نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آر.دی.اِف آر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشین‎خوان نمودن داده‎های آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
  • آر.دی.اِی آر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشین‎خوان نمودن داده‎های آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
  • آرشیو دیداری- شنیداری نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
  • آرشیویست نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
  • آزمون نظریه کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]

ا

  • ابزارهای طراحی هستی‌شناسی روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
  • ارزیابی پایگاه نمایة نشریات فارسی ارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
  • ارزیابی کارایی ارزیابی عملکرد کتابخانه‌ها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
  • ارزیابی منابع اطلاعاتی بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
  • ارزیابی نظامها رویکردهای ارزیابی نظامهای بازیابی اطلاعات: پس‎زمینه و چشم‎انداز پیش‎رو [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 243-258]
  • ارزیابی وب‎سایت تحلیل محتوا و بررسی خدمات وب‌سایتهای کتابخانه‎های دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
  • استاندارد ISO/IEC 27002 امنیت اطلاعات در کتابخانه‎های دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
  • استاندارد ایزو 999-1996 ارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاع‎رسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]
  • اشتراک دانش زیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروه‎های آموزشی کتابداری و اطلاع‎رسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
  • اشتراک منابع کاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
  • اصطلاحنامه روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
  • اصفا روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
  • اطلاعات سلامت بررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • اقتصاد کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی مزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 237-262]
  • الگوی رفتار اطلاع‏جویی ارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
  • الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر) بررسی امکان پیاده‌سازی الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر) در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 31-57]
  • امکان‌سنجی بررسی امکان پیاده‌سازی الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر) در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 31-57]
  • املا مروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
  • امنیت اطلاعات امنیت اطلاعات در کتابخانه‎های دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
  • انتشارات مروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
  • انتقال یافته‌های تحقیقاتی ارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
  • انصاف درک شده پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
  • اورامانات نقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • ایران مروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
  • ایران ارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]

ب

  • بارشناختی تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • بارشناختی خارجی تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • بارشناختی ذاتی تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • بارشناختی مرتبط تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • بازاریابی ارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
  • بازگشت به مقیاس متغیر (VRS) ارزیابی عملکرد کتابخانه‌ها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
  • بازیابی اطلاعات مروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
  • بازیابی اطلاعات رویکردهای ارزیابی نظامهای بازیابی اطلاعات: پس‎زمینه و چشم‎انداز پیش‎رو [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 243-258]
  • برنامه‎سازان نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
  • برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
  • بسترهای اشتراک دانش زیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروه‎های آموزشی کتابداری و اطلاع‎رسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
  • بسط جستجو تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]
  • بوشهر نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]

پ

  • پایگاه نمایه نشریات ارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
  • پایگاه‌های اطلاعاتی تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
  • پایگاه‎های اطلاعاتی ارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
  • پژوهشهای کتابداری و اطلاع‏رسانی کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • پیاده‌سازی بررسی امکان پیاده‌سازی الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر) در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 31-57]
  • پیشگیری از صدمات به ساختمان و مجموعه ضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانه‎ها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]
  • پیشینه‎شناسی مفاهیم غفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
  • پیوسته‌نویسی تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]

ت

  • تحلیل SWOT ارزیابی و مقایسه کتابخانه‎های مرکزی و دانشکده‎ای دانشگاه‎ شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
  • تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) ارزیابی عملکرد کتابخانه‌ها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقاله‌های کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
  • تحلیل محتوای وب‎سایتهای دانشگاهی تحلیل محتوا و بررسی خدمات وب‌سایتهای کتابخانه‎های دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
  • تراکم کلمات کلیدی ارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
  • تعهد تکلیفی بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کتابخانه‎های دانشگاهی بندرعباس) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 109-127]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کتابخانه‎های دانشگاهی بندرعباس) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 109-127]
  • تعهد عاطفی بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کتابخانه‎های دانشگاهی بندرعباس) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 109-127]
  • تعهد مستمر بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کتابخانه‎های دانشگاهی بندرعباس) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 109-127]
  • تکنیک دیماتل فازی بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
  • توصیف معنایی محتوای کتابخانه دیجیتال نگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
  • توصیه و تبلیغ کلامی پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
  • تولیدات علمی مقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
  • تولیدات علمی مروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
  • تولید علم تحلیل محتوای مقاله‌های کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]

ج

  • جدانویسی تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
  • جستجو و بازیابی مبتنی بر هستی‎شناسی نگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
  • جستجوی اطلاعات بررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • جوانان روستایی نقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]

ح

  • حفاظت از مجموعه ضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانه‎ها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]
  • حفاظت داده‎ها امنیت اطلاعات در کتابخانه‎های دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]

