نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزشگاه ابتدایی بررسی وضعیت موجود کتابخانه‌های آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
  • آموزشگاه متوسطه بررسی وضعیت موجود کتابخانه‌های آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
  • آنتروپی شانون شناسایی وضعیت توسعه‌یافتگی و رتبه‌بندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]

ا

  • اتحاد و توافق سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • ادراکها شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
  • ارتباطهای علمی نقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترس‌پذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
  • ارجاعها بررسی میزان درستی استنادهای مقاله‌های تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
  • ارزیابی پیامد رویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
  • ارزیابی دانشگاه‌های ایران رتبه‌بندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاه‌های منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
  • ارزیابی کمّی ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
  • ارزیابی کیفی ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
  • ارزیابی مجله‌ها ارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجله‌ها در پایگاه گزارش استنادی مجله‌های مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
  • استرالیا کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • استفاده از اینترنت بررسی میزان و چگونگی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشگاه کابل و عوامل مؤثر و بازدارنده [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 179-204]
  • استناد بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • استنادها بررسی میزان درستی استنادهای مقاله‌های تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
  • استنادها بر حسب مکان مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • استنادها برحسب نوع مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • استنادهای سودمند مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • اشتباه استنادی بررسی میزان درستی استنادهای مقاله‌های تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
  • اشتراک در مآخذ شباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعه‌ای در پایان‎نامه‎های حوزه کتابداری و اطلاع‎‌رسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
  • اشتراک مجله‌های انگلیسی بررسی عملکرد کارگزاران نشریه‌های ادواری لاتین از دیدگاه کارشناسان سفارشهای خارجی کتابخانه‌های دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 173-191]
  • اطلاعات علمی بررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
  • اعضای هیئت علمی بررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
  • اقتصاد اطلاعات بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • الکسا اینترنت مطالعة عملکرد وب‌سایتهای‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
  • الگوهای پیامد رویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
  • الگوی استناددهی مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • الگوی رابطه ـ موجودیت ملزومات کارکردی داده‌های مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
  • امانت خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • انتشارات بررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
  • انتظارها شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
  • ایران بررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجله‌های علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
  • ایران مدکس مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
  • ایزیک مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • اینترنت بررسی میزان و چگونگی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشگاه کابل و عوامل مؤثر و بازدارنده [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 179-204]

ب

  • بازنمون معنایی نظریه معناشناختی اطلاعات [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 101-129]
  • بازیابی اطلاعات بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
  • بافت مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • برونداد رویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
  • برون‌گرایی بررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]

پ

  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریه‌های فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
  • پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی ارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجله‌ها در پایگاه گزارش استنادی مجله‌های مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
  • پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس. آی. دی.) مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
  • پایگاه اطلاعاتی سید ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • پایگاه اطلاعاتی مگ‌ایران ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • پایگاه اطلاعاتی نمامتن ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • پایگاه پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
  • پایگاه جهاد دانشگاهی بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
  • پایگاه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
  • پایگاه­های اطلاعاتی مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌ها ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • پژوهشهای شناختی مبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
  • پیامد رویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
  • پی جی سی آر ارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجله‌ها در پایگاه گزارش استنادی مجله‌های مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]

ت

  • تأخیر در نشر مجله ناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجله‌های علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
  • تاپسیس مسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
  • تاکسونومی عددی شناسایی وضعیت توسعه‌یافتگی و رتبه‌بندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]
  • تجارت الکترونیکی کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • تجهیزات کتابخانه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
  • تحلیل استنادی شباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعه‌ای در پایان‎نامه‎های حوزه کتابداری و اطلاع‎‌رسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
  • تحلیل افقی شباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعه‌ای در پایان‎نامه‎های حوزه کتابداری و اطلاع‎‌رسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
  • تحلیل پیوندها تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
  • تحلیل تناظر مطالعة عملکرد وب‌سایتهای‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
  • تحلیل رگرسیون چندمتغیری مسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
  • ترجمه‌های فارسی متون کتابداری مطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
  • تعامل انسان با رایانه مبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
  • تکنیک کُپ‌لَند بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
  • تلفن همراه خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • توسعة عادت مطالعه بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • توسعه شناسایی وضعیت توسعه‌یافتگی و رتبه‌بندی استانهای کشور از لحاظ دسترسی به شاخصهای بخش کتابخانه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 243-270]
  • تولید اطلاعات بررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
  • تولید علم تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]

ج

  • جامعیت نسبی مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
  • جنبش دسترسی آزاد نقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترس‌پذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]

