آر.دی.اِفآر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشینخوان نمودن دادههای آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
آر.دی.اِیآر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشینخوان نمودن دادههای آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
آرشیو دیداری- شنیدارینقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
آرشیویستنقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
آزمون نظریهکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
ا
ابزارهای طراحی هستیشناسیروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
ارزیابی پایگاه نمایة نشریات فارسیارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
ارزیابی کاراییارزیابی عملکرد کتابخانهها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانههای عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
ارزیابی منابع اطلاعاتیبررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
ارزیابی وبسایتتحلیل محتوا و بررسی خدمات وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
استاندارد ISO/IEC 27002امنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
استاندارد ایزو 999-1996ارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]
اشتراک دانشزیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروههای آموزشی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
اشتراک منابعکاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
اصطلاحنامهروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
اصفاروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
اطلاعات سلامتبررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
املامروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
امنیت اطلاعاتامنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
انتشاراتمروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
انتقال یافتههای تحقیقاتیارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
انصاف درک شدهپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
اوراماناتنقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
ایرانمروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
ایرانارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
بازاریابیارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
بازگشت به مقیاس متغیر (VRS)ارزیابی عملکرد کتابخانهها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانههای عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
بازیابی اطلاعاتمروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
برنامهسازاننقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
برنامههای رادیویی و تلویزیونینقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
بسترهای اشتراک دانشزیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروههای آموزشی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
بوشهرنقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
پ
پایگاه نمایه نشریاتارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
پایگاههای اطلاعاتیتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
پایگاههای اطلاعاتیارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
پژوهشهای کتابداری و اطلاعرسانیکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
پیشینهشناسی مفاهیمغفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
پیوستهنویسیتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
ت
تحلیل SWOTارزیابی و مقایسه کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
تحلیل پوششی دادهها (DEA)ارزیابی عملکرد کتابخانهها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانههای عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
تحلیل محتواتحلیل محتوای مقالههای کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
تحلیل محتوای وبسایتهای دانشگاهیتحلیل محتوا و بررسی خدمات وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
تراکم کلمات کلیدیارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
تکنیک دیماتل فازیبررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
توصیف معنایی محتوای کتابخانه دیجیتالنگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
توصیه و تبلیغ کلامیپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
تولیدات علمیمقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
تولیدات علمیمروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
تولید علمتحلیل محتوای مقالههای کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
ج
جدانویسیتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
جستجو و بازیابی مبتنی بر هستیشناسینگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
جستجوی اطلاعاتبررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
جوانان روستایینقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
ح
حفاظت از مجموعهضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانهها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]
حفاظت دادههاامنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
خ
خانوادههای کتابشناختیشناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
خدمات وبسایت کتابخانههای دانشگاهیتحلیل محتوا و بررسی خدمات وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
خط فارسیتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
د
دانشآموختگان خارج از کشورمقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
دانشآموختگان داخلمقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزبررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
دانشگاه اصفهانارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
دانشگاه تبریزبررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
دانشگاه شهید چمرانارزیابی و مقایسه کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانتحلیل نقش رسانههای جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
دانشگاه علوم پزشکی تبریزبررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
دکومانتاسیونغفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
دیوید الیسارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
ذ
ذخیره و بازیابیتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
ر
رابط کاربرارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
رتبهبندی خوانایی در بازیابیبررسی امکان رتبهبندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
رسانههای جمعیتحلیل نقش رسانههای جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
رسمالخطتحلیل چالشهای پیوستهنویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
رضایت کاربران از پایگاه نمایه نشریاتارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
رضایت مراجعانپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
رقابتمزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 237-262]
روابط کتابشناختیشناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
روششناسی طراحی هستیشناسیروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
زبان فارسیمروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
زبانهای بازنمون هستیشناسیروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
زنانبررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
زیرساختهازیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروههای آموزشی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
س
سازمان آب و برق خوزستانبررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
سازمان اسناد و کتابخانه ملیبررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
سازمان جهاد کشاورزی خوزستانارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
سازماندهی مقولههای اطلاعاتیپیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وبسایت کتابخانههای دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
سازههای مفهومیکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
سبکشناختی تحلیلیبررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
سبکشناختی کل گرابررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
سرمایة اجتماعیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
سرمایه اجتماعی رابطهایبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
سرمایه اجتماعی ساختاریبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
سرمایه اجتماعی شناختیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
سنجش اثربخشیسنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