خ

  • خانواده‎های کتابشناختی شناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
  • خدمات وب‎سایت کتابخانه‎های دانشگاهی تحلیل محتوا و بررسی خدمات وب‌سایتهای کتابخانه‎های دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]
  • خطرهای اقلیمی حفاظت از ساختمان ضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانه‎ها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]
  • خط فارسی تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]

د

  • دانش‎آموختگان خارج از کشور مقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
  • دانش‎آموختگان داخل مقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • دانشگاه اصفهان ارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
  • دانشگاه تبریز بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • دانشگاه شهید چمران ارزیابی و مقایسه کتابخانه‎های مرکزی و دانشکده‎ای دانشگاه‎ شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحلیل نقش رسانه‎های جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • دکومانتاسیون غفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
  • دیوید الیس ارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]

ذ

  • ذخیره و بازیابی تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]

ر

  • رابط کاربر ارزیابی قابلیت فهم پذیری محیط رابط پایگاه های اطلاعاتی و میزان هدفمند بودن رفتار اطلاع جویی کاربران بر پایه الگوی الیس [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 39-57]
  • رتبه‌بندی خوانایی در بازیابی بررسی امکان رتبه‌بندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
  • رسانه‎های جمعی تحلیل نقش رسانه‎های جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
  • رسم‌الخط تحلیل چالشهای پیوسته‎نویسی و جدانویسی واژگان فارسی در ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 9-30]
  • رضایت کاربران از پایگاه نمایه نشریات ارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
  • رضایت مراجعان پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
  • رقابت مزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 237-262]
  • روابط کتابشناختی شناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
  • روش‌شناسی طراحی هستی‌شناسی روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
  • رویکردهای ارزیابی رویکردهای ارزیابی نظامهای بازیابی اطلاعات: پس‎زمینه و چشم‎انداز پیش‎رو [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 243-258]

ز

  • زبان فارسی مروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
  • زبانهای بازنمون هستی‌شناسی روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]
  • زنان بررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • زیرساختها زیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروه‎های آموزشی کتابداری و اطلاع‎رسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]

س

  • سازمان آب و برق خوزستان بررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی بررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
  • سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
  • سازماندهی مقوله‎های اطلاعاتی پیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وب‎سایت کتابخانه‎های دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
  • سازه‏های مفهومی کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • سبک‎شناختی تحلیلی بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
  • سبک‎شناختی کل گرا بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
  • سرمایة اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • سرمایه اجتماعی رابطه‎ای بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • سرمایه اجتماعی ساختاری بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • سرمایه اجتماعی شناختی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • سنجش اثربخشی سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
  • سواد اطلاعاتی سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
  • سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانه‎های عمومی سنجش اثر سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانه‎های عمومی بر شاخصهای عملکرد کتابخانه‎ای مورد مطالعه، کتابخانه‎های عمومی شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 225-241]

ش

  • شاخص خوانایی دامنة مدرک بررسی امکان رتبه‌بندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
  • شاخص خوانایی فلش - دیانی بررسی امکان رتبه‌بندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
  • شاخص خوانایی همگرایی مدرک بررسی امکان رتبه‌بندی مجدد نتایج جستجو برمبنای درجه دشواری متن به صورت خودکار: مورد کاوی متون تخصصی حوزه علوم رایانه و فناوری اطلاعات [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 58-79]
  • شاخصهای عملکرد کتابخانه سنجش اثر سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانه‎های عمومی بر شاخصهای عملکرد کتابخانه‎ای مورد مطالعه، کتابخانه‎های عمومی شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 225-241]
  • شاغلان تحقیقاتی کتابخانه‎ها و مراکز اطلاع‎رسانی سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
  • شکاف برتری سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
  • شکاف کفایت سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
  • شکاف کیفیت ارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
  • شهرداری تهران سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
  • شیوه‌های اطلاع‌رسانی ارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]
  • شیوه‎های به اشتراک‎گذاری دانش زیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروه‎های آموزشی کتابداری و اطلاع‎رسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]

ص

  • صدا و سیما نقش و جایگاه آرشیو دیداری - شنیداری صدا و سیمای مرکز بوشهر در پشتیبانی از فرایند تولید برنامه‎های رادیویی - تلویزیونی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 167-187]
  • صفحة وب اعضای هیئت علمی تحلیل محتوا و بررسی خدمات وب‌سایتهای کتابخانه‎های دانشگاهی ایران به اعضای هیئت علمی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 243-270]