چ

  • چابکی کتابخانه مسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
  • چالشهای کتابخانه دیجیتالی چالشها و مسائل مدیریتی کتابخانه‌ها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
  • چشم‌انداز استراتژیک سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]

خ

  • خدمات خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • خدمات شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
  • خدمات الکترونیکی کاربرد نظریه‌های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه‌ها: رویکردی متن پژوهانه [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 193-218]
  • خط‌مشی شناسایی عوامل محوری در تدوین خط‌مشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
  • خط مشی منابع الکترونیکی شناسایی عوامل محوری در تدوین خط‌مشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
  • خواندن بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
  • خود- استنادی مطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریه‌های فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]

د

  • داده کاوی کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
  • دانشگاه آزاد اسلامی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
  • دانشگاه علوم پزشکی کرمان بررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
  • دانشگاه کابل بررسی میزان و چگونگی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشگاه کابل و عوامل مؤثر و بازدارنده [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 179-204]
  • دانشگاه یو تی اس کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • درستی استنادها بررسی میزان درستی استنادهای مقاله‌های تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
  • دستبرد علمی نگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
  • دسترسی آزاد بررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجله‌های علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
  • دسته‌بندی خوشه‌ای تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
  • دفتر کتابداری مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • دندانپزشکی مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]

ر

  • رؤیت‌پذیری تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
  • رابط کاربر مبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
  • راهکارهای عملی بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • رتبه‌بندی مسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
  • رتبه‌بندی دانشگاه‌ها رتبه‌بندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاه‌های منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
  • رضایت کاربران بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
  • رفتار اطلاع‌یابی مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • رفتار جستجوی اطلاعات بررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
  • روحیه سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • رویکرد تفسیری مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • رویکرد عینی مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • ریخت­شناسی بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]

ز

  • زابل بررسی وضعیت موجود کتابخانه‌های آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
  • زاهدان بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • زبان فارسی بررسی مشکلات ریخت‌شناسی زبان فارسی در سه پایگاه اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران و جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 191-214]
  • زمینه رویکرد ارزیابی پیامد: تغییر تمرکز پژوهشها از موضوع «کاربر در زندگی کتابخانه» به «کتابخانه در زندگی کاربر» [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 271-291]
  • زنان خانه‌دار بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
  • زنان شاغل بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
  • زیرساختها خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]

س

  • ساختار پایگاه‌های اطلاعاتی ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • سرقت ادبی نگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
  • سرقت علمی نگاهی به دستبرد علمی و راهکارهای پیشگیری و پیگیری آن [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 27-50]
  • سرنوشت مشترک سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • سیاست‌های اطلاعات مفاهیم و چارچوب سیاست ملی اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 141-166]

ش

  • شاخصهای وبومتریک رتبه‌بندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاه‌های منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
  • شباهتهای استنادی شباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعه‌ای در پایان‎نامه‎های حوزه کتابداری و اطلاع‎‌رسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
  • شباهتهای موضوعی شباهتهای موضوعی و شباهتهای استنادی: مطالعه‌ای در پایان‎نامه‎های حوزه کتابداری و اطلاع‎‌رسانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 167-190]
  • شبکه‌­های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
  • شیراز بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]

ض

  • ضریب تأثیرگذاری وب تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]

ع

  • علم‌سنجی بررسی میزان و عوامل مؤثر بر تولید علم در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، طی سالهای2000 تا 2007 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 225-242]
  • علم‌سنجی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]

ف

  • فشار عملکرد سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • فصلنامه کتاب مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • فصلنامه کتاب مطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریه‌های فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
  • فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی مطالعه تطبیقی میزان خود- استنادی در دو نشریة فصلنامه کتاب و فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1382 تا 1386 بر اساس پایگاه گزارشهای استنادی نشریه‌های فارسی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 91-110]
  • فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
  • فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بررسی میزان درستی استنادهای مقاله‌های تألیفی منتشر شده در فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سال 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 205-223]
  • فعال شدن کتابخانه‌ها بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • فناوری اطلاعات کاربرد نظریه‌های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه‌ها: رویکردی متن پژوهانه [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 193-218]
  • فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات و بهینه‌سازی مدیریت دانش: ابزارها و چالشها [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 59-95]
  • فهرست پیوسته خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]

ق

  • قوانین وابستگی کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • قیمت بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • قیمت کتاب بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]

