی) [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 79-106]
-
عوامل جمعیتشناختی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
ف
-
فناوری اطلاعات
تأثیر فناوریهای نوین اطلاعات بر فرایند نشر کتاب (یک مطالعۀ پدیدارشناختی ) [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 91-123]
ق
-
قابلیت اطمینان
تعیین و دستهبندی معیارهای قابلیت اطمینان در حفاظت رقمی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 107-130]
-
قصد خرید اینترنتی کتاب
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 153-179]
ک
-
کتاب
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 153-179]
-
کتابخانههای اسلامی
تحلیل جایگاه وقف در وجین منابع مکتوب از دیدگاه مراجع عظام تقلید، مدیران کتابخانهها و حقوق موضوعۀ ایران [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 26-44]
-
کتابخانههای دانشگاهی
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
کتابخانههای دانشگاهی ایران
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
کتابخانههای دانشگاهی دنیا
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
کتابخانههای عمومی
استفاده از مفاهیم بازاریابی در ارائه خدمات کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 91-124]
-
کتابخانۀ دیجیتالی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
کتابخانۀ مرکزی تبریز
بررسی مؤلفههای ساختاری و عناصر بصری نسخ قرآنهای مذهّب عصر قاجار در کتابخانه مرکزی تبریز [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 3-36]
-
کسب درآمد
تحلیل برنامههای بازاریابی کتابخانههای دانشگاهی دنیا و ارائه الگوی پیشنهادی برنامه بازاریابی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 123-152]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 153-179]
ل
-
لیقه
روش ساخت و کاربرد حبر اسود در نسخههای خطی با تأکید بر رسالۀ عمدةالکتاب مضبوط در کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 3-27]
م
-
مجموعهسازی
تحلیل جایگاه وقف در وجین منابع مکتوب از دیدگاه مراجع عظام تقلید، مدیران کتابخانهها و حقوق موضوعۀ ایران [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 26-44]
-
مداد
روش ساخت و کاربرد حبر اسود در نسخههای خطی با تأکید بر رسالۀ عمدةالکتاب مضبوط در کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 3-27]
-
مدیریت اطلاعات شخصی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
-
مرکب
روش ساخت و کاربرد حبر اسود در نسخههای خطی با تأکید بر رسالۀ عمدةالکتاب مضبوط در کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 3-27]
-
مرکز منطقهای اطلاع رسانی علوم و فناوری
گسترشپذیری جستجو و بازیابی مدارک در پایگاههای اطلاعات علمی فارسی: مورد پژوهشی پیوسته نویسی و جدانویسی [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 57-90]
-
مرور نظاممند
استفاده از مفاهیم بازاریابی در ارائه خدمات کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 91-124]
-
مستندسازی دانش
بررسی و تبیین چگونگی استخراج و مستندسازی دانش ضمنی مدیران و کارکنان شرکتهای تولیدی منطقۀ آزاد اروند بر اساس روش نظریۀ دادهبنیاد [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 162-200]
-
مصوّرسازی
نگاشت شبکه همکاری علمی نهادهای پژوهشی حوزه کتابخانههای دیجیتالی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 55-99]
-
مطالعۀ تفننی
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 25-54]
-
مطالعۀ علمی
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 25-54]
-
معیارهای دستهبندی
تعیین و دستهبندی معیارهای قابلیت اطمینان در حفاظت رقمی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 107-130]
-
مقالههای علمیپژوهشی
استخراج اطلاعات از پیکره زبانی: معرفی پیکرۀ مقالههای علمیپژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 3-25]
-
میراث مشترک
واکاوی نقش اشتراکات نسخههای خطّی اسلامی در تقویت و تحکیم روابط ایران و عراق بهعنوان تمدن و میراث مکتوب مشترک دینی، فرهنگی، علمی و هنری [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 37-66]
ن
-
ناشران
تأثیر فناوریهای نوین اطلاعات بر فرایند نشر کتاب (یک مطالعۀ پدیدارشناختی ) [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 91-123]
-
نرمافزار کتابخانهای
مطالعه وضعیت عملکرد درونسازمانی نرمافزارهای کتابخانهای در ایران [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 67-90]
-
نرمافزارهای تجاری
مطالعه وضعیت عملکرد درونسازمانی نرمافزارهای کتابخانهای در ایران [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 67-90]
-
نسخههای خطّی
واکاوی نقش اشتراکات نسخههای خطّی اسلامی در تقویت و تحکیم روابط ایران و عراق بهعنوان تمدن و میراث مکتوب مشترک دینی، فرهنگی، علمی و هنری [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 37-66]
-
نسخههای قرآنی مذهّب
بررسی مؤلفههای ساختاری و عناصر بصری نسخ قرآنهای مذهّب عصر قاجار در کتابخانه مرکزی تبریز [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 3-36]
-
نشرکتاب
تأثیر فناوریهای نوین اطلاعات بر فرایند نشر کتاب (یک مطالعۀ پدیدارشناختی ) [دوره 21، شماره 4، 1397، صفحه 91-123]
-
نظریه رسانش نوآوری ها
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی (سیماپ) توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز: کاربست نظریه رسانش نوآوریها [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 131-164]
-
نظریۀ شناختی _ اجتماعی بندورا
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 25-54]
و
-
وجین کتاب
تحلیل جایگاه وقف در وجین منابع مکتوب از دیدگاه مراجع عظام تقلید، مدیران کتابخانهها و حقوق موضوعۀ ایران [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 26-44]
-
وزارت علوم
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت اطلاعات شخصی [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 45-78]
-
وضعیت استفاده
مطالعۀ وضعیت استفاده از رسانه های اجتماعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 28-56]
-
وقف در وجین
تحلیل جایگاه وقف در وجین منابع مکتوب از دیدگاه مراجع عظام تقلید، مدیران کتابخانهها و حقوق موضوعۀ ایران [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 26-44]
-
وقف کتاب
تحلیل جایگاه وقف در وجین منابع مکتوب از دیدگاه مراجع عظام تقلید، مدیران کتابخانهها و حقوق موضوعۀ ایران [دوره 21، شماره 2، 1397، صفحه 26-44]
ه
-
همتراخوانی
خطاهای منتشر شده و اصلاحیه مقاله های حوزه علم اطلاعات و کتابداری [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 3-24]
-
هیجان
تأثیر خودکارآمدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر هیجانهای آنان بعد از بازیابی اطلاعات [دوره 21، شماره 3، 1397، صفحه 154-174]
ی
-
یادگیری مشاهدهای
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا [دوره 21، شماره 1، 1397، صفحه 25-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد