Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
اخبار و اعلانات
پرسشهای متداول
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
نظریۀ شناختی _ اجتماعی بندورا
تعداد مقالات:
1
بررسی نقش یادگیری مشاهدهای بر وضعیت مطالعه دانشآموزان پسر دوره متوسطه بر اساس نظریه شناختی اجتماعی بندورا
دوره 21، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه
25-54
10.30481/lis.2018.49751
حسن بهزادی؛ حسن محمودی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
315.3 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 26 (1402)
دوره 25 (1401)
دوره 24 (1400)
دوره 23 (1399)
دوره 22 (1398)
دوره 21 (1397)
دوره 20 (1396)
دوره 19 (1395)
دوره 18 (1394)
دوره 17 (1393)
دوره 16 (1392)
دوره 15 (1391)
دوره 14 (1390)
دوره 13 (1389)
دوره 12 (1388)
دوره 11 (1387)
دوره 10 (1386)
دوره 9 (1385)
دوره 8 (1384)
دوره 7 (1383)
دوره 6 (1382)
دوره 5 (1381)
دوره 4 (1380)
دوره 3 (1379)
دوره 2 (1378)
دوره 1 (1377)