آ
-
آرایه های ادبی
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
-
آرشیو رقمی
بررسی سیاستهای رقمیسازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمیسازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]
ا
-
ارتباط میان دانشگاه و صنعت
مطالعۀ همکاری دانشگاه و صنعت در ایران بر اساس شاخص همانتشاری و ردهبندی این صنایع بر مبنای «ردهبندی بینالمللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیتهای اقتصادی» [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 75-94]
-
استفاده از دانش
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
-
اسناد فرادستی آموزش عالی
آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
-
اضطراب
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
-
اضطراب اطلاعیابی
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
اطلاعات الکترونیکی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
-
اطلاعات شخصی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
-
اطلاعسنجی
تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاعسنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
-
اعتماد
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
-
افسردگی
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
ب
-
بازیابی اطلاعات
بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
-
بازیابی اطلاعات
بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]
-
بانک ها
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
-
بهرهوری پژوهشی
رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
پ
-
پایگاه تامسون رویترز
بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
-
پروانه های ثبت اختراع
چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
ت
-
تاریخ نگاری
از کتابداری تا علم اطلاعات و دانششناسی: تاریخنگاری، زمینههای شکلگیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
-
تبلیغات توصیهای
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
-
تجربه
بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
-
تحلیل محتوا
آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
-
تذهیبهای قرآنی
جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیبهای قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
-
تصحیح
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
-
تغییر نام
از کتابداری تا علم اطلاعات و دانششناسی: تاریخنگاری، زمینههای شکلگیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
-
تفسیر
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
ج
-
جامعیت
بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
-
جامی
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
-
جستجوی مروری
بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
-
جوایز علمی
تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاعسنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
چ
-
چرخۀ حیات فناوری
چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
ح
-
حاشیه نویسی
تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
-
حاشیهها
تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
-
حوزه علوم قرآن و حدیث ایران
رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
خ
-
خدمات اطلاعرسانی
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
خدمات کتابخانهای
بررسی نقش شبکه اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاههای وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]
د
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
-
دانشگاه رازی
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
دورۀ تیموری
بررسی و شناسایی آداب نشانهگذاری در نسخههای خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
-
دولت الکترونیک
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
-
دیدگاه مشترک
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
ر
-
راهکارهای کارآفرینی
بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
-
رتبه بندی دانشگاه ها
آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
-
رده بندی بینالمللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیتهای اقتصادی
مطالعۀ همکاری دانشگاه و صنعت در ایران بر اساس شاخص همانتشاری و ردهبندی این صنایع بر مبنای «ردهبندی بینالمللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیتهای اقتصادی» [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 75-94]
-
رفتار اشتراک دانش
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
س
-
ساختارشناسی تذهیب
جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیبهای قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
-
سرمایۀ اجتماعی
تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
-
سطح کامل بودن مدل ذهنی
بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
-
سلامت جسمانی
بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانههای عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
-
سلامت روانی
بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانههای عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
-
سلامت سازمانی
تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
-
سواد اطلاعاتی
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
سیاستهای رقمیسازی اسناد
بررسی سیاستهای رقمیسازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمیسازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]
ش
-
شاخص تعیین نوآوری
چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
-
شبکه اجتماعی تلگرام
بررسی نقش شبکه اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاههای وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]
ع
-
عدالت سازمانی
تحلیل اثرات عدالت سازمانی بر سلامت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی در کتابخانههای عمومی استان یزد [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 131-159]
-
عصر تیموری
جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیبهای قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