سواد اطلاعاتیسنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومیسنجش اثر سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومی بر شاخصهای عملکرد کتابخانهای مورد مطالعه، کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 225-241]
ش
شاخص خوانایی دامنة مدرکبررسی امکان رتبهبندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
شاخص خوانایی فلش - دیانیبررسی امکان رتبهبندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
شاخص خوانایی همگرایی مدرکبررسی امکان رتبهبندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
شاخصهای عملکرد کتابخانهسنجش اثر سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومی بر شاخصهای عملکرد کتابخانهای مورد مطالعه، کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 225-241]
شاغلان تحقیقاتی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیسنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
شکاف برتریسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
شکاف کفایتسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
شکاف کیفیتارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
شهرداری تهرانسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
شیوههای اطلاعرسانیارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
شیوههای به اشتراکگذاری دانشزیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروههای آموزشی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
ص
صدا و سیمانقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامههای رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
صفحة وب اعضای هیئت علمیتحلیل محتوا و بررسی خدمات وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
ط
طراحی وبسایتارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
طرح اضطراریضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانهها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]
علم اطلاعاتغفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
علمسنجیمروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
علم سنجیتحلیل محتوای مقالههای کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
عملکرد کتابخانهارزیابی عملکرد کتابخانهها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانههای عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
عملکرد محصول گندمارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
ف
فراهمآوری مشارکتیکاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
فرمت یونیمارکشناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
فرهنگ مطالعهشناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
فرهنگ مطالعه در ایرانشناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
فنّاوری اطلاعات و ارتباطاتنقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
فهرستنویسیبررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
فیلدهای رابطهایشناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
ق
قضاوت ربطبررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.)بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
ک
کارگاه آموزشیسنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
کانالهای ارتباطینقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
کتابخانة عمومیسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
کتابخانههای عمومیمشهدارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
کتابخانه آستان قدس رضویبررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
کتابخانه دیجیتالنگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
کتابخانه دیجیتال معنایینگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهدبررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدبررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
کتابخانه مرکزی دانشگاهیارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
کتابخانههای دانشکدهایارزیابی و مقایسه کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
کتابخانههای دیجیتالی ایرانامنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
کتابخانههای شهرستان شیرازبررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
کتابخانههای مرکزیارزیابی و مقایسه کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
کتابداری و اطلاعرسانیتحلیل محتوای مقالههای کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
کتابداری و اطلاعرسانیارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
کتابداری و علم اطلاعاتمقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
کتابهای کتابداری و اطلاعرسانیارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]
کیفیت آموزشارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
کیفیت خدماتبررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
کیفیت خدمتبررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
کیفیت درک شدهپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
کیفیت سنجش کتابخانهسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
ل
لایبکوالبررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
لایة ارزشها و باورهاشناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
م
متغیرهای پنهانکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
مجلههای الکترونیکیارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
مجلههای علمی- پژوهشی الکترونیکیمعماری اطلاعات در مجلههای الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
مجلههای فارسی دسترسی آزادمعماری اطلاعات در مجلههای الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
محیط و فضای کتابخانهپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
مدلسازیکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
مدل تحلیل شکافبررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
مدل لایبکوالسنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
مدیریت استراتژیکارزیابی و مقایسه کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
مدیریت دانشبررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
مدیریت دانشزیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروههای آموزشی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوریسنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
مزیّت رقابتیمزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 237-262]
مطالعات تاریخیغفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
مطالعهشناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
معادله ساختاریکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
معماری اطلاعاتمعماری اطلاعات در مجلههای الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
معماری سازماندهی اطلاعاتمعماری اطلاعات در مجلههای الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
معماری مدرکمعماری اطلاعات در مجلههای الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
مهارتهای ارتباطیتحلیل نقش رسانههای جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
نشر نوآورینقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
نظریة بازیهاکاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
نظریة بازی همکاری و عدم همکاریکاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
نظریة تحلیل سبکشناختی رایدینگبررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
نظریهسازیکاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
نظم منطقیپیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وبسایت کتابخانههای دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
نگارشمروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
نگرش سیستمیشناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
نمایه پایان کتابارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاعرسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]
و
وببررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
وبسایت کتابخانههای دانشگاهیپیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وبسایت کتابخانههای دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
وب معناییآر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشینخوان نمودن دادههای آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
وفاداریپیششرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
ه
هستیشناسینگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
هستیشناسیروش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد