• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • فرایند پذیرش مقالات
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • اخبار و اعلانات
    • پرسش‌های متداول
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

  • مینا طلاکوب

کارشناس کتابخانه و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد


کتابداری و اطلاع‌رسانی
دوره 4، شماره 3 (پیاپی 15) - شماره پیاپی 15
مهر 1380
صفحه 89-98

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 0 K

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 161
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 125

APA

طلاکوب, مینا. (1380). رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی. کتابداری و اطلاع‌رسانی, 4(شماره 3 (پیاپی 15)), 89-98.

MLA

مینا طلاکوب. "رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی". کتابداری و اطلاع‌رسانی, 4, شماره 3 (پیاپی 15), 1380, 89-98.

HARVARD

طلاکوب, مینا. (1380). 'رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی', کتابداری و اطلاع‌رسانی, 4(شماره 3 (پیاپی 15)), pp. 89-98.

VANCOUVER

طلاکوب, مینا. رهنمودهایی برای مدیریت خدمات مرجع در کتابخانه های دانشگاهی و تخصصی. کتابداری و اطلاع‌رسانی, 1380; 4(شماره 3 (پیاپی 15)): 89-98.

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • محورها وموضوعات پیشنهادی برای دریافت مقالات پژوهشی در یک سال آتی مشخص شد 1395-10-07

website counters

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب