آقاجانی، حسنعلی؛ حسینی، ابوالحسن و سروری، زهرا (1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تجاریسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان با تکنیک FAHP. تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، 12(3)، 85-100.
تقوی بافقی، هدی و فرشته رستمی (1397). استراتژیهای مدیریت دانش، دومین همایش بینالمللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی، همدان، دبیرخانه دائمی کنفرانس.
پاداش، حمید (1396). مکانیسمهای توسعه کارآفرینی نوپا در ایران در چارچوب گفتمان اقتصاد مقاومتی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، 17(1)، 27-1.
چارهخواه، چیا؛ فرطوسی، محمدرضا، مالیری، محسن (1393). سرمایهگذاری در کسبوکارهای نوپا (استارتآپها)؛ با نگاهی به وضعیت کشور و منطقه. تهران: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال.
دهقانی، مسعود؛ یعقوبی، نورمحمد؛ موغلی، علیرضا و وظیفه، زهرا (1394). ارائه الگوی سه لایهای امکانسنجی و استقرار اثربخش مدیریت دانش با استفاده از روش فراترکیب (رویکرد یکپارچه). فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سازمانهای دولتی، 4(2)، 93 -107.
دیلمقانی، میترا و نامور، محسن (1396). «بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمانهای دانشبنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران)». تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 51(4)، 111-135.
یزدخواستی، علی؛ گلابی، امیرمحمد و رحیمی درآباد، مهناز (1395). طراحی مدل فعالیت مراکز شتابدهنده کسبوکارهای نوپا در ایران (مطالعه موردی: نمونههای موفق). پایاننامه، دانشگاه کاشان.
زارع، هانیه؛ ابراهیمی، سعیده و جوکار، عبدالرسول (1397). فرایند، فرهنگ، افراد: سه مؤلفه مؤثر بر کارآفرینی سازمانی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شیراز. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 25(25)، 163-178.
صابری، محمدکریم (1396). کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی: یک تحلیل عاملی اکتشافی. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 28(3)، 29-45.
محمدی استانی، مرتضی؛ شعبانی، احمد و رجاییپور، سعید (1391). وضعیت استقرار مدیریت دانش بین کتابداران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 12(3)، 167-175.
References
Alici, E. N., & Cengizoglu, E. (2018). The Effect of Knowledge Management in Start-ups: Exploring the Transition Process of a Start-up from Temporary to a Permanent Organization.
Centobelli, P., Cerchione, R., & Esposito, E. (2017). Knowledge Management in Startups: Systematic Literature Review and Future Research Agenda. Sustainability, 9(3), 361. Doi: 10.3390/su9030361
Charakhah, Ch., Fartousi, M. R., & Maliri, M. (2014). Investing in start-ups (startups) by looking at the state of the country and the region. Tehran: Information Technology and Digital Media Development Center. (In Persian)
Clercq, D. D., & Arenius, P. (2006). The role of knowledge in business start up activity. International small business journal, 24(4), 339-358.
Dalmarco, G., Maehler, A. E., Trevisan, M., & Schiavini, J. M. (2017). The use of knowledge management practices by Brazilian startup companies. RAI Revista de Administração e Inovação, 14(3), 226–234. doi:10.1016/j.rai.2017.05.005
De Bernardi, P., & Azucar, D. (2020). Startups and Knowledge Sharing in Ecosystems: Incumbents and New Ventures. In Innovation in Food Ecosystems (161-188). Springer, Cham.
Dehghani, M., Yaghobi, N., Mooghali, A. R. & Vazifeh, Z. (2016).A three-layer pattern for Feasibility and establishment of knowledge management by Meta-Synthesis Method (Integrated approach). Journal of Public Organzations Management, 3(4), 93-107. (In Persian)
Dilmaghani, M. & Namvar, M. (2017). The Effect of Knowledge Management Processes on Dynamic Capability in Knowledge-Based Organizations (Case Study: Science and Research Branch, Islamic Azad University), Journal of Academic Librarianship and Information Research, 51(4). 111-135. (In Persian)
Giudici, G., Guerini, M., & Rossi-Lamastra, C. (2019). The creation of cleantech startups at the local level: the role of knowledge availability and environmental awareness. Small Business Economics, 52(4), 815-830.
