@article { author = {کشوری, مریم}, title = {}, journal = {Library and Information Sciences}, volume = {14}, number = {3}, pages = {9-32}, year = {2011}, publisher = {Central Library of Astan Quds Razavi}, issn = {1680-9637}, eissn = {2676-5977}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {بکارگیری بازاریابی اجتماعی در کتابخانه های عمومی}, abstract_fa = {مفهوم بازاریابی اجتماعی، که به تازگی به متون علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی وارد شده، ضمن به‌کارگیری فنون بازاریابی تجاری، بر تغییر رفتار فردی و گروهی به منظور ارائه راه‌حل‌هایی برای پاسخگویی به مسائل اجتماعی تأکید میکند. این مقاله با تأکید بر نقش اجتماعی کتابخانه‌های عمومی، به معرفی بازاریابی اجتماعی و باز تعریف مؤلفههای موجود در آمیخته بازاریابی (4p) در کتابخانهها برمبنای بازاریابی اجتماعی، و ضرورت به کارگیری آن در کتابخانه‌های عمومی پرداخته است. با بررسی متون، مشاهده شد بازاریابی اجتماعی برای ترویج هدفهای کتابخانههای عمومی مناسب است.}, keywords_fa = {بازاریابی,بازاریابی اجتماعی,کتابخانههای عمومی}, url = {https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47793.html}, eprint = {} }