جلالی، رستم (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی. مجله تحقیقات کیفی در علوم سلامت، 1(4)، 310-320.
حدادیان، علیرضا؛ کفاشان، مجتبی؛ آسماندره، یاسر؛ رضاییزاده، فاطمه؛ احسانی، حسنیه (1391). پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها: طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 2(2)، 137-158.
فخارطبسی، ملیحه (1396). عوامل مؤثر بر میزان اشتیاق به بازگشت کودکان و نوجوانان به کتابخانه از دید مراجعان کودک و نوجوان کتابخانههای عمومی شهر مشهد. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 7(2)، صص 61-76.
کوربین، جولیت؛ استراوس، آنسلم (1385). اصول روش تحقیق کیفی: نظریه مبنایی، رویهها و شیوهها. ترجمه بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
لاهوتی، زهرا؛ قنبریان، عبدالحمید؛ مرادی، ابراهیم (1394). بررسی نقش طبیعت و معماری در رضایتمندی مراجعان کتابخانه (نمونه موردی: شهر ایلام). فرهنگ ایلام، 16 (46و47)، 91-114.
محبوب، سیامک (۱۳۹۰). نگاهی به سرانه مطالعه در کشورهای پیشرفته. کتاب ماه کلیات، اطلاعات، ارتباطات و دانششناسی، سال سیزدهم، شماره ۱۷۱، اسفند. ص ۱۱۲–۱۱۴.
Refrences
Borteye, E. M., Atiso, K., & Asare-Kyire, A. D. (2018). Identifying Non-Use of Library Services by Faculty in a Ghanaian University. Library Philosophy and Practice (e-journal).
Brady, M. K., Robertson, C. J., & Cronin, J. J. (2001). Managing behavioral intentions in diverse cultural environments: an investigation of service quality, service value and satisfaction for American and Ecuadorian fast-food customers. Journal of International Management, 7(2), 129-149.
Corbin, J., & Strauss, A. (2006). Principles of Qualitative Research Methodology: Basic Theory, Procedures and Practices. Translated by Mohammadi, B. Tehran: Institute of Humanities and Cultural Studies.
Corbin, J., & Strauss, A. (2008). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory (3rd ed.). Thousand Oaks, CA, US: Sage Publications, Inc.
Cronin, J. J., Brady, M. K., & Hult, G. T. M. (2000). Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environments. Journal of Retailing, 76(2), 193-218.
Ebadollahi, N. (2004). Services and libraries of public libraries. Informational Research and Public Libraries, 13(3 & 4), 15-21. (in Persian)
Fakhqrtabasi, M. (2016). Factors Affecting the Excitement to Return Children and Adolescents to the Library from the Viewpoint of Children and Adolescents in Public Libraries of Mashhad. Library and Information Research Journal, 7(2), pp. 61-76. (in Persian)
Fernández-Ardèvol, Mireia; Ferran-Ferrer, Núria; Nieto-Arroyo, Javier; Fenoll, Carme (2018). The public library as seen by the non-users. El profesional de la información, 27(3), 659-670.
Fletcher, D. E. (2016, Nov/Dec). Reaching the Elusive Library Non-Users. Marketing Library Services, 30(6). Retrieved May 1, 2019 from: http://www.infotoday.com/
Glaser, B. (1998). Doing Grounded Theory: Issues and Discussions. Mill Valley, CA: Sociology Press.
Glaser, B., & Strauss, A. (1967). The Discovery of Grounded Theory: Strategies For Qualitative Research. NewYork: Adline.
Haddadian, A., Kafashan, M., Rezaiezadeh, S. Y., & Ehsani, H. (2012). Preconditions and consequences of loyalty of library users: designing the loyalty pattern of the clients of the central library of Astan Quds Razavi. Research Library and Information Science, 2(2), 137-158.https://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/1790. (in Persian)
Jalali, R. (2012). Sampling in qualitative research. Journal of Qualitative Research in Health Sciences, 1(4), 310-20. (in Persian)
Lahouti, Z., Ghanbarian, A., & Moradi, I. (2014). Investigating the Role of Nature and Architecture on Satisfaction of Library Users (Case Study: Ilam City). Farhang-e-Ilam, 16 (46 and 47), 91-114. (in Persian)
Mahboob, S. (2012). Public libraries and per Capita Reading: Research on information science and Public libraries, Payam-e- Ketabkhaneh (Library Message) Spring 2012, 18(1), 117 -133. (in Persian)
Mansourian, Y. (2006). Adoption of Grounded Theory in LIS research. New Library World, 107(9/10), 386-402. (in Persian)
Polit, D., & Beck, C. (2006). Essential of Nursing Research. 6ed ed. Lippincott Williams Wilkins Co.
Rowley, J. (2006). From user to customer? OCLC systems & services, 16(4), 157-167.
Saunders, B. (2017). Saturation in qualitative research: exploring its conceptualization and operationalization. Quality & Quantity, 52(4).
Shaheen, M., Mumtaz, A. A., & Eisenschitz, T. S. (2001). User perceptions of library effectiveness in Malaysian agricultural libraries. Library Review, 50(4), 176-186.
Strauss, A., & Corbin, J. M. (1990). Basics of qualitative research: grounded theory procedures and techniques. London, UK: Sage Publications.