Aghajani, H. A., Hosseini, A., & Sarvari Ashliki, Z. (2015). Identifying and prioritizing the factors affecting the commercialization of knowledge-based companies' products with the FAHP technique (experimental evidence: knowledge-based companies based in growth centers in the northern regions of Iran). Journal of Operational Research in its Applications, 12 (3), 85-100. (In Persian)
Iskandar, K., Jambak, M. I., Kosala, R., & Prabowo, H. (2017). Current Issue on Knowledge Management System for future research: a Systematic Literature Review. Procedia Computer Science, 116, 68–80. doi:10.1016/j.procs.2017.10.011
Iwasa, T., & Odagiri, H. (2014). Overseas R&D, knowledge sourcing, and patenting: an empirical study of Japanese R&D investment in the US. Research Policy, 33(5), 807-828.
Kim, H. J., San Kim, T., & Sohn, S. Y. (2020). Recommendation of startups as technology cooperation candidates from the perspectives of similarity and potential: A deep learning approach. Decision support systems, 130, 113229.
Kline, Rex. (2013). Exploratory and Confirmatory Factor analysis. Retrieved from psychology.concordia.ca/fac/kline/library/k13b.pdf
Mohammadi Ostani M, Shabani A, Rajaepoor S. (2012). The Status of Knowledge Management Application in Librarians of Isfahan University of Medical Sciences. Iranian Journal of Medical Education. 12(3), 167-175. (In Persian)
Oliva, F. & Kotabe, M. (2019), Barriers, practices, methods and knowledge management tools in startups, Journal of Knowledge Management, 23(9), 1838-1856.
Padash, H. (2016). Mechanisms for the development of start-up entrepreneurship in Iran within the framework of the discourse of resistance economics. Critical Studies in Texts and Programs of Human Sciences, 17(1), 1-27. (In Persian)
Rahimi, M., Yazdkhasti, A., & Golabi, A. M. (2016). Designing the model of activity of accelerating centers for new businesses in Iran (Case study: successful examples). Master Thesis; Kashan University. (In Persian)
Rosa, J. A., & Spanjol, J. (2005). Micro-level product-market dynamics: shared knowledge and its relationship to market development. Journal of the Academy of Marketing Science, 33(2), 197-216.
Saberi, M. (2017). Entrepreneurship in Knowledge and Information Science: An Exploratory Factor Analysis. National Studies on Librarianship and Information Organization (NASTINFO), 28(3), 29-45. (In Persian)
Seo, S. Y., Kim, S. D., & Lee, M. S. (2018). The Effects of Knowledge Assets on the Performances of Startup Firms: Moderating Effects of Promotion Focus. The Journal of Asian Finance, Economics and Business (JAFEB), 5(4), 187-199.
Sulieman, S., Habibu, M., & Aminu Sh, L. (2017). Information Resource Processing using Knowledge Organization Tools in Academic Libraries: A Case Study of Ahmadu Bello University Library Complex. Library of Progress Library Science, Information Technology & Computer, 37(1), 41- 50.
Swift, P. E., & Hwang, A. (2013). The impact of affective and cognitive trust on knowledge sharing and organizational learning. The Learning Organization, 20(1), 20-37.
Taghavi Bafghi, H., & Fereshteh, R. (1397). Knowledge Management Strategies, Second International Conference on Management, Accounting, Economics and Social Sciences, Hamedan, Permanent Secretariat of the Conference. (In Persian) https://www.civilica.com/Paper-HMODIR02-HMODIR02_025.html
Tseng, S.M., (2016). Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality. Journal of Enterprise Information Management, 29(2), 202-221.
Zare, H., Ebrahimi, S. & Jowkar, A. (2019). Process, culture, people, three components of effective corporate entrepreneurship of information science specialists in Shiraz University. Journal of Library and Information Science Studies, 25(25), 163-178. (In Persian)