ط

  • طراحی وب‌سایت ارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
  • طرح اضطراری ضرورت وجود طرح اضطراری در کتابخانه‎ها و آرشیوها [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 189-201]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کتابخانه‎های دانشگاهی بندرعباس) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 109-127]
  • علم اطلاعات غفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
  • علم‌سنجی مروری بر متون علم سنجی در ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 185-215]
  • علم سنجی تحلیل محتوای مقاله‌های کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
  • عملکرد کتابخانه ارزیابی عملکرد کتابخانه‌ها بر اساس کارایی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) (مورد مطالعه: کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد) [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 271-296]
  • عملکرد محصول گندم ارزیابی تاثیر شیوه های انتقال یافته های تحقیقاتی بر عملکرد محصول در بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 143-164]

ف

  • فراهم‌آوری مشارکتی کاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
  • فرمت یونی‎مارک شناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]
  • فرهنگ مطالعه شناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
  • فرهنگ مطالعه در ایران شناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
  • فنّاوری اطلاعات و ارتباطات نقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • فهرست‎نویسی بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
  • فیلدهای رابطه‎ای شناسایی روابط کتابشناختی موجود در میان خانواده های کتابشناختی شاهنامه و نهج البلاغه و فیلدهای مورد نیاز برای نمایش آنها [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 279-297]

ق

  • قضاوت ربط بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
  • قواعد توصیف و دسترسی به منبع (آر.دی.ای.) بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]

ک

  • کارگاه آموزشی سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
  • کانالهای ارتباطی نقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • کتابخانة عمومی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
  • کتابخانه‎های عمومی‎مشهد ارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
  • کتابخانه آستان قدس رضوی بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
  • کتابخانه دیجیتال نگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
  • کتابخانه دیجیتال معنایی نگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بررسی دیدگاه فهرست نویسان سه کتابخانه بزرگ مشهد درباره به کارگیری قواعد توصیف و دسترسی به منابع(آر.دی.ای) [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 141-167]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاهی ارزیابی تراکم کلمات کلیدی در وب سایت های برتر کتابخانه مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 263-284]
  • کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی کاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
  • کتابخانه‎های دانشکده‎ای ارزیابی و مقایسه کتابخانه‎های مرکزی و دانشکده‎ای دانشگاه‎ شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
  • کتابخانه‎های دانشگاهی بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • کتابخانه‎های دانشگاهی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • کتابخانه‎های دیجیتال بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • کتابخانه‎های دیجیتالی ایران امنیت اطلاعات در کتابخانه‎های دیجیتالی ایران [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 61-90]
  • کتابخانه‌های شهرستان شیراز بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
  • کتابخانه‎های مرکزی ارزیابی و مقایسه کتابخانه‎های مرکزی و دانشکده‎ای دانشگاه‎ شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
  • کتابداران دیجیتال بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی تحلیل محتوای مقاله‌های کتابداری ایران در Web of Science : در کجای تولید علم کتابداری جهان قرار داریم؟ [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 145-169]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی ارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
  • کتابداری و علم اطلاعات مقایسه تولیدات علمی دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاههای داخل و خارج از کشور در حوزه کتابداری و علم اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 191-207]
  • کتابهای کتابداری و اطلاع‎رسانی ارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاع‎رسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]
  • کیفیت آموزش ارزیابی کیفیت آموزش کتابداری و اطلاع رسانی: مطالعه دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 9-31]
  • کیفیت خدمات بررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
  • کیفیت خدمت بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
  • کیفیت درک شده پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
  • کیفیت سنجش کتابخانه سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]

ل

  • لایب‌کوال بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای کیفیت خدمات در کتابخانه ها با رویکرد ترکیبی لایب کوال-دیماتل فازی/ [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
  • لایة ارزشها و باورها شناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]