ک

  • کاربرد دانش سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • کارگزاران مجله‌های انگلیسی بررسی عملکرد کارگزاران نشریه‌های ادواری لاتین از دیدگاه کارشناسان سفارشهای خارجی کتابخانه‌های دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 173-191]
  • کاوش کاربردی وب کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • کتاب به منزلة یک کالا بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • کتابخانه کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • کتابخانه آستان قدس رضوی سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • کتابخانه آموزشگاهی بررسی وضعیت موجود کتابخانه‌های آموزشگاهی شهر زابل در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 159-177]
  • کتابخانه دیجیتالی چالشها و مسائل مدیریتی کتابخانه‌ها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
  • کتابخانه‌ها کاربرد نظریه‌های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه‌ها: رویکردی متن پژوهانه [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 193-218]
  • کتابخانه‌ها خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • کتابخانه‌های آموزش عالی بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
  • کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]
  • کتابخانه­های دانشگاهی شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]
  • کتابخانه‌های عمومی اصفهان نیازسنجی نشریه‌های فارسی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
  • کتابخانه‌های مدارس بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های ایران شناسایی عوامل محوری در تدوین خط‌مشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
  • کتابخوانی بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی مطالعه الگو، نوع و سطح سودمندی استنادهای مقاله‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 131-157]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی بررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی (مجله) ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
  • کتاب‌سنجی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
  • کتابهای ترجمه شده مطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
  • کفایت مجموعه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
  • کیفیت بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • کیفیت خدمات بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
  • کیفیت کتاب بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]

گ

  • گردش مواد خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • گزارش استنادی مجله‌ها ارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجله‌ها در پایگاه گزارش استنادی مجله‌های مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]

ل

  • لایب­کوآل شبکه های عصبی مصنوعی؛ رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 205-225]

م

  • مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
  • مجله کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ارزیابی کمّی و کیفی نشریه کتابداری و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از بهار 1377 تا بهار 1387 [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 53-84]
  • مجله‌های پیوسته بررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجله‌های علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
  • مجله‌های علمی ناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجله‌های علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
  • مجموعه خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • مجموعه‌سازی شناسایی عوامل محوری در تدوین خط‌مشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
  • مجموعه‌سازی در کتابخانه‌های عمومی نیازسنجی نشریه‌های فارسی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
  • محتوا نظریه معناشناختی اطلاعات [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 101-129]
  • محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • مخازن سازمانی نقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترس‌پذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
  • مدلهای تعامل انسان با رایانه مبانی طراحی رابط کاربر مبتنی بر شناخت ویژگیها، ادراک و رفتار کاربران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 9-29]
  • مدیریت دانش فناوری اطلاعات و بهینه‌سازی مدیریت دانش: ابزارها و چالشها [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 59-95]
  • مدیریت دانش بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
  • مدیریت کتابخانه‌های دیجیتالی چالشها و مسائل مدیریتی کتابخانه‌ها در گذر از کتابخانه سنتی به سوی کتابخانه دیجیتالی با نگاهی به ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 97-112]
  • مدیریت‌ کیفیت ‌فراگیر کتابخانه مسیریابی چابکی خدمات کتابخانه در بستر مدیریت کیفیت فراگیر [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 257-294]
  • مدیریت منابع الکترونیکی شناسایی عوامل محوری در تدوین خط‌مشی مدیریت منابع الکترونیکی برای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 261-290]
  • مرجع خدمات کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 215-231]
  • مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری ارزیابی تطبیقی معیارهای ارزیابی مجله‌ها در پایگاه گزارش استنادی مجله‌های مرکز منطقه‌ای اطّلاع‌رسانی علوم و فنّاوری و پایگاه اطّلاعات علمی جهاد دانشگاهی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 31-57]
  • مطالعه بررسی وضعیت مطالعة زنان شاغل و خانه‌دار شهر شیراز [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 133-150]
  • مطالعه کتابسنجی مطالعه کتابشناختی کتابهای ترجمه شده در رشتة علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در فاصلة سالهای 1370 تا 1387 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 81-99]
  • مقررات کتابخانه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت کاربران از کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 51-66]
  • مگ ایران مقایسه جامعیت نسبی پایگاه‌های فارسی زبان مگ ایران، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (اس.آی.دی) و ایران‌مدکس در بازیابی اطلاعات حوزة دندانپزشکی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 53-72]
  • ملزومات کاربردی پیشینه های کتابشناختی ("FRBR") ملزومات کارکردی داده‌های مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
  • ملزومات کارکردی داده های مستند (فراد ""FRAD) ملزومات کارکردی داده‌های مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
  • منابع انسانی بررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]
  • مهار مستند ملزومات کارکردی داده‌های مستند (فراد): الگوی مفهومی رابطه ـ موجودیت مستندات در پیشینه‌های کتابشناختی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 233-260]
  • مواد آموزشی بررسی راهکارهایی عملی به منظور فعال شدن کتابخانه‌های مدارس شهر زاهدان و توسعه فرهنگ مطالعه [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 111-132]
  • میل به تغییر سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]