-
علائم سجاوندی
بررسی و شناسایی آداب نشانهگذاری در نسخههای خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
از کتابداری تا علم اطلاعات و دانششناسی: تاریخنگاری، زمینههای شکلگیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
-
عملکرد پژوهشی
تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاعسنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
ف
-
فناوریسنجی
چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
ق
-
قوّت رابطه
بررسی تأثیر عوامل شناختی _ اجتماعی بر رفتار اشتراک دانش در جامعۀ دانشگاهی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 76-107]
ک
-
کارآفرینی
بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
-
کارآیی پژوهشی
رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
-
کتابخانه آستان قدس رضوی
تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
-
کتابخانه عمومی
بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانههای عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
-
کتابخانه های دانشگاهی ایران
بررسی نقش شبکه اجتماعی موبایلی تلگرام در توسعه خدمات کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: مدیران و کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاههای وزارت علوم) [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 21-51]
-
کتابخانههای عمومی
پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
-
کتابخانه و مرکز اسناد آستانقدسرضوی
بررسی و شناسایی آداب نشانهگذاری در نسخههای خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
-
کتابداران
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
کتابداران استان آذربایجان غربی
بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانههای عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
-
کتابداری و اطلاعرسانی
از کتابداری تا علم اطلاعات و دانششناسی: تاریخنگاری، زمینههای شکلگیری و سیر تحول عنوان رشته در ایران [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 3-41]
-
کودکان
بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]
-
کیفیت زندگی
بررسی کیفیت زندگی کتابداران کتابخانههای عمومی از نظر سلامت جسمی و روانی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 108-130]
گ
-
گسترش مشخصه های کیفی
آسیب شناسی نظام های رتبه بندی دانشگاه ها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 52-87]
ل
-
لوامع
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
م
-
مجموعه مقام معظم رهبری
تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
-
مدال پرایس
تأثیر دریافت جوایز علمی بر عملکرد پژوهشی برندگان: مطالعه مدال پرایس در حوزۀ اطلاعسنجی [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 42-75]
-
مدل ذهنی
بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
-
مدل مخفی مارکوف
چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 95-121]
-
مدیریت اطلاعات
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
-
مدیریت اطلاعات شخصی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجموعه منابع الکترونیکی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 56-79]
-
مراکز آرشیوی ایران
بررسی سیاستهای رقمیسازی اسناد آرشیوی: ارائۀ سیاهۀ پیشنهادی برای رقمیسازی اسناد در مراکز آرشیوی ایران [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 1-29]
-
مرکزیت
رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
-
مهارت سواد اطلاعاتی
نقش کتابداران، خدمات اطلاعرسانی و میزان سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در کاهش اضطراب اطلاعیابی آنان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 30-55]
-
موتورهای جستجو
بررسی موتورهای جستجوی کودکان از نظر امکانات جستجو، واسط کاربری و نمایش اطلاعات [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 106-127]
-
موزه آستان قدس رضوی
جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیبهای قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 23-49]
ن
-
نسخههای خطی
تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 3-22]
-
نشانهگذاری در نسخههای خطّی
بررسی و شناسایی آداب نشانهگذاری در نسخههای خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
-
نشانههای نگارشی
بررسی و شناسایی آداب نشانهگذاری در نسخههای خطّی منتخب تا عصر تیموری [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 3-20]
-
نظریۀ زمینهای
پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
-
نظم دهی هیجانی
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
-
نفوذ اجتماعی
رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 50-74]
و
-
وابستگی سازمانی
بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
-
واگرایی در نگارش
بررسی عوامل واگرایی در نگارش وابستگی سازمانها و مراکز پژوهشی و تاثیر آن بر جامعیت نتایج بازیابی شده در پایگاه تامسون رویترز [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 88-112]
-
وبسایت فروش کالا
بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 80-105]
-
وبسایتها
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
-
وفادارسازی
پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی [دوره 20، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
-
وفاداری
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان [دوره 20، شماره 4، 1396، صفحه 128-149]
-
ویژگیهای سبکی
تصحیح انتقادی رساله لوامع جامی و ویژگی های سبکی آن [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 113-137]
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی و راهکارهای توسعۀ آنها از نظر دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز [دوره 20، شماره 2، 1396، صفحه 160-185]
ی
-
یادگیری مشارکتی
بررسی رابطه توسعه تجربه یادگیری از طریق مشارکت کلاسی با مقوله نظم دهی هیجانی، اضطراب و افسردگی در بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی [دوره 20، شماره 1، 1396، صفحه 138-165]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد