TY - JOUR ID - 43803 TI - بازاریابی1 در کتابخانه‌ها JO - کتابداری و اطلاع‌رسانی JA - LIS LA - fa SN - 1680-9637 AU - شاپوری, سودابه AD - عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن Y1 - 2008 PY - 2008 VL - 11 IS - شماره 1 (پیاپی 41) SP - 157 EP - 184 KW - کتابخانه‌ها KW - بازاریابی در کتابخانه‌ها KW - آمیخته بازاریابی KW - ترفیع KW - تبلیغات KW - روابط عمومی KW - ترویج DO - N2 - بازاریابی عاملی ضروری برای حیات سازمانها و مؤسسه‌های تجاری وغیر تجاری از جمله کتابخانه‌هاست. به نظر می رسد چارچوب مفهومی بازاریابی درکتابخانه‌ها انسجام و روشنی کافی ندارد و کتابخانه‌ها بویژه در ایران، از عوامل  بازاریابی به شکل علمی و به میزان کافی بهره نمی‌برند. در همین راستا، این مقاله به مباحث نظری پیرامون  بازاریابی در کتابخانه‌ها می‌پردازد و در صدد است با معرفی چهار «آمیخته بازاریابی» گامی مؤثر در جهت پیشرفت فعالیتهای کتابخانه‌های کشور بردارد. UR - https://lis.aqr-libjournal.ir/article_43803.html L1 - ER -