ن

  • ناروزآمدی محتوای مجله‌ها ناروزآمدی محتوا، پیامد تأخیر در انتشار مجله‌های علمی/ پژوهشی ایران [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 9-26]
  • ناشران بررسی موانع ایجاد دسترسی آزاد مجله‌های علمی ـ پژوهشی ایران از دید ناشران [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 35-52]
  • ناشران تخصصی غیر دولتی بررسی میزان انتشارات ناشران تخصصی غیر دولتی در حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی در سالهای 1387-1380 [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 295-318]
  • نرم افزارهای منبع باز نقش و جایگاه مخازن سازمانی در اشاعه و دسترس‌پذیر کردن اطلاعات در جامعة علمی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 227-249]
  • نشریه‌های ادواری نیازسنجی نشریه‌های فارسی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]
  • نشریه‌های ایرانی ارزیابی ساختار و محتوای پایگاه‌های اطلاعاتی الکترونیکی نشریه‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 113-139]
  • نظریه ریاضی ارتباطات (اطلاعات) نظریه معناشناختی اطلاعات [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 101-129]
  • نظریه معناشناختی اطلاعات نظریه معناشناختی اطلاعات [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 101-129]
  • نظریه‌های پذیرش فناوری کاربرد نظریه‌های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوریهای اطلاعاتی کتابخانه‌ها: رویکردی متن پژوهانه [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 193-218]
  • نمایة استنادی گسترش یافته علوم (SCIE) نمایة استنادی علوم اجتماعی(SSCI) و نمایة استنادی هنر و علوم انسانی(A&HCI) تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1990 تا 2007 میلادی بر اساس آمار پایگاه‌های مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
  • نوآوری بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]
  • نیازسنجی در حوزة نشریه‌های ادواری نیازسنجی نشریه‌های فارسی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از دیدگاه مراجعان و کتابداران در سال 1388 [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 67-80]

و

  • وب‌سایت کشف مسیر حرکت کاربران اطلاعات الکترونیکی با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی در داده کاوی: مطالعه موردی وب‌سایت کتابخانه دانشگاه یو تی اس، استرالیا [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 251-283]
  • وب‌سایت دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران مطالعة عملکرد وب‌سایتهای‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در محیط وب با استفاده از روش تحلیل تناظر [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 151-173]
  • وب‌سایتهای دانشگاهی تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
  • وب سایت ویژه نوجوانان الگوی بهینه برای طراحی وب‌سایتی مخصوص نوجوانان 12-14 ساله ایرانی کدام است؟ [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 219-232]
  • وب‌سنجی تحلیل پیوند وب‌سایتهای دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران با استفاده از روشهای عامل تأثیرگذار وب، دسته‌‌بندی خوشه‌ای و ترسیم نقشه دو بُعدی [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 101-142]
  • وبومتریک رتبه‌بندی شاخصهای مقیاس وبومتریک در دانشگاه‌های منتخب [دوره 13، شماره 4، 1389، صفحه 143-171]
  • وضعیت مفهوم «بافت» در حوزة رفتارهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 31-51]
  • وظیفه‌مداری بررسی نقش منابع انسانی و ویژگیهای روانشناسی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان ترویج و آموزش کشاورزی ایران [دوره 13، شماره 2، 1389، صفحه 233-256]

ه

  • همبستگی بررسی میزان ارتباط بین کیفیت و قیمت نهایی کالاهای اطلاعاتی: مطالعة موردی کتابهای حوزة علم اطلاعات، ارائه شده در فروشگاه الکترونیکی آمازون [دوره 13، شماره 3، 1389، صفحه 85-100]
  • هوش سازمانی سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 9-33]

ی

  • یزد بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانه‌ها در به‌کارگیری مدیریت دانش و نوآوری به‌منظور بهبود کیفیت خدمات، با استفاده از مدل DEA دو مرحله‌ای مطالعة موردی: کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد [دوره 13، شماره 1، 1389، صفحه 175-203]