م

  • متغیرهای پنهان کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • مجله‎های الکترونیکی ارزیابی کم و کیف استفاده و رضایت کاربران از پایگاه اطلاعاتی نمایه نشریات در کتابخانه های عمومی شهر مشهد [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 209-231]
  • مجله‎های علمی- پژوهشی الکترونیکی معماری اطلاعات در مجله‎های الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام ‎متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
  • مجله‎های فارسی دسترسی آزاد معماری اطلاعات در مجله‎های الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام ‎متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
  • محیط و فضای کتابخانه پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]
  • مدل‏سازی کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • مدل تحلیل شکاف بررسی فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات مراجعان از خدمات دریافت شده در کتابخانه ملی با استفاده از مدل تحلیل شکاف [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 217-236]
  • مدل لایب‌کوال سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی وابسته به شهرداری تهران [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 285-308]
  • مدیریت استراتژیک ارزیابی و مقایسه کتابخانه‎های مرکزی و دانشکده‎ای دانشگاه‎ شهید چمران بر اساس تحلیل SWOT [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 80-108]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان اجرای مدیریت دانش در کتابخانه‎های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 91-117]
  • مدیریت دانش زیرساختهای اشتراک دانش در آموزش عالی: بررسی گروه‎های آموزشی کتابداری و اطلاع‎رسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 203-224]
  • مرکز منطقه‎ای اطلاع‎رسانی علوم و فناوری سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 233-255]
  • مزیّت رقابتی مزیت رقابتی و نقش آن در اقتصاد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 237-262]
  • مطالعات تاریخی غفلت تاریخی از مطالعات تاریخی در علم اطلاعات: پیامدها و مرور کوشش های تازه [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 9-37]
  • مطالعه شناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
  • معادله ساختاری کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • معماری اطلاعات معماری اطلاعات در مجله‎های الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام ‎متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
  • معماری سازماندهی اطلاعات معماری اطلاعات در مجله‎های الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام ‎متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
  • معماری مدرک معماری اطلاعات در مجله‎های الکترونیکی علمی- پژوهشی تمام ‎متن حوزة علوم انسانی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 35-60]
  • مهارتهای ارتباطی تحلیل نقش رسانه‎های جمعی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 129-143]
  • مهارتهای کتابداران دیجیتال بررسی مهارتها و قابلیتهای کتابداران دیجیتال: موردپژوهی کتابداران کتابخانه‎های دانشگاهی تبریز [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 191-216]
  • موتور کاوش گوگل تحلیل بسط جستجوی کاربران در موتور کاوش گوگل برپایه نظریة بارشناختی [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 9-33]

ن

  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران بررسی امکان پیاده‌سازی الگوی مفهومی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر) در نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 31-57]
  • نشر نوآوری نقش عوامل مؤثر بر پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین جوانان روستایی بر اساس نظریه نشر نوآوری راجرز (مطالعه موردی: روستاهای اورامانات استان کرمانشاه) [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • نظریة بازیها کاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
  • نظریة بازی همکاری و عدم همکاری کاربرد نظریه بازی ها در فراهم آوری و اشتراک منابع کتابخانه ای [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 63-87]
  • نظریة تحلیل سبک‎شناختی رایدینگ بررسی فرایند قضاوت ربط در گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کل گرا-تحلیلی رایدینگ [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 93-117]
  • نظریه‏سازی کاربرد مدل سازی معادله ساختاری در پژوهشهای کتابداری و اطلاع رسانی: ساخت و آزمون نظریه ها [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 33-62]
  • نظم منطقی پیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وب‎سایت کتابخانه‎های دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
  • نگارش مروری بر دشواریهای زبان فارسی در محیط دیجیتال و تاثیرات آنها بر اثر بخشی پردازش خودکار متن و بازیابی اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 59-92]
  • نگرش سیستمی شناسایی و تبیین عوامل عمده بر لایه ارزش ها و باورهای فرهنگ مطالعه در ایران [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 169-190]
  • نمایه پایان کتاب ارزیابی نمایه پایان کتابهای فارسی حوزة علوم کتابداری و اطلاع‎رسانی در فاصلة سالهای 1389-1385، از نظر رعایت معیارهای استاندارد ایزو 999-1996 [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 139-165]

و

  • وب بررسی عوامل موثر بر جستجوی اطلاعات سلامت در وب توسط زنان شاغل در سازمان آب و برق و خوزستان [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • وب‎سایت کتابخانه‎های دانشگاهی پیوند سازماندهی اطلاعات با منطق کاربران پژوهشی پیرامون میزان تطابق سازماندهی اطلاعات وب‎سایت کتابخانه‎های دانشگاهی ایران با منطق کاربران به منظور ارائه الگوی مناسب [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 217-242]
  • وب معنایی آر.دی.اِی. و وب معنایی: ماشین‎خوان نمودن داده‎های آر.دی.اِی. به واسطه آر.دی.اِف [دوره 15، شماره 2، 1391، صفحه 259-284]
  • وفاداری پیش‌شرطهای توصیه و تبلیغ کلامی درکتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 15، شماره 3، 1391، صفحه 171-190]

ه

  • هستی‎شناسی نگاهی نو به طراحی کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در طراحی کتابخانه های دیجیتال معنایی [دوره 15، شماره 4، 1391، صفحه 119-139]
  • هستی‌شناسی روش شناسی طراحی،ساخت و پیاده سازی هستی شناسی: رویکردها، زبان ها و ابزارها(مطالعه موردی طراحی هستی شناسی ASFAONT در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی) [دوره 15، شماره 1، 1391، صفحه 113-142]