TY - JOUR ID - 47788 TI - سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی JO - کتابداری و اطلاع‌رسانی JA - LIS LA - fa SN - 1680-9637 AU - احمدی نسب, فاطمه AU - سیامک, مرضیه AD - عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری Y1 - 2012 PY - 2012 VL - 15 IS - 4 SP - 233 EP - 255 KW - سواد اطلاعاتی KW - شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی KW - کارگاه آموزشی KW - سنجش اثربخشی KW - مرکز منطقه‎ای اطلاع‎رسانی علوم و فناوری DO - N2 - متن حاضر بر آن است تا با توجه به نتایج طرح «ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی در مرکز منطقه‎ای اطلاع‎رسانی علوم و فناوری» و استانداردهای سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی، عنوانهای سلسله جلسات پیشنهادی مجری را برای آموزش سواد اطلاعاتی به شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی برای تشکیل سلسله کارگاه‎های آموزشی ارائه دهد و سپس به سنجش اثربخشی این عنوانها بپردازد. به طور نمونه، در سلسله کارگاه‎های آموزشی برگزار شده در مرکز منطقه‎ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوی. UR - https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47788.html L1 - https://lis.aqr-libjournal.ir/article_47788_986f382cd400454106c7ccfaccaf5184.pdf ER -